- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Auto bez závad. Mínusy - příčný
překážky -kovovej zvuk. Tvrdší, ale dobře
sedělo (pneu jsem ale musel brzy vyměnit, nestály za nic). Sezení vzadu
bylo na blití, podíl na tom má tvrdší
podvozek i stoupající linie zadního okna. AKU atyp - měněné 3x po 2 letech za 1900Kč v servisu. K vzteku. Mizerné pneu jsem taky musel vyměnit. Plusy: Výbornej motorek 4-válec, vstřik, tehdy jen 44kW, ale stačil i na dálnici - jízdní průměr i na dálky v jednom kuse (1800km) jako oktávky. Maximálka 150, ale v klesání i 180 (měl jsem kvalitní nový olej a pořád se se mnou honil ceed). Pro dva fakt dobrý auto. Na dálnici si vzalo jen 5,2 litru (při běžných 120-130km/h), a neztratilo se tam. Dobře se nasedá, od oktávky a fabie mám pořád otlučenou hlavu. Místa je uvnitř jako ve fábii, akorát že u fábie malá holčička neříká: Maminko, to je hezký autíčko, viď?
že je to mrňavý? No je, pro 1-2 osoby ve městě to nevadí. Ale někteří zakomplexovaní jedinci musí mít za každou cenu obrovská auta. Znám jednoho takového, co má Dodge RAM - a to z Prahy nevystrčí nos co je rok dlouhý, a jezdí v něm převážně sám.
ale ty prazske ulice ne ... nemohli byste to priste natacet nekde v civilizovane zemi nebo alespon hezcim meste? Dekuji.
Prosím vás, vysvětlete mi jednu věc. Proč v rubrice o autech neustále všichni píší, že je skvělé, jak se nemusí omezovat, jak mají doma něco mnohem většího a výkonnějšího, jak jsou všichni ostatní socky a na lepší auto nemají, jak mají aspoň tři auta, a tak dále. Jako že když mám BWM 7, tak jsem úžasný člověk, kterého stojí za to potkat, minimálně proto, že jsem si na něj dokázal vydělat? Nebo jezdím stodvácou, tak jsem tak neskutečná troska, že o moje názory v diskuzi někdo nestojí? No potěšpámbu.
Jinak staré Picanto jsme si půjčili na dovolené, bylo to docela fajn a jako druhé auto na denní ježdění do práce by se mi to velmi líbilo.
Souhlas. Když mi odešlo minulé vozítko 4,76 m dlouhé, tak jsem přešel na 4,18 m - a jsem mnohem spokojenější. Auto je při menší spotřebě znatelně čilejší, paradoxně je v něm i víc místa pro lidi, kufr je sice o trochu menší, ale má lepší tvar... Dlouhou káru už nechci.
... kdyz to zepredu vypada jako zabak....
je to tak malý, že bych měla fakt strach; stabilita asi veškerá žádná
Není to závoďák, není to teréňák:-) Prostě to spadá do kategorie městských aut, nebo něčeho podobného, jistou stabilitu to má, podle mě navíc KIA nedělá čínské šmejdy, dokonce ani jihokorejské šmejdy, Japonci na tom budou nejspíš pořád lépe, ale najde se dost evropských automobilek s větší poruchovostí, horšími parametry a leckdy i dražšími...
a basta A malinka sracick@ do mesta to neni
Škoda fabia...je dražší, lidi ji nemají rádi, na křižovatce jich potkám hodně, ale má lepší motor i lepší spracování interiéru a lepší servisní zázemí. Rejži bych nechtěl, radši auto s kosočtvercem na kapotě nebo ojetinu ale auto od producentů řýže prostě ne-e.
...zpracování jo a ještě bych dodal má spoustu "sportovních" úprav do fabie dostanete i sportovní rádio doporučuji přečíst http://www.autoweb.cz/skoda-fabia-sportline/
Porad tady kazdy pise o tom, jak je to auto do mesta a blablabla... a vy si kupujete jedno do mesta, jedno na chatu a jedno na dovolenou? Mozna je dobry do mesta, ale nekam na dovolenou bych si nedovedl predstavit sedet v necem takovym vic jak hodinu.... A co na to socky? Co takhle v tomhle miniauticku jet bdo Chorvatska s kufrem rizku a konzervicek????? Nalozi kufr konzerv a nehnou se s tim velikym trivalcovym motorem....
Někdo třeba nemá chatu a na dovolenou autem nejezdí, tak se toho možná pár kusů prodá. Předpokládám, že automobilku nevlastníš, tak ti to může být celkem u zadele...