Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda představí v roce 2013 o 60 mm delšího yetiho

Mladoboleslavská automobilka má na rok 2013 naplánovanou premiéru prodloužené verze Škody Yeti. Oblíbené SUV, jehož prodeje překonávají plány automobilky, se protáhne o 60 milimetrů. Prozradil to šéf automobilky Winfried Vahland v úterý na autosalonu v Šanghaji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bohdanečák

Mystifikace, nebo záměr?

"Oblíbené SUV, jehož prodeje překonávají plány automobilky"..........to snad nemyslíte vážně, pane redaktore...:-/

0/0
23.4.2011 8:23

josefl

Náhodou

Koukal jsem na testování auta v reálu. Na okruhu byl Yeti rychlejší než Ferrari, tedy je fakt že tam byly v silnici nějaký díry. Takže jedině Yeti.;-D

0/0
20.4.2011 22:06

cenzore_zdar

OII na italskych silnicich

Mno s OII jsem projel kus italie a na dosti mistech jsem drel o zem zadni casti vozu. Jestli v cine maji blbe silnice meli by ji zvednout :-D tu samou cestu jsem jel i fordem a opelem a zadne šdreni o zem se nekonalo...

0/0
20.4.2011 8:24

Olds

Re: OII na italskych silnicich

Kde jste s tím, proboha, jezdil?

Octavia II (pokud to není snížené RS) má hned za zadními koly světlou výšku kolem 25cm, na konci pod nárazníkem přes 30cm. Možná jste dřel spíš podlahou mezi koly, tam je nejnižší světlá výška cca 13-14cm (i když Ford a Opel mají podobnou výšku), ale zadkem? To snad ne.

0/0
20.4.2011 10:38

cenzore_zdar

Re: OII na italskych silnicich

Podlu vuku mi to prislo ze to je nekde pod zadnimi sedackami. Kazdopadne me to prekvapilo, protoze jak u opelu, tak u fordu, vas to pres nerovnost nepusti hned "prednim" naraznikem a nebo to prejedete bez ujmy. Oktavka to tak proste nema. Najedete pulkou auta a nejednou skroutanec vo zem :-D. Jinak slo o pricne nerovnosti na silnicich neco jako pricny prahy pro zpomaleni provozu.R^

0/0
20.4.2011 13:39

superkutil

Teda 6cm, to se nepředali.

My Češi asi musíme mít všechno jinak. Konkurence, když prodlužuje, tak o 30cm. My aby se neřeklo a VW se na nás nezlobil, že mu bereme zákazníky na Turan, jen o 6cm. Ale zase když to bude každý rok 6cm, tak za pár let bude z Yetiho dospělák. ;-D

0/0
19.4.2011 18:26

radaumacher

Re: Teda 6cm, to se nepředali.

Proč tu furt všichni plácají o tom, jak Škodovku omezuje Volkswagen? Volkswagen (myšleno koncern) prostě a jednoduše diriguje úplně všechny, od Audi, přes Škodu nebo Seat po Lamborghini, Bentley a Porsche, a to proto, aby dva nedělali totéž a koncern jako takový zaplnil pokud možno celý trh do poslední skulinky, nikoli aby tři automobilky bojovaly proti sobě.

0/0
20.4.2011 23:00

Podrazza

Koukám, bude z nás čínskej trh...

... led diody připomínající vánoční výzdobu u Nguyena jsou už na každým druhým vehiklu, na miniaturních parkovacích místech u velkých OC se přetlačují SUVčka, kdo nemá chromovanou řadící páku nebo kličku od dveří je sto let za vopicema, každé 8. auto vypadá kvůli černému laku a autofóliím jako pohřební taxík, šestnáctipalcové a nižší ráfky na českých vozovkách používají jen ti co už nemají vlastní zuby.... no nic, jdu radši leštit svoji chromovou kličku na vnitřní straně dveří kufru;-)

0/0
19.4.2011 13:49

Martin 2011

Re: Koukám, bude z nás čínskej trh...

Chromovou kličku na vnitřní straně kufru dělají leda američané!!

0/0
19.4.2011 17:49

Podrazza

Re: Koukám, bude z nás čínskej trh...

