Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Porsche se spotřebou 3 litry se objednává. Náhradou za čekání je 911

Automobilka Porsche začala přijímat objednávky na připravovaný hybridní supersport 918. Sériový vůz velmi blízký konceptu bude stát zhruba 16 milionů korun bez daní a auta se k zákazníkům dostanou nejdříve koncem roku 2013.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Falewick

Porsche

Dát 16 mega a koupit 700 koňový auto "aby se ušetřil benzín" může jenom zazobaná bezmozková slepice, těch se ale na světě 918 najde. Porsche je dneska z 50% finanční instituce, z 40% výrobce zlatokopko-wagenů a jenom z 10% to co Porsche bylo před 20 lety.

0/0
8.4.2011 8:01

truthspeaker

Re: Porsche

přesně R^

0/0
8.4.2011 9:32

hives

Re: Porsche

Buď za ty "slepice" rád. Kupujou si laboratoř, ze které se bude v budoucnu čerpat i pro lidovější auta. Zvlášť, když teď patří Porsche pod VW...

0/0
8.4.2011 19:56

Rambo-x

Pěkný.-)

Ale nevím jestli je ta spotřeba reálná 3 litry,ale jinak pěkný,jen doufám že bude mít motor v zadu,jako pořádný porsche;-D

0/0
7.4.2011 17:28

FastDriver

Re: Pěkný.-)

jasně že není, je to jen ekomarketing :-/

0/0
7.4.2011 17:53

cenzore_zdar

Re: Pěkný.-)

3 litry na prvnich 100km :-D, tomu bych i veril, zbylejch 300 to najede za 15 na 100 :-D, pac uz nebude stava v baterkach ;-D To je jak s priusem, kdyz mu clovek seslapne pedal az na zem a vystavi baterky, zere to 16 na 100R^

0/0
7.4.2011 18:25

mikookim

Re: Pěkný.-)

vlastníš priuse nebo jen opisuješ co ti tonda řekl v hospodě?

0/0
7.4.2011 18:50

Le Miserable

Re: Pěkný.-)

Rekl mu to pan Honda.

0/0
8.4.2011 2:08

cenzore_zdar

Re: Pěkný.-)

staci se tim projet nekde jinde nez po parkovisti prodejce a dat tomu poradne napitR^

0/0
8.4.2011 22:40

truthspeaker

zajímavé, ale porsche ne

Značka Porsche je příliš zahleděna do minulosti. Za tenhle počin je chválím, ale celkově mě jejich auta vůbec neoslovují a jejich patos, se kterým přistupují k prodeji aut, mě dokázal hodně znechutit. Jako kluk sem po Porsche hrozně toužil, ale když sem na to konečně měl abych si koupil nový sporťák, sáhnul sem místo po Caymanovi po Zetku.

0/0
7.4.2011 11:40

1000mb

Re: zajímavé, ale porsche ne

Odkdy je Cayman sporťák?8-oJinak srovnání Cayman/Zetko,pokud myslíte od Nissanu,tak to pěkný míchání hrušek  a jablek

0/0
7.4.2011 12:07

strasa_cz

Re: zajímavé, ale porsche ne

od tý doby, co se vyrábí? ;-D

nebo to tady maji spatne?

http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_Cayman

"....The Porsche Cayman is a mid-engined, rear wheel drive 2-seat sports car........."

0/0
7.4.2011 12:13

1000mb

Re: zajímavé, ale porsche ne

nj,jsem id...,spltl jsem si to s Cayene....tak sorry:-(

0/0
7.4.2011 18:51

Prngr1

Re: zajímavé, ale porsche ne

Bože, tak radši mlč, nebo se bav jen o Fabii

0/0
7.4.2011 22:53

RomanTARA

Re: zajímavé, ale porsche ne

no tak tos mu to teda natrel...

lidi co maj uctu, cest a moralku je pomalicku vic a vic ale pomalu...

0/0
13.4.2011 20:50

Martin 2011

Re: zajímavé, ale porsche ne

Je to asi jako kdybys řekl...chtěl jsem si koupit Rolls Royce....ale znechutili mne tak jsem si koupil Mercedes třídy C

0/0
7.4.2011 19:48

truthspeaker

Re: zajímavé, ale porsche ne

Bavíme se o Caymanovi a 370Z, ne o 911 a 370Z.

0/0
7.4.2011 22:10

kritik hlupáků

Re: zajímavé, ale porsche ne

Ano a platí že jsou to nesrovnatelná auta. Pokud jste v obou jel jistě to víte sám.R^

0/0
7.4.2011 23:49

truthspeaker

Re: zajímavé, ale porsche ne

No vy jste v nich evidentně nejel, protože byste nemohl plácat takové nesmysly. Řídil sem samozřejmě jak 370Z tak Caymana a jsou to velmi dobře srovnatelná auta. Ještě bych přidal Z4 (které jsem přiznávám zatím neřídil) a s určitým sebezapřením TTčko (RS), které mi vyloženě nesedí.

