Diskuze

VIDEO: Legendární Tatra 87 znovu ožila pro slavného architekta

Loni ji Američané vyhlásili Veteránem roku. Padla do oka i světoznámému architektovi Normanu Fosterovi, který si ji za pár dní od renomované ostravské restaurátorské dílny převezeme. Tatra 87 ohromovala na meziválečných silnicích svým moderním kabátem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

celim

11. 4. 2011 10:17
Re: A co třeba Chrysler Airflow

No náznaky aerodynamické karosérie tam už jsou, ale co ty blatníky?! V tomto směru byla Tatra přece jenom blíž dnešním vozům!

0 0
možnosti
A

Antiblb

9. 4. 2011 14:34
Krasavice

jen škoda, že se náš průmysl jaksi v prach obrátil a již se u nás nic tak krásného nevyrábí.

A když si Škodovka postaví hlavu a udělá dobré auto, němčouři kafraj, že se nebudou prodávat WV. Ach jo.

0 0
možnosti
T

taknevim

9. 4. 2011 21:04
Re: Krasavice

Co jsou V V, kdo byli V+W nebo co je VW to tuším. Ale co je WV opravdu nevím?

0 0
možnosti
S

samuel05

8. 4. 2011 23:36
...

ty auta byli dobre pokud je delali nemci stejne jak dneska skoda. Potom co skoncila valka a vyhodili Hans Ledwinku tak byl konec, uspech mela jen diky komunistickemu trhu, na svetovem by se uz nikdy nejaka t613 neprosadila.

Dneska uz by vubec nemela sanci staci se podivat jak dopadli jine velke automobilove narody napr. anglie kde se defacto uz nic nevyrabi nebo svedi

0 0
možnosti
C

celim

11. 4. 2011 8:21
Re: ...

No já bych snad jen podotkl, že zatímco staré tatrovky navrhoval český Němec, tak T613 navrhovala firma Vignale z Itálie a obojí se vyrábělo v Kopřivnici. Takže bych řekl, že u té T613 se spíš jednalo o ne příliš vhodný koncept a karoserie byla možná zajínavá v okamžiku kdy se dostala na papír, ale díky výrrobnímu zpoždění to už bylo někde jinde, ale hlavně, bylo to v podstatě jen tuctové auto ve své třídě, které bylo zajímavé snad jen tím, že mělo motor vzadu.

0 0
možnosti
TT

Thyronx1

8. 4. 2011 23:32
Bral bych ji sem do USA

ted hned! ale bral bych i T603.

thyronx@seznam.cz

0 0
možnosti
LO

Lukke-Luk

9. 4. 2011 15:03
Re: Bral bych ji sem do USA

A?

0 0
možnosti
R

Rambo-x

8. 4. 2011 18:37
Krásnej kousek

Krásný kus,kéž by zase začala Tatra vyrábět auta na špici,přeju jim to,20 let naší slavné nové rádoby demokracie je však poslalo bohužel téměř dokonale ke dnu.............tatrovky byly auta na špici,ovšem do roku 1990,pak už nastal jen úpadek,a je to tak skoro se vším českým,všechno válcují buď čínské nebo západoevropské firmy

0 0
možnosti
MS

1000mb

8. 4. 2011 16:16
Věnceslave,

ty máš nějaký názor?To teda čumím,to mě překvapilo.I když píšeš bláboly.

0 0
možnosti
V

Věnceslav-Kolo

8. 4. 2011 16:27
Re: Věnceslave,

Mám

0 0
možnosti
LF

tukator

8. 4. 2011 14:12
nepravda hnedle na začátku

"První seriově vyráběný aerodynmický vůz", jak říká pán hned v druhém souvětí, to NEBYL. To byla Tatra 77...... Jinak nad Tatru není, nádherná auta!

0 0
možnosti
V

Věnceslav-Kolo

8. 4. 2011 14:19
Re: nepravda hnedle na začátku

Tatra je díky bohu už jen mrtvá značka.

0 0
možnosti
JK

glider555

8. 4. 2011 13:47
Skvělý design

Nádherný auto :-) Pro mě je to opravdu nadčasový desing spojený s doplňky té doby.

0 0
možnosti
V

Věnceslav-Kolo

8. 4. 2011 12:44
Tatra 87 je ošklivé auto

Kdyby dali na iDnes fotku Hondy nebo Toyoty z roku 1938, udělali by líp.

0 0
možnosti