Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slavný kopec Rally Monte Carlo byl pokořen s Audi RS3

Levá zatáčka střídá pravou, vracečkami šplhám do kopce. Řadím dvojku, nejvíc trojku a bojím se. Nedokážu si představit, jak tu můžou závodit. Šplhám se výš, než je Sněžka, na legendární vrchol provětrat nové Audi RS3. Na stejné trase se báli i piloti rallyspeciálů v noci dlouhých ohňů na jednom z nejslavnějších závodů světa, Rally Monte Carlo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cadel

audi

nejhezci auto, co kdy bylo vyrobeny, me se libi a je mi fuk, jestli v tom jezdi ti nejhorsi ridici:-)

0/0
31.3.2011 18:01

deméter

omg

v textu pisou, jak si kazdej vypne radio, aby slysel ten uzasnej zvuk a v tom videu pustej prez cely trapnou hudbu, aby to slyset nebylo. lol

0/0
28.3.2011 11:38

Martin667

audi co to je?

0/0
27.3.2011 0:53

truthspeaker

Re: audi co to je?

pro tebe nic důležitýho ;-D

0/0
27.3.2011 14:44

honzyk

Video

No a kdo by chtěl video z celé akce tak zde: http://auto.sme.sk/c/5812536/prva-jazda-audi-rs-3-splnilo-slub-je-sportove.html

0/0
25.3.2011 15:15

bitkar

Re: Video

v tom videu typek rikal kevlarovy blatniky, tak hergot z ceho jsou?? karbon nebo kevlar?

0/0
25.3.2011 16:02

radik

Re: Video

V podstatě to je to samý - jen karbonový kompozit je z uhlíkového vlákna, kevlarový kompozit z aramidového vlákna. Jinak mam pocit že tohle bude karbon - je levnější.

0/0
25.3.2011 17:20

Martin 2011

Re: Video

Tak jednak je daleko levnější kevlar!! A jednak to není to samé!!

0/0
25.3.2011 17:38

bitkar

Re: Video

sam jste napsal rozdily :) je to proste neco jinyho. Ale vlastnosti asi budou +- podobny.

0/0
28.3.2011 10:22

Bigbadaboom

Pisalci, ctete po sobe ty texty, prosim

To jsme se zase dozvedeli novinku:  "dvouapůllitrový přeplňovaný pětiválec s objemem 2,5 litru"... .aneb : kolik litrů objemu skrývá dvouapůllitrový pětiválec? no, mohlo to být taky 3.5 litru ve 12 válcích, pravda, v novinách rozhodně. :-)

Připomnělo mi to slavný výrok Karla Voříška: " A teď uvidíte něco, co jste ještě neviděli- Dřevěné auto, které je celé ze dřeva! ";-D

0/0
25.3.2011 13:42

bitkar

Re: Pisalci, ctete po sobe ty texty, prosim

;-D;-D;-DR^

0/0
25.3.2011 13:57

Clovicek123

Re: Pisalci, ctete po sobe ty texty, prosim

presne tohle jsem chtel take napsat.. dvouapullitrovy motor ma objem 2,5 litru. WOW!;-D;-D;-D

0/0
25.3.2011 14:39

radik

cože?

dozadu dá ty horší pláště a na přední kola, na kterých potřebuje přilnavost, naopak obuje ty nejlepší (Pozor, pro bezpečnou jízdu to odborníci doporučují obráceně!). Zdroj: http://auto.idnes.cz/slavny-kopec-rally-monte-carlo-pokoren-s-audi-rs3-na-col-de-turini-ph2-/auto_testy.asp?c=A110324_180738_auto_testy_fdv

dozadu dá ty horší pláště a na přední kola, na kterých potřebuje přilnavost, naopak obuje ty nejlepší (Pozor, pro bezpečnou jízdu to odborníci doporučují obráceně!). - to má bejt vtip? Rád bych si z takovym odborníkem promluvil. Na co má lepší kola vzadu - že se tak snadno neutrhne zadek? A k čemu to je když s horšíma vepředu auto nechce zatáčet ani brzdit? Tuhle kravinu tu opakujou často ;-€

