Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Všichni na stranu! Loď jede po silnici 20 km dvě hodiny, svatým u nosu

Pozoruhodná karavana dojede ve čtvrtek do Brna. Mnohatunové lodě mohli vidět ve středu odpoledne lidé ve Žďáru nad Sázavou. Asi dvacetikilometrovou rychlostí tudy projížděly dva šestinápravové vozy s třicet metrů dlouhými, šest metrů širokými a stejně tak vysokými novými loděmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lolek77

Škoda, že ty krásné prvorepublikové lodě

nahrazují takové hnusné škatule.:-(

0/0
1.4.2011 14:16

Kaaac

?

kolik je to ta "dvacetikilometrová rychlost"? ...a jestliže by to tedy byla 20km/h, v tom případě by to podle propočtu nesedělo s titulkem, protože v něm loď po silnici "jede" 10km/h Rv

0/0
1.4.2011 1:41

KalamityJanet

Re: ?

pojem "dvacetikilometrová rychlost" je česky zcela správně... ta nelogičnost je už věc druháRv

0/0
1.4.2011 18:58

2200

frajeři

řidičiR^

0/0
31.3.2011 17:09

mistr sveta v trideni odpadu

loď, co nemá

okna z tramvaje(šaliny), vůbec nemá na přehradě(príglu) co dělat ;-D

0/0
31.3.2011 16:23

poznamka

Parádní kousek.

0/0
31.3.2011 15:53

Zly_Soused

železnice

Nedalo by se to snadněji převézt po železnici? 

0/0
31.3.2011 14:47

Fair-Play

Re: železnice

Takto rozměrný náklad asi těžko. Navíc dvě překládky na kamion.

0/0
31.3.2011 15:07

Ghost47

Re: železnice

Vagón má na šířku cca 3 metry, takže přes 6m široký nadměrný náklad by měl dost velký problém.

0/0
31.3.2011 15:12

martas38

Re: železnice

Nevešlo by se to pod troleje.

0/0
31.3.2011 15:13

garii v16.0

Re: železnice

A ještě snadněji by to šlo teleportovat.

0/0
31.3.2011 15:33

Nahlas se ti směju 2

Re: železnice

Probůh, a jak (šířka a výška profilu tratě vs nákladu)???

.

Hodně těžká úvaha, co...;-DRv

0/0
31.3.2011 16:48

tnarezub ej roznec

Re: železnice

Spíš metrem...

0/0
31.3.2011 17:07

Homer _5

Re: železnice

Tak to vezmi v síťovce ty chytrej... chjóóóóóó... A takoví mají taky volební právo. Smutné...

0/0
31.3.2011 20:20

Nahlas se ti směju 2

Re: železnice

Proto mají socialisté tolik, kolik mají...

0/0
1.4.2011 19:05

navsteva bzdi na socialistu

Re: železnice

Uz bezte s tou zeleznici do haje. Je to davno prekonany dopravni prostredek, jeho naklady na zrizeni a provoz nemuzou byt dnes uz pokryty vynosem z provozu. Samozrejme ze se najde zbozi, ktere se zeleznici prepravit da, ale rozhodne to nemuzu byt vsechno.

0/0
1.4.2011 20:22

Honx

Měli si půjčit Mriju, byli by tam hned ;-)

Jinak ale řidič  je borec, s tímhle se motat v uličkách a na našich populárních pidi kruháčích chce hodně zkušeností.

Jo a kdo netuší co nebo kdo je Mrija, tak jde o tohle ruské nákladní letadélko: http://cs.wikipedia.org/wiki/Antonov_An-225

0/0
31.3.2011 13:42

pokladník

Re: Měli si půjčit Mriju, byli by tam hned ;-)

Spíš ukrajinské...?

0/0
1.4.2011 6:36

martin1234

Miki Mika z Nasavrk

nejtupější sekeru měl Miki Mika z Nasavrk...

... první skolil smrk

bohužel však sobě na hlavu.

Už se těším jak na príglu bude jezdit.

0/0
31.3.2011 13:33

martin1234

Re: Miki Mika z Nasavrk

i když starý lodě byly podle mě hezčí, ta nová řada (Lipsko ...) vypadá zezadu jako plovoucí kelímek od tvarohu.

0/0
31.3.2011 13:36

Grimkin

Re: Miki Mika z Nasavrk

Kometa je v Komárově, ale na suchu, vedle sportovišť.

0/0
31.3.2011 13:58

martin1234

Re: Miki Mika z Nasavrk

vím, chodím tam s dětma, mám to kousek (ale původní jméno lodě je Pionýr)

0/0
31.3.2011 14:05

Grimkin

Re: Miki Mika z Nasavrk

Aha. Také to mám kousek... Zrovna včera jsem se díval na fotky ze křtu, pochopil jsem z nich, že ji tam přemístili loni, když ji křtil mistr světa Hubáček.

0/0
31.3.2011 14:43

Moravian.

Re: Miki Mika z Nasavrk

Vy na te brnenzke kaluzi potrebujete lode???  Veslici a padlovat!

