- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Měl jsem štěstí a na dvouletou prohlídku s výměnou oleje a kompletním prolezením auta jsem dal 4300 což mi za 2 roky nepřijde tak moc, ale švagr byl v salonu kde kupoval své auto a tam má servis po roce a chtěli po něm 7300 když jsem tu fakturu viděl tak jsem se ptal jestli to není vtip že je to nějak hodně, trochu jsem do něj hučel tak se poptal v jiném servisu a tam se taky vešel mírně přes 4000 a navíc byly v ceně i výměny vzduchových filtrů. Nutno podotknout že se jedná o značkové servisy. Nechápu že jsou někde o polovinu dražší, přitom se jedná o stejné servisní úkony které by měly stát všude stejně, alespoň v servisech té automobilky jejíž vozy prodávají.
Mám zkušenost s VW, Ford, Renault. A problém je v neuvěřitelném nezájmu mechaniků, kdy nemají znalosti ani zájem. Snad jediný zájem je vymontovat z auta zákazníka novější součástku. Dokud jsem jezdil ke garážistům, tak to nebyla sláva, špinavé dílny, auto se často vracelo upatlané a špinavé, ale oprava byla udělaná dobře. Technik při opravě myslel a občas improvizoval. Ale od té doby co kupuju nové vozy, tak sice mají dílny čistší a auto při opravě tak neušpiní, ale jinak jsou to měniči dílů, hlavu nepoužívají a ceny za servis šílený. Hodinová sazba 700-1100Kč/hod už není sazba, to je zlodějina.
Dělám s autama, jezdím do různých servisů a to, co někde předvádějí, je děs. Chování stylu "já jsem pán, vy jste trubka,co tomu nerozumí", telefonáty o nově objevených závadách za tisíce nebo "se omlouvám, nestíháme,to u nás nechte ještě pár dní"..Perličkou je pak používání žargonu a nazírání na každého, kdo tomu nerozumí (tj. tak 80% lidí) jako na totálního blbce....
Před 3 rokama jsem byl s tátou omrknout BMW 5 v autosalonu v Praze (mohl mít buď služební BMW, Audi nebo MB Benz) - vlezeme tam, koukáme po autě za 1,5 milionu na kterém oni mají provizi jak sviňa a stala se klasika. Jelikož jsme slušně vypadající lidé a ne hřmotní namistrovaní podnikatelé, tak si nás asi 20 minut nikdo nevšímal. Prolezli jsme auto a pak se objevil žoviální čtyřicátník "Dobrej dobrej, tak co pánové, líbí se vám?" a ve stejném duchu pokračoval dál - prostě na pěst, přitom sám jezdí nějakou starou plechovkou, ale jeho ego by asi neuneslo, kdyby se k nám choval jako k zákazníkům a ne jako k vořežprutům..
Souhlas, chovají se k zákazníkovi jako k absolutnímu neználkovi. Ale když to člověk nechá na nich, tak to neopraví. Prostě co jim neřeknu, to neudělají.
Mně v City servisu v Brně najeli s autem do zbradlí. Umělci
... když člověk vidí ty nedoučené lemply ve zdejších servisech, když se tu i příliš často stává, že si zde naúčtují věci, které neudělají... To, že to venku vyjde nakonec i levněji, i když mají 3x větší platy, to už je celkem síla.
Ceny jsou u nás nehorázné.To víme. A že jsou u nás lemplové? - To je jen díky českému odezdi-kezdismu... Mladí prostě jen lehkomyslně uvěřili propagandě, která se dala na glorifikaci vysokoškolských diplomů... Dopadlo to tak, jak to dopadlo.
Ale řemeslo má pořát zlaté dno a v tom je šance pro každého, kdo je šikovný a umí makat. Chce to neutrácet nadarmo svůj život u komplů. Poctivý výdělek je MNOHEM jistější () způsob sebefinancování, než jakékoli loterie...
U nas si nekdy pripadam, ze snad prodejci ani nic prodat nechteji. Clovek prijde do autosalonu vybirat auto a vsichni se tvari jak kdybych jim vadil, nejsou schopni zjistit rozdily v ruznych vybavach, nesezenou auto na zkusebni jizdu, cloveku se ani neozvou s nejakou nabidkou...radsi si ani nepredstavuju jak by u nich vypadal servis.
To je přesné. Já kupoval auto před půl rokem a chtěl jsem vědět některé detaily, které nebyly úplně jasné z prospektů (např. jak to auto bude vypadat, protože středně vybavené modely nově vzhledově vybavovali jako ty nejvyšší - "sportovní" doplňky). Nevěděl. A při otázce zda jsou v zádu 3 "plnohodnotné" sedačky, nebo dvě opravdu plnohodnotné a "lavice" jen koktal. Otázka na USB zdířku kde leží a zda tam je, když v doobjednávce je to brané jako příplatkové, ale v prospektu jako standardní. Naštěsí si si jiný zákazník objednal to co já a já si auto mohl do týdne ošahat.
Na druhou stranu jejich servis je hodnocen nadstandartně a dělají i malé "podvody" ve prospěch zákazníka.
To já servis na škodě 120 nepotřebuju,už si všechno dělám sám,prvně jsem jezdil do servisu,za 5 tisíc mě tam zmrvili brzdy že jsem se málem naboural,od té doby si všechno dělám sám a 100x kvalitněji,nejsem žádný mechanik a na tomhle autě si sám vyměním i motor,už nehodlám platit za nefunkční brzdy 5 tisíc
(autoservis František Kořínek,Průmyslová zóna Třebíč,kraj vysočina,ulice Žďárského)tam nejezdit ti jdou jen po penězích
To máš všude, stačí příručka a člověk zvládne kdeco.
U dýzlový feldy měním čerpadla jak ponožky, jede to i na pažouťácký, brzdový hadice se vyměněj klidně v terénu, teď se dolaďuje druhej motor a brzo je přehodím, člověk se toho nesmí bát. A to ani nejsem automechanik.
co to je za klauni, každej přece ví, že němčouři jezdí za službami sem. Specielně za autoservisy a zubaři. Asi nějaká skrytá reklama
Ale proč by si chytrolíni, kteří při každé příležitosti volají, jak u nás vše stojí za pendrek, nezamudrovali...? A určitě to budou ti, co sami pracují vždy jen na jedničku, s úsměvem a skoro zadarmo...