0/0
25.3.2011 9:34

bitkar

Re: cože?

predpokldaj asi ze bezny smrtelnik bude mit s pretacivym smykem 100x vetsi problem nez s nedotacivym. Proste si o lidech myslej, ze jsou simpanzi (coz vetsina je) a zvladnou jen sundat nohu z plynu pri nedotacivosti, ale vyraovnat pretacivost ne.

0/0
25.3.2011 9:38

radik

Re: cože?

;-D Jasně takže kvůli situaci které se stávají jen minimálně "odborníci" radí lidem aby pneu nasadily tak že auto bude hůř brzdit a zatáčet což musíme pořád? Dobrý no - klidně si dejte horší gumy dopředu, až to někde nedobrzdíte nebo vyletíte ze zatáčky ven tak můžete nadávat na ty vaše "odborníky" a na vaší blbost (ta poslední věta neni určená tobě, ale obecně).

0/0
25.3.2011 17:01

slavex

Tak . . . . . . . . . ? ! ? !

Okecat se dá opravdu všechno a autor použil všechno možné výrazivo jen na to nejdůležitější slovo >>>"brutální" jaksi pozapomněl čímž spáchal fatální chybu! Jinak určitě budu dneska do noci dlouho vzhůru protože závist z jeho prožitku a k tomu zasvěceného komentáře mně určitě nedá zaspat  ! ! !   R^ ;-D R^

0/0
25.3.2011 9:21

filip.mileret@gmail.com

Pneu

Tak ten amatérismus s užšími pneumatikami vzadu mě dostal. Audi neumí pořádně naladit podvozek a pohonnou soustavu na přetáčivost, tak dávají dozadu úzký pneumatiky. Ubohost! :-/

0/0
25.3.2011 8:54

JeFFik

Re: Pneu

kdybys tušil, že to slouží ke vyrovnání chování obou náprav v zatáčce, tak bys takovou "ubohost"¨nevypustil z huby (klávesnice)

0/0
25.3.2011 9:51

truthspeaker

Re: Pneu

Bohužel má pravdu.

0/0
25.3.2011 10:17

JeFFik

Re: Pneu

tak mi řekni, kdo umí naladit na přetáčivost auto s motorem v předu a (hlavním) pohonem předních kol

0/0
25.3.2011 14:49

radik

Re: Pneu

To má fakt haldex a ne poctivý qattro s torsenem? 8-o 

0/0
25.3.2011 17:25

JeFFik

Re: Pneu

"....Zadní kola, kterým posílá newtonmetry mezinápravová hydraulicky ovládaná spojka, pak zatlačí auto na výjezdu hezky bokem ven...." - poctivý quattro s torsenem to asi nebude, je to Haldex, není to Haldex....?

0/0
25.3.2011 18:06

truthspeaker

nesouhlasím

Měl sem tu čast minulý týden řídit v šedé barvě s quatrem, a mám úplně jiné dojmy:

1) uznávám že motor zní na pětiválec poměrně dobře, ovšem která atmosférická V6 ne, že jo. A upozorňuju, že tenhle přeplňovanej drobek vezme 27 při běžným ježdění po městě jen to fikne. žral víc než atmosférickej starej audi 3.2 V6

2) to auto je těžký a znát to sakra je, ne že ne.  Udávaná hodnota 0-100 za 4.7 sec je nesmysl. skutečnost je blízko 5.5. Přesto auto přes svoji hmotnost dobře sedí, neutrhnete ho, ale když se to stane, nic zábavného v tom není a pěkně se zapotíte.

3) s-tronic fajn, ale mě zaprvé nedával při podřazování automatické meziplyny, a když si nedáte pozor, můžete ho pěkně utavit.

