Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: V Praze testují nový mercedes

Pražská dlažba a hustý provoz je ideální k jízdním zkouškám nových aut. Maskované mercedesy jezdí po hlavním městě již tradičně. Redaktor iDNES.cz natočil chystanou novou generaci oblíbeného velkého SUV třídy ML.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Komanchg

Tohle auto

do města nepatří!!!

0/0
24.3.2011 19:35

Genial

Re: Tohle auto

Ne to je reklama na nase silnice, vetsi tankodrom nez Prague nikde nenasli...V[>-]

0/0
26.3.2011 11:18

Martin 2011

Kde jsou ti masírci co v diskuzích o škodovce zvrací a tvrdí

že jezdí novým mercedesm? Postrádám je tu!!

0/0
22.3.2011 10:52

jesterkasploutvema

nejen nové ML

cca 2-3 týdny dozadu jsem potkal i polomaskované sedany M-B. Netuším zda-li šlo o řadu C či E, neboť šlo jen o krátké setkání při řízení vozu.

0/0
22.3.2011 10:25

Martin 2011

Potkávám ho v Praze každý den

už minimálně 14 dnů.

0/0
22.3.2011 9:55

semelik

A co teprv, kdyby ho pustili na D1 - tam by se otestoval

opravdu důkladně.

Jenom řidič nesmí mít nasazovací zubní náhradu - ta se mu na 100% vyklepe po maximálně pěti kilometrech.

0/0
22.3.2011 8:58

tygr.karlos

Re: A co teprv, kdyby ho pustili na D1 - tam by se otestoval

Chápu, je potřeba si rýpnout do stavu D1 v každé druhé diskuzi, ale zrovna komfort jízdy je ta poslední věc, se kterou kdy měl Mercedes problém. Osobně teda můžu hodnotit jen modely cca 10-30 let staré, ale i ty jsou z valné většiny pořád úplně jinde, než moderní mainstreamová produkce R^

0/0
22.3.2011 9:42

Martin 2011

Re: A co teprv, kdyby ho pustili na D1 - tam by se otestoval

Co je podle vás mainstreamová produkce?

0/0
22.3.2011 9:59

tygr.karlos

Re: A co teprv, kdyby ho pustili na D1 - tam by se otestoval

Možná jsem se blbě vyjádřil, samozřejmě myslím ta všemožná "rodinná" auta typu Octavie, Golfa, Focuse a podobných motokár, nicméně i prémiovky typu BMW se základním "sportovním" podvozkem z člověka vyklepou duši ;-D

0/0
23.3.2011 10:14

Martin 2011

Re: A co teprv, kdyby ho pustili na D1 - tam by se otestoval

To je krutý omyl. Stačí si připlatit cca 50tis za vzduchové pérování Airmatic a nebudete cítit nic.

0/0
22.3.2011 10:05

Martin 2011

Re: A co teprv, kdyby ho pustili na D1 - tam by se otestoval

To je krutý omyl. Stačí si připlatit cca 50tis za vzduchové pérování Airmatic a nebudete cítit nic.

0/0
22.3.2011 10:09

malan8

Re: A co teprv, kdyby ho pustili na D1 - tam by se otestoval

Jo, jo. Můžu potvrdit. Mercedes je zatím jediné auto, ve kterém mi na D1 necvakaly zuby.

0/0
22.3.2011 10:14

Martin667

Re: A co teprv, kdyby ho pustili na D1 - tam by se otestoval

myslíte že by bylo možnost zádat po státu náhradu za zničený podvozek z jízdy po D1 ? Podle mě to podvodku nedělá moc dobře

0/0
22.3.2011 10:43

Martin 2011

Re: A co teprv, kdyby ho pustili na D1 - tam by se otestoval

Podle mě nedalo. V ČR totiž není právní prostředí. Pokud bys ale svým podvozkem odřel D1 věř tomu že by z tebe stát vysoudil tučné odškodné. Na občany musí být přísno.

0/0
22.3.2011 10:45

MilanF

Testují i v horách

V minulém týdnu se také projížděli po silnici na ledovec Kaunertal.

0/0
22.3.2011 8:57

suarez

Hlavne ze se redaktor neprizabil :)

Ja si hned rikal ze kvuli novemu popelarskemu kuka vozu by redaktor takhle divne nemanevroval :)

0/0
22.3.2011 8:56

Martin667

ML pořád ta samá krabice.

Když tohle auto vidim, vůbec mi nepřipadá jako synonymem pro luxus. Hnusná krabice už 20let stejná

0/0
22.3.2011 8:41

alčawirth

Re: ML pořád ta samá krabice.

A on někdo tvrdí že M je synonymem pro luxus ? 8-o

0/0
22.3.2011 8:45

Martin667

Re: ML pořád ta samá krabice.

když nepočítám Gěčko a limuzíny tak nic jinýho mercedes většího nemá. Dá se tedy přepokládat že do něho vrazí svoje nejlepší technologie. A nebo myslítě, že bude mít tenhle kličky?

0/0
22.3.2011 8:50

tygr.karlos

Re: ML pořád ta samá krabice.

To mě pobavilo tohle, to je jak říct, že když nepočítám Superba a Yetiho, tak Škodovka nic většího než Octavii nemá ;-D Mercedes má modelů dost, už Éčko je delší než ML a co pak teprve Sko, ani nemusí být v prodloužené verzi. GL jako o třídu větší SUV je samozřejmě úplně jinde a už vůbec nepočítám třeba VITO/VIANO, což jsou docela dobře použitelná auta i pro běžné ježdění a nabízí se i hodně luxusní verze.

MLko je běžná menší spotřebka pro ty, kterým nestačí nízký sedan a chtějí prémiové SUV. Rozhodně to není žádný TOP v portfoliu Mercedesu. Osobně v tomhle autě nevidím zas až takový smysl, dokud to není obluda typu GL nebo Q7, tak to prostě není ono :-)

0/0
22.3.2011 9:29

Martin 2011

Re: ML pořád ta samá krabice.

Ale jistěže má něco většího. Co třeba atego? To bude jistě podle tvé teorie nejluxusnějšíR^

0/0
22.3.2011 10:47

takyumimkecat

nase silnice

Nase silnice uz davno pripominaji tankodromy, tak neni divu ze se tady zacnou testovat vyvojova auta... Ale to je spis smutne. Rv;-(

0/0
22.3.2011 8:33

BMBMBM

hm...to je rychlost

konkurenční weby o tom informují již týden, a ja ho potkal už před 14 dny......

0/0
22.3.2011 8:18

Glumik2

Re: hm...to je rychlost

To víš.

Nositel křišťálové lupy.

0/0
22.3.2011 9:14

Martin 2011

Re: hm...to je rychlost

To nic neznamená. Idnes je nejdlvěryhodnější server v ČR a tak teprve teď tato informace získala váhu R^

0/0
22.3.2011 10:54

ivan.ivan

ivan.ivan

"zamaskujú" auto, aby nikto nevidel jeho tvary a potom s ním jazdia po meste, aby ho videlo vela ludí. Čo je treba testovat na tkýchto autách v mestskom prostredí? Voloviny.

0/0
22.3.2011 7:20

Ghost47

Re: ivan.ivan

Testuje se podvozek, když to přežije pražské ulice po zimě, dá se s tím jet bez úprav i Dakar :-)

0/0
22.3.2011 13:01

pekelný dědek

Mercedes...

...V

0/0
22.3.2011 7:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.