Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Předjíždějte, jak chcete, dřív tam stejně nebudete

Předjížděním na okreskách se moc času neušetří, ukázal německý autoklub ADAC. Nehody, k nimž přitom dojde, navíc patří k těm nejtragičtějším. Neustálým tlačením se dopředu najedete v nejlepším případě nějakých deset procent času, odhalil test.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

CorkyCz

Předjíždět s rozumem

Tak moje zkušenost říká něco jiného někdy sice te ten pomalejší dojede na semaforech, ale taky se stane, že ty stihneš zelenou a ten pomalej má už červenou a čeká další 3 minuty na zelenou a když má smulu a je křižovatka spojená se závorama a nebo potká závory mužeš ušetřit i na 20km klidně 30minut. Nebo máš odbočovat a říkáš si ten kamion už nebudu předjíždět stejně odbočuju a jup on odbočí i ten kamion a jsi v háji. Když máš silné auto je předjetí čehokoliv hračka. Samozřejmě pokud je někdo debil tak zustane debilem at má silné auto nebo slabé. Ale rozhodně k předjíždění potřebuješ silný vuz a nebo musíš riskovat a lepit se v tomhle jsou nejhorší hrochtáci to je mor jak pro naše plíce tak na silnici ti se lepí na prdel nejvíc ....

0/0
15.4.2011 21:29

JeFFik

Houno vidím ale furt jedu....

V písečné bouři bouralo v Německu čtyřicet aut, deset lidí zemřelo.....

ale rychlost přece nezabíjí, nakonec za to určitě mohli ti co zpomalili, ti co jezdí rychle přece jezdí bezpečně!!! Rv

0/0
8.4.2011 19:52

azazel81

Tuning je hezký, ale ta inteligence...

Nechápu tyhle "řidiče" který se člověku nalepí na zadek a všemožně se snaží dostat dopředu. Taky mi jsou k smíchu ty děťátka ve vytuněných autíčkách. Tuning je sice hezký, ale je škoda, že se kolem něho soustřeďují lidé s naprosto prázdným mozkem. Třeba dneska na Jižní spojce projížděli nějaký takovýhle lidi. Jeden se mi nechutně nalepí na zadek a po nějaký době i zkouší na mě troubit??? Když zjistil, že mu to nepomůže, tak mě objel a hned mi začal blokovat cestu??? Asi je jeho bohem pan Trpišovský. A nejlepší na tom bylo, že se k němu přidali další dvě tuněný auta začnou na mě najíždět ze všech stran a snaží se mě natlačit na svodidla a na ostatní spořádaný řidiče??? Pak mě jeden zbrzdil, tak že jsme v prostředním pruhu museli zastavit a to při běžným provozu??? Otevřeli se dveře, vylezl nějaký klouček a začne něco pokřikovat??? Co si o sobě vůbec myslí??? Jak je možný, že takovýhle hovádka jezdí po našich silnicích??? Co dělá policie??? Ale na každý prase se vaří voda.

0/0
8.4.2011 17:11

Koholik

Re: Tuning je hezký, ale ta inteligence...

tak přesně kvůli takovým vozím ve dveřích pepřák a 18/19 trhák.... někdy jim ten klíč stačí jen ukázat a jsou po..s...raní.

0/0
10.4.2011 10:58

Killom

Předjíždění

No já na trasu do Ostravy to mám 350 km což rozdíl mezi 130 a 160 je asi půl hodiny. Ale já většinou nikam nespěchám. Mimochodem, když vidím, že to nestihnu, tak raději zpomalím a zpátky se zařadím. Nehodlám riskovat nehodu v rychlosti několik set km za hodinu. To bych mohl mít nehodu jenom jednu.

0/0
6.4.2011 15:12

nadrchalp

Re: Předjíždění

To ale nejezdíš, ale lítáš letadlem ty "několik set km za hodinu" ;-D;-D;-D

0/0
14.4.2011 11:05

BořekŠikula

Ovšem když na silnici 43

dojedete Avii plazící se rychlostí 30km/h do kopců na Svitavy, tak nervy tečou a pokud se ji přece jen podaří předjet, tak ušetříte hodně času.

