Diskuze
Nová kapesní kia je pikantnější a ohromí interiérem
Děkujeme za pochopení.
terezav
tohle je jak koloběžka....
je to tak malý, že bych měla fakt strach; stabilita asi veškerá žádná
net.Xtreme bojuje s eXtrémismem
Re: tohle je jak koloběžka....
Není to závoďák, není to teréňák:-) Prostě to spadá do kategorie městských aut, nebo něčeho podobného, jistou stabilitu to má, podle mě navíc KIA nedělá čínské šmejdy, dokonce ani jihokorejské šmejdy, Japonci na tom budou nejspíš pořád lépe, ale najde se dost evropských automobilek s větší poruchovostí, horšími parametry a leckdy i dražšími...
terezav
Re: tohle je jak koloběžka....
proti značce nemám vůbec nic, ale v tomhle modelu bych prostě jezdit nechtěla
wildos
Re: tohle je jak koloběžka....
a co čekáš od auta téhle velikosti ...přilnavost formule, kufr suberbu a exkluzivitu německé prémie?
A podle fotky soudíš jízdní stabilitu?
terezav
Re: tohle je jak koloběžka....
nic takového nečekám, ale ten nadpis mě k tomuhle komentáři vyburcoval; interiér mě fakt neohromil, jen mi napověděl, že to nebude to pravé ořechové...
wildos
Re: tohle je jak koloběžka....
V interiéru se materiály ještě změní nebo aspoň jejich povrchová úprava. A vzhledem k mini třídě je interiér oproti ostatním konkurentům fakt dobrej. Nechme se překvapit na produkční kusy
Honx
Re: tohle je jak koloběžka....
Jak často ve městě najíždíš stovkou do ostré zatáčky? A naopak jak často potřebuješ ve městě zaparkovat a přitom tam není moc volného místa?
terezav
Re: tohle je jak koloběžka....
a jel si někdy autem v praze? víš, není problém jet na určitých místech v praze stovkou, zatáček je v praze taky celkem dost a zaparkovat se dá dobře i s autem, které je o něco větší a přesto stále "malé"
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!