Diskuze

Manažerský závoďák BMW M5 chystá premiéru, zatím jako koncept

BMW M5 je pojem mezi těmi nejrychlejšími manažery. Když máte obyčejnou "pětku" jste úspěšný, když "empětku" jste extratřída a znalec. V nenápadném kabátě se ukrývá síla supersportu. Nové BMW M5 se chystá do bloků.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Antonín, topič

11. 4. 2011 12:48
---

"Klesá spotřeba možná tak v laboratoři (nebo při běžné jízdě), když se ale dává turbomotoru "soda", tak žere víc než atmosféra a to celkem o dost"

---

No, když se srovná třeba 1,9SDI a 1,9TDI (tedy stejný objem a palivo), tak asi jo.

Pokud se budou srovnávat stejně výkonný turbobenzín a atmobenzín, tak nevím, bude-li turbomotor žrát víc, když využívá i energii spalin.

0 0
možnosti

radik

13. 4. 2011 0:10
Re: ---

Ta energie ze spalin nedělá nic jinýho než že roztáčí to turbo - roztočený turbo znamená že jde do motoru víc vzduchu a aby to hořelo tak jak má je třeba aby vzduch byl s palivem ve správnym poměru - víc vzduchu znamená že je třeba i víc paliva.

0 0
možnosti

Moxtrox

11. 4. 2011 0:03
Manažerský závoďák?

Manažerský závoďák? Maximálně sporťák a i to je na hraně. Pro M5 a ekvivalenty jiných značek (M-B E63 AMG, Audi RS6,…) se zažilo pojmenování über-sedan. Především proto, že jsou to auta spíš na dálnici než okresky a proto je důležitější výkon v přímce.

0 0
možnosti

radik

13. 4. 2011 0:15
Re: Manažerský závoďák?

no moc se to asi nezažilo -  über-sedan slyšim (čtu) poprvé a to sem z oboru ;-) ... pojem manažerský závoďák mi nedělá problémy - to slovo manažerský myslim dostatečně naznačuje o co jde. Zatímco sporťák? Ani náhodou.

0 0
možnosti

aluminiový alobal

10. 4. 2011 11:13
mám 335i

a teď jsem si půjčil 535i, oproti trojce mi to přijde jako příliš těžké nemotorné auto, pokud to budu brát jako limuzínu tak je to super ale ta trojka mi přijde na ježdění tzv."pro radost" lepší. Zdá se to jenom mně?

0 0
možnosti

kritik hlupáků

10. 4. 2011 11:52
Re: mám 335i

Je delší a o cca 100 kgtěžší....Ale jde jen o zvyk.

0 0
možnosti

Dr.Ozd

9. 4. 2011 20:42
20 palcová kola s profilem 30...

tomu říkám naprosto nepoužitelná konfigurace pro české silnice.Jinak auto je famózní,o tom není sporu.

0 0
možnosti

Martin 2011

9. 4. 2011 20:43
Re: 20 palcová kola s profilem 30...

Stačí přihodit vzduchové pérování

0 0
možnosti

10 nových životů

9. 4. 2011 20:41
Jak je u tohoto, bezesporu krásného auta, řešena

aktivní ochrana chodce???

0 0
možnosti

Martin 2011

9. 4. 2011 20:43
Re: Jak je u tohoto, bezesporu krásného auta, řešena

Plánujete s ním někoho porazit?

0 0
možnosti

jrozec

9. 4. 2011 20:30
protimluv

Manažerský závodák je oxymoron...

0 0
možnosti

Věnceslav-Kolo

9. 4. 2011 20:14
tomu říkám krásné německé auto

Je radost vidět o jaký kus jsou němci před celým světem.

To není jako LOW-END auto od Dacie, Škody nebo Kia

0 0
možnosti

Martin 2011

9. 4. 2011 20:03
Andee

Čím prosím jezdíš? Lépe tak pochopíme rozdílnost našich názorů na M5.

0 0
možnosti

Věnceslav-Kolo

9. 4. 2011 20:14
Re: Andee

Andee jen provokuje

0 0
možnosti

Dusan321

9. 4. 2011 19:08
Neni to manazerske auto

Tohle zadna firma manazerovi nekoupi, protoze neni prilis prakticke a navic drazdi. Jako manazer dostanete petku v nejlepsim dieselu, pokud jste jeste dulezitejsi, tak sedmicku v tom samem. Pokud touzite po benzinu dostanete top benzin ze zakladni rady a tim to konci. Tahle auta si nekupuji ti co ridi filmy, tahle auta si kupuji lide, kterym ty firmy patri a nemusi se nikomu zpovidat ze svych iracionalnich rozhodnuti.

0 0
možnosti

Dr.Ozd

9. 4. 2011 20:54
Re: Neni to manazerske auto

Ty jsi nikdy neviděl manažéra,který by si koupil auto za své?Znám takové.nejsou všichni jen držgrešle,kteří s platem 200 tisíc ještě čekají,co jim  nabídnou za vůz...

0 0
možnosti

pilinazlenina

9. 4. 2011 18:22
manažerský BMW ...

Pro zdejší pivní socany stačilo napsat auto pro silniční piráty. ;-D

0 0
možnosti

Generál Augusto

10. 4. 2011 8:03
Re: manažerský BMW ...

R^R^R^

0 0
možnosti