0/0
5.4.2011 18:16

JeFFik

Re: Ovšem když na silnici 43

předjet auto plazící se 30km rychlostí není žádný problém

0/0
6.4.2011 15:40

BořekŠikula

Re: Ovšem když na silnici 43

Na téhle silnici to právě velmi často problém je dost velký.

0/0
6.4.2011 15:49

Antonín, topič

Re: Ovšem když na silnici 43

Ani ta Avia nejede pořád 30 - někdy to je i z kopce dolů.:-)

0/0
7.4.2011 8:08

superkutil

Dnes jsem si to opět ověřil.

Denně jezdím po dvouproudé silnici na jejímž konci se oba pruhy kvůli stavbě stahují do jednoho. Normálně by to mělo být tak, že oba pojedou na konec a tam se systémem ZIPu spojí. Bohužel česká mentalita toto nezvládne. Takže to vypadá tak, že většina se zařadí do pravého a stojí. V levém pak jedou auta, která ale nedojedou na konec, ale někde to hodí do pravého, kde je místo. Je to o tom, že nikdo nevěří, že ho na konci systémem ZIP pustí. Ovšem nejlepší jsou ty kamióny, které pro jistotu stojí přes oba pruhy, aby je náhodou nikdo v levém nepředjel, ale aby také nepřišli o místo v pravém.

Dnes ráno jsme po této silnici jel vlevo, byla úplně prázdná, teda až na jednu Felicii vpravo. Jela tak 60km/h, ale jakmile jsem kolem ní zleva projel cca 80km/h, tak se řidič probral, vyrazil za mnou a když jsem se zařadil za kamión v pravém pruhu, tak musel předjet kamión a narvat se před něj. Za chvíli jsem zase Felicii potkal, jak jede 60km/h.

0/0
5.4.2011 11:27

Dobrý den my k vám taky nelezem

Re: Dnes jsem si to opět ověřil.

V tý feldě to nebude, tu nech bejt;-)

0/0
5.4.2011 12:08

superkutil

Re: Dnes jsem si to opět ověřil.

No spíš by mě zajímalo, zda by ten řidič zachoval stejně, pokud by měl třeba Mondeo. Prostě jestli to byl jen pocit, že ho předjelo lepší auto nebo že ho někdo vůbec předjel. ;-D

0/0
5.4.2011 12:40

Antonín, topič

Re: Dnes jsem si to opět ověřil.

Těžko říct, podobné efekty, zejména od vozů se slabší motorizací, zažívám bez ohledu na to, který (jaký) vůz řídím. Je to srovnatelné s tím, jak se lidi vrhnou na firemním rautu na švédské stoly ihned po skončení projevu řiditele. Řízky lítaj po zemi, všem se dělaj boule za ušima, jen aby toho nesežrali náhodou míň, než tamhle pepa z dvojky (= někdo je náhodou nepředjel). Nesnáším rauty.;-D

0/0
5.4.2011 13:03

Dobrý den my k vám taky nelezem

Re: Dnes jsem si to opět ověřil.

Mě tady v ČR (po stovkách km v SRN a tisících v USA) strašně fascinuje ta česká fixovanost a zakomplexovanost typu "já mám auto takový a ty makový a podle toho se chovám" resp. předjedeš audinou fáčko a už to ten člověk berejako atak, předjedeš fáčkem audinu a ta to bere uplne stejne. Jak člověk vidí škodovku, má despekt, jak vidí X6, má ho taky. Nevím, neumí to definovat...Malost, zakomplexovanost, vidláckost, namachrovanost?

Jasný, v USA si taky borec s V8,12... stojící vedle tebe v Accentu na semaforu rád zamachruje a oroštuje to, ale tím to končí. Nějaká všeobecná nenávist, nikde na západ od nás snad neni (když pominu frantíky contra němce - viz film TAXI:))) )A rozhodně tady nejdou příkladem ani novináři - jejich články typu "Největším vrahem je mladík 24 let v Audi" jsou totálně společensky deformační....[[>-]

0/0
5.4.2011 13:04

Antonín, topič

Re: Dnes jsem si to opět ověřil.

Taky nevím. Asi nějaká masírka. Prostě, když je někdo celkem k ničemu doma i v práci, tak chce bejt první aspoň na silnci. A v obci to není (za cenu porušování předpisů) až tak velkej problém.

