- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
BMW nebylo zájemcem, byla to jedna z firem, která byla z Boleslavi oslovená a jednou tam proběhlo jednání. Ze strany BMW nikdy zájem nepotvrzen... Podobné to bylo u dalších firem vyjma VW a Renaultu.
Co se týče VW a Renaultu - nikoliv nepodstatným faktem bylo, že VW ze strany Škodovky dostal technologii na výrobu hliníkových bloků motorů, kterou škodovka (asi jako jednu z mála věcí uměla) a naproti tomu pokusy na toto téma ve VW měli na kontě 25% zmetkovosti. Oproti Renault, který to uměl, značku Škoda chtěl utlumit a nechat zde pouze výrobu svých vozů pod značkou Renault ...
Takže ve finále, kdyby Škodu nekoupil VW, dnes Škoda ve všech dalších variantách vývoje neexistuje.
Zajímavé. Každopádně jsem moc rád, že to tu nepřevzali frantíci.
novinare chvalim. Byla odvazna, ale pravdiva, bohuzel.
jedniným odpůrcem byl klaus, který to chtěl zprivatizovat.
a prodej automobilky to nebyla privatizace?
Kde jsou ty casy...Ach ach...
jí pořádně vytunelit, a já jsem Vaškovi Šášovi tak věřil
Mohli jsme mít místo koncernu VW v Mladé Boleslavi další Poldi Kladno, copak naši tuneláři, utřeli papulku a našemu Vénovi to udělali tenkrát naschvál, křičel " Rozprodávají naše rodinné stříbro", to si pamatuji. Všechna čest tehdejší české vládě s Pithartem a Vávrou
Karburatorovou 1.6 75kW do skoda forman a posleze felicie. To by to auto mozna i normalne jelo!
1,6 s Favoritem strašně házela a vůz byl nestabilní. Proto všechny prototypy přemontovaly do Formanů. Felicie už by byla lepší (MÍŇ BY SE KROUTILA), ale zase přechod na vícebodové vstřikování MPI se osvědčil, motor je držák a na ježdění město okrsky to stačí
Mám fávo a je mu 20 let. Až na drobné mouchy a trochu koroze má pořád chuť do života. Jsem zvědav jestli se nějaký superb dožije tohoto věku.
Hm, ten můj jsem prodával před 10 lety a už tehdy byl totálně zrezlej. Ne že by to bylo vyloženě špatné auto, ale žádný zázrak to také nebyl.
.... pod jiným článkem píše v reakci na mou informaci, že ministr hospodářství Adamcovy vlády v červu 1989 uvedl ve Federálním shromáždění, že AZ NP je v platební neschopnosti téměř miliardu tehdejších korun, že bodejť by ne, když právě vyvinula nový vůz :D Vzhledem k tomu, že výroba začala už o rok a půl dříve, a k poptávce, kterou ta zkostnatělá bolševická mašinérie nebyla schopna uspokojit, takže byly půlroční a delší pořadníky, tak právě to by měla být ta NEJZISKOVĚJŠÍ doba, vážený prolhaný kaktusáku :D Mě by zajímalo, jestli těm svým nesmyslům věříte aspoň částečně i vy sám, nebo to je vždy jen hodně zoufalé "zachování si tváře před ostatními" :D