0/0
8.4.2011 9:15

Martin 2011

Re: zajímavé, ale porsche ne

No tak ono je zetko taky za trochu jiné peníze ;-)

0/0
7.4.2011 19:47

truthspeaker

Re: zajímavé, ale porsche ne

Rozdíl byl necelých 200 tisíc, v této cenové hladině bezvýznamný.

0/0
7.4.2011 22:09

kritik hlupáků

Re: zajímavé, ale porsche ne

V této cenové hladině? ;-D

0/0
7.4.2011 23:48

truthspeaker

Re: zajímavé, ale porsche ne

Ano. V cenové hladině 1.3-1.5M rozdíl v ceně cca 10% podle mě nehraje takovou roli.

0/0
8.4.2011 9:08

hives

Re: zajímavé, ale porsche ne

Obě to jsou dobrá auta, ale podle mě moc srovnatelná ne (aspoň podle toho, co mám vyčteno). Umístění motoru má zásadní vliv na charakter vozu... A někdo tomu říká patos, jiný zase tradice a bohatá historie. Právě díky ní má Porsche pověst, jakou má, narozdíl od "kdo?" Nissanu. Neříkám ale, že bych se zlobil mít Zetko doma:-) Mimochodem říká se, že Caymana si pořizují lidé, co by chtěli 911, ale nemají na ni;-)

0/0
7.4.2011 22:36

truthspeaker

Re: zajímavé, ale porsche ne

Obě jsem dlouho (dny) před koupí testoval a auta jsou to velmi dobře srovnatelná. Cayman je uhlazenější, Zetko brutálnější. Mě Zetko prostě sedlo líp, navíc se mně i mnohem víc líbí (zadek Caymana nemůžu prostě vystát).

Auta je třeba vidět a zažít, nejlíp vedle sebe - Zetko vypadá v reálu mnohem lépe než na fotkách, Cayman přesně obráceně a když se postaví vedle Zetka, vypadá jak autíčko pro barbínu.

A co se týká pověsti Nissanu a řady Z - nesmíte všechno poměřovat  z pohledu nás středoevropské německé kolonie ;-D Nissan řady Z je světová sportovní ikona.

0/0
8.4.2011 9:25

hives

Re: zajímavé, ale porsche ne

Ne, přestože jsem ani jedno neřídil, dovolím si tvrdit, že srovnávat sice jdou, když si chce člověk ujasnit, jaká koncepce uložení motoru mu sedí víc, ale právě proto srovnatelná podle mě nejsou. Vycházím sice jen ze zkušeností se simulátory a z vyčteného, nad Caymanem bych ale uvažoval, odhlédnu-li od vzhledu, jen kdybych potřeboval přípravku pro něco výkonnějšího s motorem uprostřed a s výhledem ježdění na okruhu. Pak bych přibral do výběru třeba ještě něco od Lotusu nebo KTM. Nad Zetkem zase kdybych neměl na BMW M3 a do výběru bych přibral ještě třeba Caterham, Hondu S2000, Z4 nebo 1M. Ale vybírat mezi Caymanem a Zetkem? Fakt jen kdybych ještě nevěděl, co od které koncepce čekat.

0/0
8.4.2011 20:26

truthspeaker

Re: zajímavé, ale porsche ne

Uložení motoru pro mě není důležité, pokud je auto správě váhově vybalancováno. Rozložení 53 / 47 mě u Zetka (ta jeho zadní náprava opravdu něco váží) velmi vyhovuje, hlavně pří výjezdu ze zatáčky pod plynem se chová úplně vzorně a sedělo mi mnohem lépe než Cayman. Ale to může být otázka jízního stylu a osobních preferencí.

M3 a 1M ne děkuji, tohle už mám za sebou, už nikdy si pro zábavu nekoupím auto, které bylo před nadopováním určeno k jinému účelu. To pak dáváte moc peněz za málo muziky. KTM a Caterham jsou extrémy, na to nejsem. S2000 se už nevyrábí navíc s kabriem vás nepustí na některé okruhy. Z4 jsem přiznávám uvažoval, ale předchozí generace byla řidičsky tak špatná, že to vlastně nebylo sportovní auto a nějak sem nenašel chuť se s ní vážně zabývat, stejně jako Lotusem. Ale ano Z4 by mohla být alternativa.

0/0
9.4.2011 8:42

bílá-modrá-červená

Krása

R^

0/0
7.4.2011 10:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.