0/0
5.4.2011 13:08

Dobrý den my k vám taky nelezem

Dám to ještě sem...

Mě tady v ČR (po stovkách km v SRN a tisících v USA) strašně fascinuje ta česká fixovanost a zakomplexovanost typu "já mám auto takový a ty makový a podle toho se chovám" resp. předjedeš audinou fáčko a už to ten člověk berejako atak, předjedeš fáčkem audinu a ta to bere uplne stejne. Jak člověk vidí škodovku, má despekt, jak vidí X6, má ho taky. Nevím, neumí to definovat...Malost, zakomplexovanost, vidláckost, namachrovanost?

Jasný, v USA si taky borec s V8,12... stojící vedle tebe v Accentu na semaforu rád zamachruje a oroštuje to, ale tím to končí. Nějaká všeobecná nenávist, nikde na západ od nás snad neni (když pominu frantíky contra němce - viz film TAXI:))) )A rozhodně tady nejdou příkladem ani novináři - jejich články typu "Největším vrahem je mladík 24 let v Audi" jsou totálně společensky deformační....[[>-]Rv

0/0
5.4.2011 13:05

Dobrý den my k vám taky nelezem

OBJEM

Další věc co mi v této zemi nejde na mozek je až fašizující trestání za objem auta. Jak úředník vidí 1.9 a více, trestá všemi prostředky a peněženka pláče. Ostatně návrh MinDop. na pokuty dle objemu motoru jde s touto mentalitou ruku v ruce. Až snad jednou pomine fascinace objemem, dočkáme zaměření na VÝKON, což je daleko více určující jednotka (1.9 felicia sdi či co tam bylo jezdí asi jinak než 1.9 VW TDI že...)....

0/0
5.4.2011 13:09

Antonín, topič

Re: OBJEM

A proč zaměření na výkon? Ať se fízlové a úředníci zaměřujou na řidiče a hotovo. Děláš přestupky a jezdíš jako prase? No tak příště platíš základ x 5. Jezdíš v pohodě a máš 500kW osmilitr? OK, nás nezajímáš.

Samo o sobě stačí povinný ručení, který nemá žádnej racionální základ v té kubatuře.

0/0
5.4.2011 13:12

Dobrý den my k vám taky nelezem

Re: OBJEM

Já spíš myslel na povinné ručení...

0/0
5.4.2011 13:18

superkutil

Re: OBJEM

To je pozůstatek z minulosti, kdy objem nad 1600ccm byl přepychem a objem nad 2500ccm byl drzostí. To třídění podle výkonu mají třeba v Německu ale to se hůř zjišťuje a dá se to čipnout. Ale je to objektivnější. Ten objem je nesmysle, ale větší objem je prostě luxusnější auto. Vždyť podle toho se dělá i povinné ručení.

0/0
5.4.2011 13:14

superkutil

Re: Dnes jsem si to opět ověřil.

Ono ne nadarmo se říká, že v autě se projeví povaha a ego člověka. Jinak se totiž většina Čechů nemá jak projevit. Snad ještě jedině doma u telky s pivem v ruce. A samozřejmě i v MHD, na veřejných prostranstvích apod. Ale v tom autě si připadá tak nějak víc anonymní a chráněný i když má vpředu i vzadu SPZ. ;-D

Ta závist je v Čechách ve všem - auta, bydlení, ženské, oblečení, mobily...

0/0
5.4.2011 13:10

Antonín, topič

Re: Dnes jsem si to opět ověřil.

V autě vám nehrozí co jinde - rozbitá ústa. Jinak vás ujišťuju, že s pivkem u televize sedává celá západní Evropa a Severní Amerika.

0/0
5.4.2011 13:14

superkutil

Re: Dnes jsem si to opět ověřil.

Nemám tu zkušenost, asi se pohybuji mezi jinými lidmi. Ale tím netvrdím, že tomu tak není. ;-)

0/0
5.4.2011 13:15

Antonín, topič

Re: Dnes jsem si to opět ověřil.

Hm, zrovna včera jsme probírali úpadek tištěné knihy s Anglánem a říkal, že je to smutný, že v Británii už je i pro střední třídu jednodušší se natáhnout na gauč s pivkem v jedný ruce a s remote v druhý.:-)

Není to o tom, kde se pohybujete, ale jak jste informovaný, víte?