8-)

0/0
21.4.2011 8:59

wolowizard

Pěkné auto

Yeti se mi líbí, počkám, až bude za 200K v áčkách a pak si ho koupím :)

0/0
19.4.2011 12:22

superkutil

Re: Pěkné auto

To ale bude už takový vrak, že bude k ničemu. :-/

0/0
19.4.2011 18:27

fanda357

Re: Pěkné auto

zas takový vrak to být nemusí - protože o ně není moc zájem, stejně jako o roomstera, tak cena půjde rychle dolů ...

0/0
20.4.2011 12:30

superkutil

Re: Pěkné auto

No o ty 4x2 1.2TSI zájem nebude, ale o ty 4x4 bude. Yeti je to pravé auto pro české chalupáře, akorát ale potřebuje delší kufr, tak o 30cm. Takhle se za něj musí dát vozík.

0/0
20.4.2011 12:42

radaumacher

Re: Pěkné auto

Je o něj tak malý zájem až se nestíhá vyrábět.;-D

0/0
20.4.2011 23:01

bezdukátů

Re: Pěkné auto

a bude po důchodci co jezdil jen do superhyper a má najeto za 5 let 3000km;-D

0/0
19.4.2011 20:35

Maroš.a

Škoda

Prostě Škoda, škoda, že neumí vyrobit auta na první pokus. Ale tohle auto je totální hum..

0/0
19.4.2011 10:59

do100a

Re: Škoda

děláš jako by jiné automobilky tohle nedělaly

0/0
19.4.2011 12:00

Andee

No...

Jenom aby to nebyl kasovní trhák jako Golf Plus ;-D

0/0
19.4.2011 10:08

Hynek Vilém Jarmila reloaded

proc delat zbytecne kratka auta?

teda nechapu, proc delaji u VW kratke rozvory, aby pak slavne mohli uvadet na trh prodlouzene verze. Neni vyhodnejsi udelat rovnou poradne auto?

0/0
19.4.2011 9:54

bezdukátů

Re: proc delat zbytecne kratka auta?

proč, když to soused co se chce předvádět kupuje:-)

0/0
19.4.2011 10:05

quagaar

Re: proc delat zbytecne kratka auta?

ty musíš mít těžkej život, z každý strany jeden soused co se chce předvádět ;-D

0/0
19.4.2011 10:27

bezdukátů

Re: proc delat zbytecne kratka auta?

život mám těžkej, ale nestěžuju su, jezdím novou Toyotou:-)

0/0
19.4.2011 10:29

quagaar

Re: proc delat zbytecne kratka auta?

tak teď ještě hlídej, aby sousedi nevyhnali barák vo štok ;-D

0/0
19.4.2011 10:38

bezdukátů

Re: proc delat zbytecne kratka auta?

tak přistavím dva štoky, ale zřejmě si nepochopil:-)

0/0
19.4.2011 20:37

anncz

Re: proc delat zbytecne kratka auta?

Toyota taky dela v Evrope zkracene verze. Americky Accord nebo Acuru TL v Evrope nesezenes (auta s normalni delkou a rozvorem).

0/0
19.4.2011 19:33

Hynek Vilém Jarmila reloaded

s Cinou si kopeme hrob

zasnu, jak vsichni ucuravaji, co vsechno se v Cine proda. Ale ze ta auta jezdi na benzin a naftu a ze az bude mit cinska masa autaky, tak bude stat sud ropy 300 dolaru a vic, o tom nikdo neuvazuje. Hlavne, ze prodame auta, stroje a mame levny tenisky a trika. Sezerou nas za ziva za nase vlastni penize. :(

0/0
19.4.2011 9:48

Andee

Re: s Cinou si kopeme hrob

Nepodléhej ekoteroristickým lžím o nedostatečných zásobách ropy. Podle seriózních vědeckých studií je v nám známých nalezištích ropa na 100-150 let dopředu a podle jejich odhadů známe v současnosti jen necelou třetinu nalezišť. Předpokládají, že zásoby ropy by nám měly vydržet ještě minimálně 400-500 let. Pro ilustraci si stačí uvědomit, že v 80. letech se hovořilo o prvním nedostatku ropy a za 30 let se ropné rezervy (známá nevyčerpaná naleziště) navýšily na čtyřnásobek. Tehdy se mluvilo o tom, že máme ropu na 30-40 let. Dneska je jí ve známých zásobách na 100-150 let... co k tomu dodat... ;-)

0/0
19.4.2011 10:06

username

Re: s Cinou si kopeme hrob

ehm. Jseš absolutně mimo. Ve známých nalezištích je teď zásoby ropy na cca. 25 let, na dalších cca. 10 potom v nalezištích, které mají výrazně (asi 2×) nákladnější způsoby dolování ropy (např. v ropných píscích v Kanadě). Nová naleziště se sice objevují, ale absolutně všechna jsou na těžko dostupných místech )= nákladné) s velmi vysokým rizikem ropné havárie (hluboko v moři, arktida ...).