4) celý auto je děsně tvrdý, řekl bych až nesmyslně moc. hlavně podvozek, nechápu proč audi zaměňuje pojmy sportovní s brutálně tvrdým - jakoukoliv nerovnost pocítíte až v krční páteři.

0/0
25.3.2011 8:22

truthspeaker

Re: nesouhlasím

5) auto je dost hnusný a to neříkám jako odpůrce značky, jedno z mých aut je A5ka - proti ní je RS3 vyloženě sociální auto, prosím opět nezaměňovat sportovní a sociální, i ve sportovním autě se můžete cítit příjemně.

6) RS3 za 1.3 mega prostě nestojí. Adekvátní cena by byla někde okolo 900 tisíc.

0/0
25.3.2011 8:27

kritik hlupáků

Re: nesouhlasím

Problém je jinde. Já tě tu pozoruju už dlouho. Ty si se zhlédl ve své A5 a všechno ostatní je  pro tebe horší.;-)

0/0
25.3.2011 10:44

truthspeaker

Re: nesouhlasím

Rozhodně ne, auta sice pečlivě vybírám ale moje A5ka rozhodně není dokonalá - ma relativně malý výkon, přeposilované řízení, taktéž podvozek by chtěl zlepšit. Nedělá se do ní podavač pásů, dokonce ho ani nelze výškově nastavit. A to je u velkého kupé pěkně nepříjemný. Ovšem na dlouhý cesty je to bezvadný auto, takže přesně plní svůj účel.

Z hlediska komfortu a to je to co sem srovnával, je A5 proti RS3 zlatá.

Rozhodně mi za 1.3 mega nikdo neprodá mírně předělaný civilní auto, kde nelze ani pořádně umístit láhev s vodou.

0/0
25.3.2011 12:52

Martin 2011

Re: nesouhlasím

Nedávno jsem vybíral auto protože mi moje ukradli. Potkalo mě štěstí a tak mi dealer nabídl putovní RS5 kterou měli na pár dní z Německa. Výkon to mělo slušnej. Fantastické materiály a provedení v interiéru. Nicméně jsem v ní měl velmi stísněný pocit a byla velmi nepohodlná. Proto jsem nakonec zvolil jiné auto. Nicméně souhlasím než RS3 za 1.3mil, tak radši S5 za 1.6mil.

0/0
25.3.2011 17:42

aluminiový alobal

Re: nesouhlasím

hele že ty jseš ten co neumí v autě telefonovat? V tamtý diskusi jsi jezdil Mercedesem a BMW, v týhle máš RS5. Co budeš mít v příští?;-D Jo jo houpy houpy.

0/0
25.3.2011 20:15

Martin 2011

Re: nesouhlasím

Jasně, jsem to já. A to že jezdím BMW, Mercedesem a Nissanem stále platí. Pokud si znovu přečteš můj příspěvek tak snad zjistíš, že tam nepíšu že mám RS5 ale že jsem ho měl půjčené jako předváděčku. No a pokud jsi slušný člověk tak si nasypeš popel na hlavu a uznáš svou chybu.:-)

0/0
25.3.2011 22:43

truthspeaker

Re: nesouhlasím

To se tady nenosí :-( K té RS5 a RS řadě audi obecně - přijde mi to tak nějak trochu nesmyslné a nechápu jejich "sportovní" marketing, přes který to prodávají. Jako je například tenhle článek. Technicky jsou to RS verze opravdu super, ale ruku na srdce, stále jsou to jen špičkové verze klasických spotřebek. Finančně vůbec nedávají smysl, protože za peníze které utratíte za RS "sportovní" verzi můžete mít skutečné sportovní auto.

A to platí o o té RS5 - motor super, ale proboha vždyť je to obrovská kráva vedle které zaparkované Gallardo, Zetko nebo 911ka vypadá jako tintítko.