0/0
6.4.2011 8:26

cenzore_zdar

Re: Dnes jsem si to opět ověřil.

klasickej problem v praze pri dvou pruzich. Vsichni narvani vpravo, vlevo volno a kdyz clovek dojede na konec, tak je tam spousta blbu, ktery se schvalne natlacej tak, aby se neslo zaradit. Mne to ale nevadi 3,5metrova dira na moje auto se vzdycky najde. Ale uz se mi stalo i to ze nejakej blbecek z pravyho pruhu za mnou vystartoval jel za mnou 5km!!! aby mi na prvnim semaforu musel dat najevo ze on je kral praveho pruhu, pak se otocil a jel kam potreboval. Hlavne ze si musel zarvat aby byl dulezitej. Cesi a razeni do pruhu - to je proste problem velkeho ega

0/0
5.4.2011 13:04

hbf

Re: Dnes jsem si to opět ověřil.

Což o to, taky nemám chuť jet až na konec levého a pak se horko těžko rvát vpravo, tak jsem holt vpravo a zleva pouštím ...

Co mě ale sejří, jsou případy, kdy je jeden pruh jen rovně, druhý jen vlevo mezi nimi plná a frajírci si to ženou až na konec odbočovacího, pak se cpou vpravo a vynucují si ZIP, který v tomto případě samozřejmě neplatí.

0/0
6.4.2011 11:23

cenzore_zdar

Re: Dnes jsem si to opět ověřil.

ano to je samozrejme spatne ale existuje i mnoho situaci kdy v tomto pripade tam je prerusovana cara, jenze cechacek v pravem pruhu se chova jak kdyby tam byla plnaR^

0/0
7.4.2011 18:30

Rubik1

Re: Dnes jsem si to opět ověřil.

Systém zipu máme proto, aby se nepředbíhalo a nezpomalovala se doprava. Vy ale pořád požadujete právo na předbíhání. Kamion přes dva pruhy je správný tah. Nic nezpomaluje a brání normální ohleduplné řidiče před takovými jako jste vy!

0/0
7.4.2011 23:36

superkutil

Re: Dnes jsem si to opět ověřil.

Kamión přes dva pruhy je porušení pravidel. Nevidím důvod, proč bych měl ucpávat komunikaci stáním v pravém pruhu, když levý pruh je volný. Mnohem lepší je když se stojí v obou pruzích a na konci se systémem ZIP auta řadí do jednoho pruhu. Nejedná se o žádné předbíhání. To že se někteří zařadí do pravého kilometr před zúžením je jejich blbost. Problém je v tom, že řidiči v ČR ZIP používat neumí a nedodržují to, že se auta v zúžení střídavě najíždějí z jednoho a druhého pruhu. Ale právě tím, že se brzo řadí do pravého podělávají celý systém. A je to jejich věc, že to dělají. Kamión přes dva pruhy je jasné blokování a brzdění dopravy a mělo by být pokutování vysokou pokutou. Totéž jako jízda kamiónů v levém pruhu, když jim to tam zakazuje dopravní značka (vidím velmi často).

0/0
8.4.2011 10:41

Antonín, topič

Mno.

Neříkám, že jezdím pomalu, ale rychlá jízda s sebou nese fyzikálně dané riziko větších následků "když se něco pokazí." Na rozdíl od řady jiných lidí nemám pocit, že mohu v klidu porušovat veškerá pravidla, protože "to mám přece v rukách kámo." Takže jedu-li nepřehlednou silnicí, kterou neznám, neriskuji. Samozřejmě, vidím-li za sebou rychlostichtivého řidiče (buď to tam zná, nebo je to jen magor), tak ho na nejbližším vhodném místě pustím. Ale to je snad samozřejmé.

Na druhou stranu nerozumím těm, kteří jezdí nesmyslně pomalu (a protože jezdím častěji ve městě, potkávám je častěji tam). Proč někdo považuje za nutné jet na (60) čtyřicítkou, to nevím. Stejně tak nevím, proč na výpadovce považuje řidič supersmradlavé Avie za nutné jet v levém pruhu. A podobně. Ale to mne neohrožuje, víc mi vadí ti, kteří se suverénně namačkávají do jízdního pruhu (ne, nemyslím v případě zipu) a nebo nedávají přednost protijedoucím (mně), odbočují-li vlevo.

