Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Testeři oblékají falešná prsa, Ford totiž myslí na těhotné

Je běžné auto pohodlné pro těhotné řidičky? Poradí si v něm s některými běžnými úkony? Takové otázky si položili inženýři Fordu a oblékli si speciální oblek, který z nich těhotné udělal. Výsledkem testů je nový Ford Focus, který by měl těhotným řidičkám vyhovovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nepetr

Ford

by se měl spíš zaměřit na to aby začal konečně dělat auta:-)

0/0
20.4.2011 8:05

1000mb

Re: Ford

Ty by ses měl spíš zaměřit na to,abys nepsal takový kraviny:-P

0/0
20.4.2011 8:08

nepetr

Re: Ford

proč chceš mi snad říct že už je dělá?;-D

0/0
20.4.2011 8:25

wildos

Re: Ford

myslíš že vyrábí skládačky z papíru nebo co...

0/0
20.4.2011 8:42

nepetr

Re: Ford

málem jsi se trefil ;-). Henry Ford se musí v hrobě obracet jestli vidí co mu se značkou provedli. Nekoukám na uato jeko uživatel, ale jako nekědo kdo je opravuje a hlavně Ford, Citroen, peugeot, Opel, Renault,  by měli jít na školení konstrukce automobilů třeba do koncernu VW.

0/0
20.4.2011 8:48

wildos

Re: Ford

jestli je opravuješ jako píšeš tak potěškoště;-D

0/0
20.4.2011 12:12

nepetr

Re: Ford

;-D

0/0
20.4.2011 13:53

1000mb

Re: Ford

řekni mi argument,proč je nedělá.Ať si každej jezdí,čím chce,ale ty jenom plácáš.Já mám Mondeo TDCI,najeto 215 tis. bez problémů,brácha stejné auto,najeto 320 tis.,teď dělal vstřiky.Předtímjsem měl mondeo v benzínu,šlo z domu s 350 tisíci.Jestli má někdo starosti se vstřiky,tak si za to dost často může sám,neb čecháček chce ušetřit a tankuje v každým JZD.

0/0
20.4.2011 12:18

nepetr

Re: Ford

Nebavím se o spolehlivosti. Laciné materialy už naštěstí vymizely i u Forda, nekvalitní zpracování a konstrukční řešení. To je o čem se bavím. to co jsi napsal je svatá pravda problémy se vštřiky jsou pouze a jenom ochování se k autu a použitém palivu. Když už k nám někdo přijede s jakým koliv dieselem se vsyřikováním Comon rail, jedná se zpravidla o šetřílky a řidiče hovada kteří honí studený motor atd. Nekoukám se na auta jako uživatel ale jako mechanik a řešení spousty věcí u Fordu mi přijde poněkud nešťasné, ať už na pro práci na vozidle tak i o ceně kterou pak zákazník platí. Je mi jasné že jako uživatel s ke spoustě věcí člověk nedostane. A tudíž je spokojen. Myslel jsem to jen z hlediska práce na vozidlech Ford a mohl bych ve výčtu značek pokračovat ;-(

0/0
20.4.2011 14:04

nnyky

By mě zajímalo, zda by ke stejným závěrům došly testérky

Ono mezi muži a ženami je přeci jen povícero rozdílů :-/

0/0
20.4.2011 7:41

Clovicek123

nechci rypat

ale nema nahodou tehotna zena zpomalenejsi reakce a zaroven vyrazne rozhozene hladiny hormonu a proto se obecne nedoporucuje, aby ridila? Ted to sice schytam od matek samozivitelek a jinych emancipovanych, ale myslim si, ze od vozeni ma tehotna zena muze :-)

0/0
20.4.2011 7:01

Carefully

Re: nechci rypat

Neřadím se mezi emancipované a samoživitelky, ale nesouhlasím. Sama jsem řídila asi do 8 měsíce a rozhodně jsem si nevšimla ani já, ani manžel, že bych měla nějak snížené reakce. Řídila bych i dále, ale už jsem se nevešla před volant. ;-D Dokud se na to těhotná žena cítí, tak nevidím důvod, proč by nemohla řídit. Když jsem se na to necitíla a boleli mě např. záda, či mi nebylo dobře, tak jsem do toho auta za volant nelezla, ale nechala se vozit řidičem - manželem. :-) To máte to samé jaké se starými lidmi. Také si řeknete, že už špatně vidí, mají pomalejší reakce a přesto se najdou řidiči, kterým už bylo hodně přes šedesát, sedmdesát i osmdesát let..... :-)

0/0
20.4.2011 7:17

Antonín, topič

Re: nechci rypat

To je čistě váš subjektivní pocit. Ožralci se na to taky cítí a přesto řídit nesmí. U těhotných nevím, nemám informace, že by řídit nesměly.

0/0
20.4.2011 9:00

viky151

Re: nechci rypat

Hormony mohou způsobit náladovost, rozhodně ne pomalejší reakce. Velikost břicha sice omezuje v pohybu, nicméně na kvalitu řízení to opět nemá vliv ( mimochodem znám spoustu pánů, co má větší břicho, než jsem měla v devátém měsíci - taky byste jim sebral řidičáky ? ).

Tím jsem vám jen chtěla naznačit, že podle mého názoru je těhotná žena na silnici mnohem méně nebezpečná, než takový kuřák, který nervózně hledá v přihrádce krabičku cigaret a nekouká na silnici.

0/0
20.4.2011 7:40

nnyky

Re: nechci rypat

Odebírat řidičák lidem s jateční váhou není ale vůbec špatný nápad ;-)

0/0
20.4.2011 8:47

brezinka1

Re: nechci rypat

;-DR^

0/0
20.4.2011 9:11

Marki123

Re: nechci rypat

Hormony jsou fakt na nic. Jak se to ve mě začalo v těhotenství vařit, hned jsem si všimla, že mám horší odhad, špatně se mi parkovalo i odhadovala rychlost jiných vozidel. Na rychlost reakce to vliv nemělo, spíš na vyhodnocení situace. Půl roku po porodu se to spravilo. Ale muže na řízení taky člověk vždy nemá. Do porodnice na porod jsem se nečekaně vezla sama :-)

Auto pro těhotné jsou ale fakt blbost, většinou těhotné řídit nemusí. Ale dělat auto pro ženy už smysl má. Pry crashtestech se ukázalo, že figuríny ženy, která je menší a byla blíž volantu i palubky se i při malých rychlostech zranila mnohem vážněji.

To je myslím něco, na co by se automobilky měly zaměřit především. Třeba výrobci sportovního vybavení už na to přišli a výrobky pro ženy dělají velkou část jejich produktů. A dobře se prodávají, byl tady po nich velký hlad. I když třeba sehnat skutečně kvalitní kolo pro malou postavu je velký problém, ale už ne neřešitelný, jako kdysi.

0/0
20.4.2011 8:56

1000mb

Co to je za tranďáka?

0/0
19.4.2011 12:07

HrubesaMares

Re: Co to je za tranďáka?

Za ty $ bys to nosil taky ;-)

0/0
19.4.2011 15:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.