Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Konec experimentům na autech. SsangYong postavil povedené korando

Korando je po letech první ssangyong, který nevypadá jako genetický experiment. První model nové éry automobilky je ale také nečekaně povedený a příjemný na svezení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

janok77

ach jo...

Všetko na jedno kopyto. A redaktor sa ešte rozplyva... Ale najhoršie na tom aute je, že dizajnovo sa ani nepriblizuje starému dobrému Korandu s cumakom, čo bolo jedno z vyzorovo mimoriadne podarenych aut. Ja neviem, všetko toto vidím uz min 5 rokov na Sportage a podobnych druhoch a uz je to podľa mna prejedene

0/0
24.4.2011 23:01

legnaw

nicmoc...bez napadu

Qashqai krizeny s Vengou

0/0
13.4.2011 7:01

chicocheco

Měl jsem půjčeného rextona,

v kůži a s klima to bylo parádní svezení, ani ten design nebyl špatnej. Ale ta spotřeba... a na poruchovost a náhradní díly jsem se radši neptal.

0/0
12.4.2011 21:53

lab rat

kufr?

No hlavne ze vyfotili ty uzasny klice. Co treba fotka kufru a slozenejch sedadel?

To povazuju u auta tehle kategorie za celkem dulezitou vec.

0/0
12.4.2011 18:58

nikotino

leštěnej prd

0/0
12.4.2011 18:09

JeFFik

Roleta na kufr za 30 tisíc?

Roletu na kufr považuji v naší zemi za naprostou nutnost, neboť ponechat cokoliv v kufru na očích zlodějů rovná se téměř jistotě vykradení. A podle ceníku to vypadá, že by mě přišla na 30 tisíc....tím, že nutí jít do vyšší výbavy. Rv

0/0
12.4.2011 16:45

jupikjupik

objev roku

diesel je hlučný a smrdí

0/0
12.4.2011 14:55

beda24

ssangyong nebrat ani zadarmo

s Kyronem jsem se trápil dva roky a odpovědně můžu říc, je to nespolehlivej krám. možná jsem měl smůlu, ale jak se něco pokazilo, tak jsem musel čekat na díl s Koreje (14 dní a více). a pokud se vám taková věc stane víckrát tak to nepotěší. kapitola sama pro sebe je jednání generálního dovozce - neochota, nezájem - filozofie - blbý auto jste si už koupili a tak neotravujte.

kolegovi, který měl auto po mě (2 roky staré, pravidelně servisované) upadlo ve 100km/hod kolo.

na normální silnici to řidiče "terénního" auta trochu překvapí

0/0
12.4.2011 13:33

hokejový expert von Kei II.

Ten Rexton jsem si zkusil.

Na pohled dobrý, verze v plný palbě, ale jak se to nastartovalo, to byl kravál, člověk měl pocit, že je to starej žigulík... a taky to tak jelo...Rv

0/0
12.4.2011 11:12

Andee in Red Book

Re: Ten Rexton jsem si zkusil.

Navíc ty motory prý moc nevydržely, přestože byly od Mercedesu...

0/0
12.4.2011 12:36

ičmeka už potřetí smazali

mě se líbí, jak všichni řešej hlavně kolik to žere

a pak stejně jezděj tak, že jim to žere o 2 litry víc, než by jim to žralo kdyby se naučili auto ovládat :)

0/0
12.4.2011 10:18

islandan

Kdy už to

začnou ti trubkoví redaktoři po sobě číst ? Jak mám věřit všemu dalšímu, když se v textu vyskytují zjevné pitomosti ? Řeknete, že to jsou maličkosti, ale právě ty tvoří celek.......

0/0
12.4.2011 9:32

Bořitovan

Pneu

Achjo, který dobrák jim obouval PP kolo?:-/

0/0
12.4.2011 7:16

Roumen

Re: Pneu

;-DR^

0/0
12.4.2011 7:51

krčma

pořád dokola

proč redakce idnes při každém článku o ssangyongu pořád přemílá jejich vzhled, líbivost je zcela individuální a třeba Rexton je vzhledem zcela běžné auto bez výstřelků; prioritou u auta je především jak jezdí, kolik si bere apod.

0/0
12.4.2011 6:43

GotrekAK

Re: pořád dokola

Přesně...

Třeba ono "nejošklivější auto na světě" Rodius... se mně osobně velice líbí.

0/0
12.4.2011 9:01

fryzy

Re: pořád dokola

a navíc je OBROVSKÝ, mám ho, vím o čem mluvím. Já osobně mám auto na ježdění a vození věcí a lidí, vzhled mě nezajímá.

0/0
12.4.2011 9:48

fryzy

Proč mají být všechna auta stejná ???

Jestli jste si nevšimli, tak zkrachovaly i jiné automobilky a to mnohem věhlasnější než Ssangyong. A vůbec se mi nezamlouvá trend, kdy všechno musí být jen podle toho jednoho "oficiálního" vkusu. Automobilky vyrábí stejná auta (některé dokonce ÚPLNĚ STEJNÁ auta), pivovary vaří stejná piva, všichni jako paka vyplníme stejné sčítací formuláře, všichni budeme jásat nad ptákovinama, které nám servírují z Bruselu, kruci tak se mi zdá, jako bych to už jednou zažil ...

0/0
12.4.2011 9:57

The_Real_Koudelka

Re: Proč mají být všechna auta stejná ???

To je naprosto v pořádku, nejvyšším stádiem monopolního kapitalismu je komunismus.;-)

0/0
12.4.2011 11:45

JeFFik

Re: Proč mají být všechna auta stejná ???

hmm tak ty "stejné sčítací formuláře" jako příklad  uniformity, to mě opravdu "pobavilo".....8-o

0/0
12.4.2011 16:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.