0/0
5.4.2011 9:50

janpta

Je to taky o soudnosti

Nedavno jsem se bavil s kolegou ...

Jedu za kamionem (po okresce) chci predjizdet a najednou predjizdi ten zamnou a troubi ze ho omezuju (az v poradi 3 auto za kamionem).  "proc prejizdi kdyz ja jsem za kamionem ten prvni" ... Kolega ma vyhrkaneho favorita a dovolil si ho predjizdet nekdo s bavorakem ... no snazil jsem se m u vysvetlit, ze za 1) jako trerti mel mnohjem lepsi vyhled nez on namackany za kamionem a za 2) tim bavem je vsechny predjede na minimalne o polovinu mensim useku nez on stim fackem.

Ja sam se snazim jezdit podle pravidla kdyz predjet tak rychle.

Pak je zde velice rozsirene predjizdet neuveritelne dlouho kamion, ktery jede 90kmh (viz hadraplan ve vrchni prchni) Osobne jezdim svizne ... Rychlost ne vzdy dodrzuji (dle okolnosti provozu) a pokud nemam dostatecne pod kapotou radsi nepredjizdim a necham odstup at rychlik v bavoraku muze zmizet v dali a neohrozovat me ... Kdyz je nekdo hovado at uz blokuje (dusickovy jezdci) nebo jede jako neurvaly

0/0
5.4.2011 8:01

ODS 4ever

Re: Je to taky o soudnosti

Já mám taky fáčko, takže předjíždím tak max. traktory, ale od doby co začali jezdit johndeery je i tohle problém ;-D

0/0
5.4.2011 8:53

Fair-Play

Re: Je to taky o soudnosti

No pokud máš udržovaný Favorit v té výkonnější variantě, tak jezdí lépe jak Fábie HTP a podobná auta s "polomotory"

0/0
5.4.2011 8:59

Andee

Re: Je to taky o soudnosti

HTP jako takové jede líp, ale Favorit je o třetinu lehčí...

0/0
5.4.2011 9:20

Fair-Play

Re: Je to taky o soudnosti

Sice nevím, jak to myslíš, ale asi takto.. HTP má mnohem lepší podvozek, odhlučnění, elektroniku atd. takže jízda v něm je pohodlnější....Favorit má lepší dynamiku oproti HTP mimo jiné také vzhledem ke hmotnosti.

0/0
5.4.2011 9:27

Andee

Re: Je to taky o soudnosti

Aha, já měl na mysli srovnání motorů... ten tříhrnek je výkonnější, ale při přepočtu výkonu na tunu bude na tom líp Fávo s menší hmotností, než má Fabka.

0/0
5.4.2011 12:05

Antonín, topič

Re: Je to taky o soudnosti

No von ten fankl bude mít možná i kratší převody, haťapka jede 160 (= pětka a 6000 za minutu). Kolik dá fankl?

0/0
5.4.2011 13:04

ODS 4ever

Re: Je to taky o soudnosti

Udržovaný je což oto, čerčstvě GO motoru a náprav a teď parkuje u klempíře, je to 135 GLXi, v HTP jsem nikdy nejel, tak těžko srovnávat ;-)

0/0
5.4.2011 9:24

ODS 4ever

Re: Je to taky o soudnosti

teda LXi samozřejmě ;-)

0/0
5.4.2011 9:25

Hroznej.puberťák

Re: Je to taky o soudnosti

No, kolega je docela na ránu, jestli to strčí někomu již předjíždějícímu před nos. Ono je sice hezké, že je za tím kamionem první a měl by mít tedy něco jako morální nárok jako první předjíždět, ale na to taky musí začít předjíždět jako první. Pokud váhá a někdo za ním začne předjíždět dřív, má dle pravidel smůlu a vjet mu tam nesmí. Na tom není co řešit.

Pokud chci předjíždět, vyjedu hned, jak mě mine protijedoucí auto, takže ten za mnou to dřív stihnout nemůže, protože jeho míjí později. Pokud se mi situace nezdá, předjíždět v tu chvíli nebudu a za mnou jede nějaký dravec, často mu předem ukážu bliknutím pravým a zařazením se více vpravo, že tohoto úseku k předjíždění nevyužiju a může nastoupit rovnou, aniž by se musel obávat, že mu tam vjedu nebo aniž by musel čekat, co budu dělat. V čem je problém?