0/0
31.3.2011 16:00

martin1234

Re: Miki Mika z Nasavrk

Když tak se pádluje na kanoi nebo kajaku, na veslici se vesluje, odborníku. Ale jo, kanoi si občas půjčím.

0/0
31.3.2011 16:21

Moravian.

Re: Miki Mika z Nasavrk

Slovickareni..Vzit te padlem nebo veslem po hlave, urcite bys to nepoznal ;-D 

0/0
31.3.2011 16:40

martin1234

Re: Miki Mika z Nasavrk

No veslem se přetahuje blbě, je hrozně dlouhý a musíš ho vytáhnout z havlenky. Pádlo je pohotovější. Taky při veslování koukáš dozadu (ale máš větší sílu), takže z toho moc nemáš, ledaže by na zádi seděl pěknej kocour, pak ale riskuješ srážku. Je to asi takový rozdíl, jako bych šel koupit volant a přinesl si z obchodu řídítka :-)

0/0
31.3.2011 22:35

politicky nekorektní trolejbus

jestli mají lodě 6 metrů šířky

nebylo by nejjednodušší to vzít po dálnici?

Ta má šířku 24 metrů, takže by se konvoj dal normálně objet

( asi by museli pravý pruh pár desítek metrů před i za soupravou uzavřít.

S mostama by snad problém nebyl...

0/0
31.3.2011 13:31

bkv

Re: jestli mají lodě 6 metrů šířky

jenže po dálnici, hlavně po D1, ti přepravu nepovolí. Takže ocelové mosty z Brna za Plzeň jsme vezli hezky vrchem.

0/0
31.3.2011 14:39

kopanec

Re: jestli mají lodě 6 metrů šířky

na dálnici můžeš minimálně 80km/h, tak když jedou 20 km/h tak je tam asi těžko pustěj, že jo :D

0/0
31.3.2011 14:46

Nahlas se ti směju 2

Re: jestli mají lodě 6 metrů šířky

Na dálnici můžeš klidně i těch 20 km/h... Zase někdo, kdo neví, o čem píše...

0/0
31.3.2011 16:49

pacient24

Jizda v noci

Hlavne ze Zdarem museli projizdet ve 14:30, tedy v nejvetsi dopravni spicce. Policajti zastavovali dopravu uz po 14:00 a cely mesto behem par minut stalo. Fakt super napad, kdyz mesto nema zadny obchvat a vzdy musite jet centrm !!! Rv Kdyz uz nechcete jezdit v noci, tak alespon ne ve spickach.

0/0
31.3.2011 13:01

kopanec

Re: Jizda v noci

Ty jsi opravdu pacient....;-D

0/0
31.3.2011 13:24

pacient24

Re: Jizda v noci

Proc ? Ty lode zas tak velky nebyly a mist k odstaveni na par minut je po ceste dost a to i tesne pred Zdarem a i na zacatku mesta. Tam tokonce jedna z lidi stala. Po 15:00 uz to s hustotou dopravy pres nas neni tak spatny.

0/0
31.3.2011 13:46

prying

Re: Jizda v noci

Myslím, že ti poměrně jednodušše vysvětlil proč to nejde.

0/0
31.3.2011 15:19

tomas_tod

Re: Jizda v noci

To se toho stalo, tak jste v tom vašem zapadákově aspoň měli nějakou změnu, ne? Jinde jsou hodinový kolony normální za normálního provozu, to ale na maloměstě nepochopí.

0/0
31.3.2011 16:28

kubisek.no1

Re: Jizda v noci

No nazívat ždár městem je celkem odvážné. dle všeho je to vesnice s rybníkem na návsi. Problémy s dopravou jsou tam neustále. jezdím tam relativně často a mezi 14.15 a 16 je to na projetí minimálně 30 minut. siolnicespíš tankodrom a mezitim exktra odvážný místní důchodci, který zcela ignorují přechody a přechází s hůlkou kde je napadne. není měsíc,aby se tam nějaký nevezl na kapotě....

0/0
1.4.2011 21:36

A kdo to byl...?!!!

Proč nejezděj po vodě?

:-P

0/0
31.3.2011 12:31

jita

Re: Proč nejezděj po vodě?

A co takhle se podívat na mapu? Kudy by asi jeli.

0/0
31.3.2011 13:04

bkv

Re: Proč nejezděj po vodě?

Protože Průplav Dunaj - Odra - Labe ještě nestačili dostavět.

0/0
31.3.2011 14:37

Moravian.

Re: Proč nejezděj po vodě?

I kdyby existoval nejaky pruplav, po tom curku co napaji tu brneskou kaluz by se tam tezko dostavali..

0/0
31.3.2011 16:03

strangespot

Ještě že jsem zahlídl titulek!

Musím na malou.

0/0
31.3.2011 12:09

garii v16.0

Sochy

Troufnu si z obrázku říct, že pět centimetrů to fakt není...

0/0
31.3.2011 12:04

holes4

Re: Sochy

píšou "snad" ;-D.....metr a půl nebo pět centimetrů - to je tady jedno.:-/

0/0
31.3.2011 14:01

garii v16.0

Re: Sochy

To je fakt, centimetr nebo metr, čert to vem.

0/0
31.3.2011 15:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.