Samozřejmě faktické náklady na těžbu tvoří <10 % z ceny ropy na trhu, ale to nic nemění na tom, že když stoupnou na 2násobek, stoupne výrazně i cena ropy.

Navíc i kdyby nakrásně dnes všechna auta přestala na ropu jezdit, tak největší spotřebitelé (průmysl, nákladní lodě, letadla, výroba plastů ...) budou nadále ropu ujídat téměř neměnným tempem, když teď začnete pracovat na letadle či nákladní lodi co bude lítat/jezdit na něco jiného, tak vám to bude trvat > 20 let to dokončit.

0/0
19.4.2011 10:57

l.g

Re: s Cinou si kopeme hrob

Jste rovněž mimo. Pravda je někde mezi vaším tvrzením a tvrzením v příspěvku výše. Spotřeba ropy stoupla za posledních 30 let pouze o necelých 25%. Přitom USA spotřebují v současnosti 10x více ropy na hlavu, než Čína.

Nejvyšší podíl na spotřebě má automobilová doprava (cca 75%) Výroba plastů spotřebovává necelých 10% produkce ropy. Přitom dostupné zásoby ropy jsou přímo závislé na její ceně. Pokud se cena ropy zvýšý, dostupné zásoby prudce narostou, protože začne být rentabilní těžba i v hůře dostupných místech, která stále představují zhruba 80% celkových zásob ropy na zemi. Přitom již dnes je cena ropy uměle udržována extrémě vysoko, aby se mimo jiné snížila její spotřeba.

0/0
19.4.2011 11:34

Andee

Re: s Cinou si kopeme hrob

Záleží, jaké informace bereš v potaz. Co říkáš ty, je interpretace ovlivněná politiky, majiteli polí a firmami, které ropu zpracovávají. Pokud půjdeš dála  přečteš si prameny, ze kterých tyto ovlivněné prognózy vychází, tak zjistíš, že vědci mluví o tom, co jsem napsal. A nejsou to žádní Dänikenové, jsou to seriózní vědecké ústavy a univerzity a shoduje se jich na tom většina těch věhlasných.

0/0
19.4.2011 11:41

fanda357

Re: s Cinou si kopeme hrob

tak to pochybuji, že největším "žroutem" ropy je auto-doprava. Řekl bych, že takové lodě mají násobnou spotřebu oproti autům (všechny lodě oproti všem autům) a to samé bude platit i o letadlech. Vždyť jen emise - 10 největších lodí světa (a že jich celkem je ....) vyprodukuje ročně tolik emisí, jako ročně všechna auto-doprava.

0/0
19.4.2011 18:11

Andee

Re: s Cinou si kopeme hrob

ta statistika, co zmiňuje, je ČR, jestli se nepletu... tudíž téměř bez lodí :-)

0/0
20.4.2011 22:05

Andee

Re: s Cinou si kopeme hrob

Mimo seš ty. Přečti si následující články a nevěř všemu, co ti nakukaj. Země bez ropných zdrojů vytváří umělé tlaky, aby to vypadalo, že je ropy málo a zbavili jsme se závislosti na zemích, jejichž politické režimy nejsou tak úplně spojenci. Ve skutečnosti jsou ropné zásoby opravdu několik set let dopředu a jde o seriózní a střízlivé odhady.

http://www.petrol.cz/ropa/clanek.asp?id=14464

http://www.petrol.cz/ropa/clanek.asp?id=8777

http://www.euroekonom.cz/analyzy-clanky.php?type=jz-ropa04

http://www.21stoleti.cz/view.php?cisloclanku=2005050612

0/0
19.4.2011 11:38

Strnisko

Kufr

HAHAHA. Auto s kufrem velikosti fabie bude mít na zadních sedadlech o 6 cm více místa.