0/0
5.4.2011 9:23

Kristyan

když

Když si chci vklidu jet 90-100 na okresce tak je to akorát o nervy, protože furt mam v zrcátku někoho kdo se mě snaží předjet a je po klidný jízdě, protože si furt musim dávat bacha abych mu nechal dost místa před sebou, protože až si to blbě vyměří a nezvládne předjet tak co udělá? Uhne před čelním střetem a vytlačí mě. Nedávno jsem jel mezi olomoucí a hradcem králové a to je pro člověka kterej to tam nezná, navíc za tmy, úplná jízda smrti :-)

0/0
4.4.2011 23:14

Jozxyqk

Re: když

2s vám asi nic neříkají ;-D

0/0
5.4.2011 9:16

JeFFik

Něco na téma rychle a "bezpečně"

cca před dvěma týdny u obce Šitbořice, poměrně nová rovná silnice 2.třídy, sobota 10 hodin dopoledne minimální provoz, svádí to k sešlápnutí plynu. Přijíždí mladík 22 let co jezdí  "rychle ale bezpečně" a ejhle celý den předtím hodně pršelo a z vedlejšího pole přes zanesený příkop teče voda, je tam velká kaluž a voda ještě teče přes silnici, hodně rychle jedoucí auto dostává smyk a vjíždí do protisměru, kde se střetává s Ford Tranzitem. Možná chtěl získat nějakou minutu navíc. Teď už tam má křížek a hodně květin a čas má u něj poněkud jiný rozměr. :-(

0/0
4.4.2011 22:31

Martin 2011

Re: Něco na téma rychle a "bezpečně"

Super příklad. Podle toho vidíme znaky dopravy na celém Světě R^

0/0
4.4.2011 22:33

Martin 2011

Bohužel pokud bude výskyt lidí se sociálním mindrákem

takový jako zde v diskuzi, tak se na silnicích nic nezmění. Každý tady jezdí bezpečně a opatrně a všechno hází na druhý. Přitom nejste schopni tolerovat své názory a rozdílné postavení ani tady, natož na silnici. RvRvRv

0/0
4.4.2011 22:36

Andee

Re: Bohužel pokud bude výskyt lidí se sociálním mindrákem

Ty seš ten pravej, abys tohle říkal. Najeď si na začátek diskuze a připomeň si, cos tu předváděl ráno. To mělo s tolerancí společného tolik, jako tarbant a supersport.

0/0
4.4.2011 22:49

Martin 2011

Re: Bohužel pokud bude výskyt lidí se sociálním mindrákem

Uznávám že je to problém. Ale máte prostě potíž s chápáním psaného textu a představováním si něčeho co nikdo nikde nenapsal a s tím já nic nenadělám. Už jsem vás žádal ať mě necháte na pokoji.

0/0
4.4.2011 23:33

Andee

Re: Bohužel pokud bude výskyt lidí se sociálním mindrákem

Tak já ti to připomenu.

Příspěvek: Si někdo myslí, že někoho přesvědčíte, že když na výjezdu z města několik posledních pár stovek metrů nepojede 50km/h, ale 70 km/h, že na čase téměř nic neušetří, ale jen jaksi jeho psychika a netrpělivost mu nedovolí jet pomaleji? :) Né, nepřesvědčíte nikoho!

Celé to není o uspořeném času, ale o egu, lidské neuvědomělosti, netrpělivosti a neznalosti základní fyziky.

Tvoje reakce: Teda podobnou snůšku nesmyslů jsem dlouho neviděl.

Tak mi povídej, kdo je netolerantní. Argumenty nikde, jen pohrdání.Rv

0/0
5.4.2011 9:29

mp8

statistiky, že vyšší rychlost vede k nižší nehodovosti :

http://www.kauzy.nazory.cz/?subj=6&id=1&re=0

Takže i ušetřených 5 minut pro rodinu má cenu zlata. A navíc je to bezpečné. Jsem o 5 minut menší dobu na silnici a v té době co už jsem doma je nulovová pravděpodobnost že do mě někdo nabourá.

0/0
4.4.2011 21:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.