- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
úryvek z jedné odpovědi: "ŠKODA Fabia provoz na B 100 a B 30 není homologován tedy schválen" - toto NENÍ pravda, až do roku výrobu 2006 jsou minimálně motory 1,9 TDi 74 kW homologovány pro palivo "nm a nm bio 48 (nm = nafta motorová). B30 u Tank-Ono má cetanové číslo 57, takže daleko nad normou! Navíc je rozdíl mezi RME a FAME, proto do svojí Fabie liju bio a jede úplně normálně. Nicméně ekonomický přínos je menší než rozdíl v ceně kvůli trošku vyšší spotřebě.
A já jsem do sekačky natankoval spousty různých benzínů a pak jsem stejně musel za tou sekačkou chodit a stejně jsem málem urazil nůž o pařez a to byla ta ztráta výkonu... A kromě toho to vůbec s ničím nesouvisí. Jdu si dát obklad...
U čerpacích stanic postávají stovky odstavených vozů s motory 1.2HTP...
hmmm než se mi nově natankované palivo hadicema, 2 palivovými filtry, tak sem dávno jinde než stojí benzinka...
Teď už chápu proč to u nás s kvalitou paliv vypadá tak jak vypadá, pokud je toto největší odborník, jak pak asi vypadá ten zbytek.
Věřte, že by mě ani nenapadlo s autem odjíždět, když nepůjde nastartovat.
Ael v tomto případě by to nebylo právě natankovaným palivem. V palivové soustavě bude dost paliva na to aby se podařilo nastartovat ikdyby nádrž byla plná vody s octem...
Ten pan odborník přehlédl jednu věc jak psalo mnoho lidí níže,že po natankování jedete na původní palivo ještě minimálně kilometr,takže by se to projevilo až potom,já mám s nekvalitním benzínem u jedné pumpy na Třebíčsku také špatné zkušenosti(nebudu psát jaké,to by vypadalo jako špinění konkurence),no mám škodu 120,natankoval jsem benzín u té nejmenované pumpy(kdo bydlí v okolí třebíče tak možná tuší)a tak po 5 kilometrech to přestávalo táhnout,po ujetí dalších deseti to zdechlo úplně a nešlo nastartovat,po rozdělání sítka v palivovém čerpadle tam byl takový jemný písek,úplně droboučké částečky něčeho co úplně zacpalo palivové čerpadlo,na silnici jsem to vyčistil,nastaroval,jel dál a po deseti kilometrech znova to samé...doma jsem vypumpoval nádrž,vyndal ji a vyčístil,dostal jsem z toho tak čtvrt kila takovýho jakéhosi písečku,nevím jestli jim tam někde něco prasklo a uvolnilo se do benzínu,nevím-karburátor,čerpadlo i nádrž byla čtvrt roku před touhle příhodou čištěny
Ten odborník musí být asi ze slušného oddílu, když to pozná ještě než se mu nové palivo natáhne do motoru Během pár metrů by nepoznal ani kdyby natankoval naftu místo benzínu
Souhlasím, toto se už dvakrát povedlo tátovi (konkrétně benzín místo nafty)... stejně odjel ještě 30 km. Takže před odborníkem nezbývá, než smeknout.
A co dělat v případě, že přijedu k benzínce a motor netáhne ještě dříve než naberu palivo?