Taky sem si myslel, že je A5 uvnitř malá, ale když přesedám ze Zetka tak je tam najednou takovýho místa... ;-D

0/0
26.3.2011 0:21

Martin 2011

Re: nesouhlasím

No..zetko je malý o tom žádná. Ale upřímně tu RS5 mi nabízeli novou za cca 2.6 mil a za to rozhodně gallardo nekoupíš. Leda pořádně olítaný.....

0/0
26.3.2011 0:51

truthspeaker

Re: nesouhlasím

Za 2.6 ovšem můžeš mít R8, Carreru S nebo GT-R R^

0/0
26.3.2011 7:23

Martin 2011

Re: nesouhlasím

GTR mám. Model 2011. Ale pozor GTR je na tom s pohodlím ještě o dost hůř než RS5.  R8 má kolega. Jeden z prvních modelů - možná právě díky tomu s tím má neustálé technické problémy. Určitě se za ty peníze dá sehnat řekl bych zvláštnější auto než RS5 to je jisté.

0/0
26.3.2011 11:16

truthspeaker

Re: nesouhlasím

Tak to gratuluju, o GT-R sem uvažoval, jeho vstupní cena je lákavá, bohužel v mém případě by celkové TCO u nového vozidla vycházelo na 65 korun/kilometr a to si zatím u auta čistě pro radost nemohu dovolit.

Přeju příjemné svezení R^

0/0
27.3.2011 14:43

bitkar

Re: nesouhlasím

no me prislo, ze redaktor byl z nej proste jen vyplesklej, asi v nicem vykonnym do ty doby nejel. Nepochybuju, ze 350 koni je slusna sila v tom aute. Ale nejvic to na autorovi bylo videt ve vete, kde psal o pomalych reakcich prevodovky, ze zavodnickou rychlost po ni nemuzem chtit. Pritom celou dobu lici jakej je to zavodak a defakto je to nejsportovnejsi verze co audi dela (RS), pak uz jen supersport. V ty vete autu odpustil hodne. To nebylo moc profesionalni ani objektivni. Proste ty prevodovky jsou pomaly. Celej vynalez DSG (at si to kazdej pojmenuje po svym) je uzivatelsky des, kdyz si mate radit sami. Sice samotna zmena kvaltu je rychla, ale nez to zaradi tak mi sednou vousy. Podvozek zajiste taky nebude kvalitni, kdyz odskakuje. Tvrdy pruziny umi udelat kdekdo - je to vysadou levnych tuneru, ktery si s oblibou daji na auto ultratvrdy a nizky pruziny a pak machrujou jak to sedi (nez jim auto uskoci na vyjetych kolejich apod. do sloupu)

0/0
25.3.2011 9:44

podmi

silnice

teda ta cast kde se popisuje ta silnice je super....pote uz o nicem jelikoz nemam rad audi :-)

0/0
25.3.2011 8:07

kritik hlupáků

Re: silnice

Nemáš na něj?

0/0
25.3.2011 10:44

Clovicek123

Re: silnice

ja nemam nic proti audi, ale spis proti lidem, kteri si koupi cerne audi.. To jsou vetsinou nejvetsi prasata na silnicich.. Chovaji se, jako by jim patril svet.

0/0
25.3.2011 14:41

podmi

Re: silnice

nemam ale stejen kdybych mel tak si ho nekoupim :-). Ty auta se mi proste nelibi mam holt jiny vkus no a navic jak uz tady bylo psano ty lidi co to ridi jsou fakt h*vada (nerikam ze vsichni ale vetsina to urcite bude). Ale ta silnice ta by me lakala :-)

0/0
25.3.2011 16:47

Martin 2011

Re: silnice

To je jasný lidi co mají audi můžou za všechno. Vraždí a znásilňují, kradou.....;-D

0/0
25.3.2011 18:09

KarelV

Znáte si na jiné auto, které to tak má?

...  ???  8-o  ...............  Co to? - No toto ...

0/0
25.3.2011 7:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.