To mě opravdu rajcuje. Jdu si pro úvěr do banky a na 10 let se kvůli tomuhle autu zadlužím. Myslím to vážně ;-D

0/0
19.4.2011 9:30

quagaar

Re: Kufr

na rovinu, jestli se musíš zadlužit na deset let kvůli jakémukoliv autu, tak zůstaň radši u tramvaje.

0/0
19.4.2011 10:29

mlčanlivý boban

nemôžem si pomôcť

ale pôvodné dizajnové štúdie Yetiho boli krajšie. Takto to vypadá jak mierne zvýšené kombíčko. Ale je fakt, že je úspešný, takže to asi ľuďom vyhovuje...

0/0
19.4.2011 9:22

Picolik

Yeti

Mne se Yeti libi, az budu za par let nucen vymenit octavku za neco novejsiho, urcite to bude jedna ze zvazovanych moznosti...

0/0
19.4.2011 9:05

Andee

Re: Yeti

Pokud budou v Evropě prodávat toho prodlouženého, taky bych zauvažoval. Dvoulitr 125kW 4x4 by vůbec nemusel bejt špatnej. Teď se dá sehnat vybavený pod půl miliónu bez daně, což vůbec není špatná cena R^

0/0
19.4.2011 10:16

fanda357

Re: Yeti

dvoulitr 4 x 4 - tak máš u konkurence auto o 30 cm delší - za stejné peníze, stačí číst různé automobilové časopisy - a ty české to sice velmi neochotně, ale přiznávají - myslím, že to bylo srovnání s ix35 (zhruba stejné motory), stejná výbava a ix35 byla o více než 100 tis. Kč levnější ... anebo za tu cenu máš SantaFéčko - auto o pořádný kus delší a větší, ve stejné výbavě ....

0/0
19.4.2011 18:14

praptak

Re: Yeti

A teď mi najděte nějakou evropskou, potažmo japonskou konkurenci.

0/0
19.4.2011 21:38

wildos

Re: Yeti

co třeba Mišák ASX 1,8 DI ceny od 560 -590 tis ;-)

0/0
20.4.2011 8:58

praptak

Re: Yeti

S dieslem na mě nechoťte.;-) Ale jinak ano, toto je konkurence v podobné cenové relaci. Jinak je u ASX škoda nemožnost spojení benzínu a čtyřkolky.

0/0
20.4.2011 13:17

fanda357

Re: Yeti

Impreza? a ve vyšších výbavách Forester? Antara? Peugeot Tepee? Suzuki SX4?

0/0
20.4.2011 10:13

praptak

Re: Yeti

Bylo myšleno levnější evropskou a japonsku konkurenci podobné technické úrovně a velikosti v kontextu Vašeho příspěvku?To že jinak konkurence existuje je snad jasné.

0/0
20.4.2011 11:03

fanda357

Re: Yeti

ano, chápu, Antara je větší (za stejné peníze), Forester je větší (za stejné peníze), Impreza je vybavenější (za stjené peníze), SX 4 je levnější při stejné výbavě ... mimochodem co máte proti IX 35 vyráběné v Čechách nebo na Slovensku? Yeti se nevyrábí v Čechách To je auto stejně velké, zhruba stejný motor a při stejné výbavě levnější ... až o 150 000 Kč. Další konkurent Qashqai (nebo jak se to píše)

0/0
20.4.2011 12:28

praptak

Re: Yeti

Ano, konkurence  v podobné cenové hladině je, to nikdo nerozporuje, i když auta jako Forester, Antara atd. jsou dražší. Impreza je auto jiné kategorie.  SX4 je menší auto. To už je spíše konkurent Qashqai. Proti ix35 nic nemám, jen je to auto podobné cenové kategorie a rozhodně není (výrazně) levnější (officiální rozsah cen 410 - 775 tisíc Kč).

0/0
20.4.2011 13:09

Andee

Re: Yeti

To už bych radši vzal o něcoprostornější dvojče ix35 - kiu sportage. Ale do Škodovky se mi stejně asi moc chtít nebude, nemám zájem se klepat strachy o navigaci a airbagy kdykoliv zaparkuju na trochu rizikovém místě. Proto apriori hledám radši míň obvyklé značky aut...

0/0
20.4.2011 22:04

fryzy

Takový

dlouhý článek kvůli 6 cm ? Kolik asi platí Škoda Auto za reklamu na iDnes ???

0/0
19.4.2011 9:02

seru na dukáty

Re: Takový

1080 Kč/mm + DPH.

0/0
19.4.2011 9:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.