Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Doktorát z řízení: v autoškole s Maserati GranTurismo MC Stradale

Je to první sériové maserati, které jede přes tři sta. Abych byl fakt rychlý i na okruhu, stačí, když proletím cílovou rovinkou okruhu tak stosedmdesátkou. Na to stačí nepovolit na plynu. Jak ale těch 450 koní v ceně čtyř milionů pak kočírovat dál? (Na)učil mě to profesionální závodník.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jesterkasploutvema

Doktorát????????,

I s velkou tolerantností k nadsázce, je použití termínu doktorát v tomto případě holý nesmysl. "Křišťálová Lupa" opět používá slova, jejichž význam je jím utajen. Zjistěte si, prosím Vás, co je spojeno s tzv. doktoranstvím a porovnejte s tím, o čem píšete.

PS: k výrazu "vysoká" škola řízení bych neměl sebemenší výhradu. 

0/0
17.3.2011 14:13

sun.alex

Jó,plechovky...ty jedou:-)

Moje Yamaha má 98 koní na 220 kg váhy...To by se redaktůrek asi podělal,kdyby to pořádně vosolil...:-P

Ale úpřimně- já se poprvé málem potento taky,protože z nuly na sto pod 4 vteřiny! a top speed pak přes 200...To už je opravdu pro mladší...Na těch našich DÁL-NICích od Skansky taky nic moc... jo a dal jsem za ní jenom pár desítek tisíc korunR^

0/0
16.3.2011 19:06

dzoska

Re: Jó,plechovky...ty jedou:-)

Tak to si neskutečnej borec R^

0/0
17.3.2011 9:09

dpaja

Re: Jó,plechovky...ty jedou:-)

No jo, jsi king. Protože koupit si mašinu, aby jsi testoval maximálku na dálnici, může jenom king. Mimochodem, zkus pořádnou motorku, mezi 98 a např. 180 koňmi je taky trochu rozdíl :) Pak by ses asi podělal, kdyby jsi to pořádně vosolil....;-D

0/0
21.3.2011 22:54

mike_corp

super auta

me se libi nejvic ten quatroporte, ale kdyz najedete do ceniku a zadate si vybaveni tak to mate pomalu za 150 K euro

uffff,

0/0
16.3.2011 16:07

ondrej01

Historie se opakuje

To auto mně připomíná škodovku 120ku. Tam, pokud se v zimě chtělo zatočit, tak se muselo ubrat, aby předek klesnul;-D Ale vyjela všechno. !

0/0
16.3.2011 15:40

daa001

MC12

Jen malá výtka, první Maserati, které jzdí dodnes přes 300 km/h je Maserati MC12. Můžete si ho klidně koupit neb se totiž nejedná jen o závodní speciál ovšem stoí kolem 20 mega.

0/0
16.3.2011 9:00

HeyHall

Re: MC12

Jo, jo - prave jsem to chtel napsat. Dalsi ukazka nekvalitni novinariny...

0/0
16.3.2011 10:10

bitkar

Re: MC12

me neprekvapuje, ze to redaktor auto.idnes nezna, jsme prece na idnes. ;)

0/0
16.3.2011 11:08

dedust2002

Re: MC12

to musi napadnout kazdyho (teda krome autora), zvlast kdyz i tohle ma MC v nazvu...

0/0
16.3.2011 17:09

usaq

Re: MC12

musím se redaktora malinko zastat, MC12 není Maserati z běžné produkce. Byla vyrobena jen cca padesátka kusů kvůli homologaci pro závody FIA GT.

0/0
16.3.2011 22:05

neznalek_na_mesici

Re: MC12

Presne tak, v clanku je uvedeno prvni seriove a MC12 se za seriove povazovat spise neda.

0/0
17.3.2011 7:45

radik

Re: MC12

ale ale... byly vyrobený v malý sérii, rozhodně se nedělaly kus od kusu zvlášť jako dělá auta třeba Pagani.

Proč si myslíte že rekord vzal McLarenu F1 až Veyron když se dělaly i rychlejší Koeniggseggy (nevim jak se to přesně píše)? No protože ty se dělaly kusově - McLarren F1 a Veyron v malých sériích;-)

0/0
17.3.2011 12:57

neznalek_na_mesici

Re: MC12

V tom pripade se da o serii hovorit uz od par kusu vyse a muzem se tady dohadovat jak dva ########.

0/0
17.3.2011 15:30

radik

Re: MC12

ano - automobilka může udělat malou sérii (třeba po padesáti autech) a nebo udělat kus od kusu třeba 1000 aut. To je otázka procesu výroby a ne počtu vyrobených aut ;-)

0/0
18.3.2011 15:48

radik

Re: MC12

Jinak řečeno, sériově vyráběná auta - auta která se vyrábí jedno za druhým a poté konfiguruje na přání zákazníka ( třeba Ferarri a zmíněné Maserati) kusové vyráběná auta - auta která se začnou dělat až na objednávku zákazníka a jemu přesně na míru - kus od kusu jiné auto (třeba Pagani, Koeniggsegg)

0/0
18.3.2011 15:55

Chudým bral,bohatým dával (5)

Tak dobrý článek vo autech bych tu nečekal

dávám za 1 R^

0/0
16.3.2011 8:39

bitkar

Re: Tak dobrý článek vo autech bych tu nečekal

jo, docela potesily ty fakta o fyzice, narozdil od clanku o bezpecnosti jizdy a autoskole naroda, skole smyku apod. .))

0/0
16.3.2011 11:08

Van Sarockin

Super

R^

0/0
16.3.2011 8:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.