Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Velká laciná škodovka zkouší indické silnice, říkají jí rapid

Špionážní fotograf nachytal prototyp nové laciné velké škodovky při testovací jízdě v indickém Aurangabadu, kde má Škoda továrnu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Stenlej

Omakalamuhomahomekí

Konečně auto pro sobotní nákupy do Kaufu.Jak říkají naší bratia Slováci: Celkom dobrá plečka,fasa traktor;-D

0/0
5.5.2011 19:33

sh1

dojčland

proč idnes tak často píše o tom, co plánuje Škoda, zvláště pak někde v Indii, Číně apod. ?

Dnes jde o značku německé automobilky, která tu má montovnu - která však s výrobky pro ty daleké země nemá nic společného. Ani se zde samozřejmě tamní proedje nedaní.

Mimochodem, provní Superb, to byl prodloužený VW Pasat, co se již dříve řadu let vyráběl v Číně. jen tam dali jiné logo.

Tedy nic proti VW, ale proč (někteří) Češi stále považují Škou za cosi jako rodinné stříbro ??

0/0
1.5.2011 14:01

JeFFik

Re: dojčland

Proč musíme číst příspěvky plný chyb?? Proč si někdo neustále vymýšlí otázky, na které nechce znát odpověď, ale klade je proto, aby ukojil svý flamerský pudy??

0/0
1.5.2011 16:44

Žokej Balabán

podle fotek to zase bude úzké auto!

Opět klasická škodovka! Velké převisy, aby bylo dlouhé, podvozek s malým rozvorem vzhledm k celkové délce, ale hlavně to bude zase pořádně úzké auto! U Fabie se maloušířku ani nesnažila škodovka maskovat, zato u superba, aby tabulkově šířka byla trochu srovnatelná s konkurencí, tak mu vyklepali lemy blatníků jak u okruhového speciálu!  ;-D  A v interiéru dali do dveří úplně rovné madlo i kapsu aby vnitřní šířka alespoň byla srovnatelná s kompakty! ;-D Zajímalo by mě jak to bude se šířkou v interíéru u nové octavie? Jestli to bude změna k lepšími?:-(

0/0
1.5.2011 9:34

siku

RODINNÉ:?

tak já nevím, pokud to auto má být MENŠÍ než octavia, jak se potom může snažit být rodinné? Kdyd i Oktávka, je postavená na mini rtozvoru a vzadu si nesedne normálně urostlý člověk pohodlně.

škodovka by měla dělat auta s opravdovým rozvorem a pohodlnou kabinou, jinak je to pro trpajzlíky bez nároku na slovo "rodinné" kde se nevozí jen dva vepředu.Rv

0/0
1.5.2011 6:24

Žokej Balabán

Re: RODINNÉ:?

A taky je lumpárna vykrojení sadních sedaček do podběhů, když tam někdo ve dvou sedí, tak to až tak nevadí, ale pokud potřebujete do zadu dát dvě sedačky pro děti a mezi ně, aby si sedl dospělý člověk (nebo i drobnější paní), tak je to problém jak hrom! A tomu říkají rodinné auto? V příspěkvku k šířce škodovek jsem přitom současnou  octavii ani nechtěl zmiňovat.:-(

0/0
1.5.2011 9:37

Skrew77

Re: RODINNÉ:?

No to je jednoduche, kdyz se na zadni sedacky nevleze dospely, tak se tam posadi deti = idealni rodinny vuz.

Kdyz jsem jel poprve Fabii 2 (vzadu) tak jsem nasedl a byl jsem prijemne prekvapen kolik je tam mista na nohy. Samozrejme jen nez jsem se oprel o sedadlo a zjistil jsem ze se nevejdu pod strop :)

0/0
9.5.2011 13:21

siku

Re: RODINNÉ:?

Vy jste asi děti ještě neměl, nebo nevozil. Zrovna děti-jejich sedačky- vyžadují nadstandartní prostor! pochopte že dneska je už autosedačka povinná výbava, a ta zabere více místa, toho, co vyplývá z rozvoru. Zvlášť kolíbka umísťovaná proti směru jízdy zabere tolik místa, že si vepředu bežného auta, pohodlně nesedne a nesklopí operák zad u sedadla ani průměrně vzrostlý muž.Nemluvím o levných auts0edačkách za papundekli za 500,Kč v hypermarketu, mluvím o tech bezpečnostních, ty zaberou proste moooc místa.

0/0
9.5.2011 13:30

Skrew77

Re: RODINNÉ:?

Deti zatim nemame, ale nedavno jsme si poridili novy vuz a prostor byl jednim z pozadavku. Muj prispevek o idealnim rodinnem voze byl minen s nadsazkou jako ilustrace mysleni marketingoveho oddeleni. Mimochodem, kdyz jsme se divali po autech tak nam v jednom autosalonu s vaznou tvari rekli ze s detmi je mene mista na zadnich sedackach vyhoda, protoze na ne na krizovatce dosahnete. Kdyz chcete prodat, hodi se kazdy argument :)

Pumerna rodina ma dnes 1.5 ditete a i do te Fabie se 2 sedacky vedle sebe vlezou. Kolibka v protismeru je minimalne automobilkama stale chapana jako nadstandard a proto pouziti v levnem voze nutne prinasi kompromisy a pro oznaceni rodinny vuz stale postacuji ony hypermarketove krabice od bot.

0/0
9.5.2011 13:53

siku

Re: RODINNÉ:?

Ok rozumíme si :-)

Mám auto s rozvorem 2700mm a je to všechno s pořádnou sedačkou tak, tak, když si vepředdu nesedne lilipután.. Jak to dělají rodiny s oktávkou( rozvor 2550) fakt nevím,ale kdo chce kam pomožme mu tam. :-)

0/0
9.5.2011 14:17

pvl1

Fabie a některé Oktavie by vůbec neměly jezdit po silnici.

Fabie má sloupek tak vpředu, že pro většího člověka je snazší koukat do strany zadním oknem.

Některé Oktávky zase mají světla, která se po zhoupnutí auta rozkývají nahoru dolů a dost oslňují.

0/0
30.4.2011 18:42

vojst11

Re: Fabie a některé Oktavie by vůbec neměly jezdit po silnici.

Větší člověk si taky nebude kupovat Fabii. Snad neni takový problém vybrat si auto které ti vyhovuje.

0/0
30.4.2011 19:11

werox

Re: Fabie a některé Oktavie by vůbec neměly jezdit po silnici.

R^R^R^

0/0
1.5.2011 15:49

whitemagic

no určitě je to lepší než hnusy typu

fobie,hnujstr a pod ale doufám že nebudou prznit název rapid.ten se tyto nicneříkající !!!! euroauta prostě nehodí

0/0
29.4.2011 18:29

BigpetBig

Re: no určitě je to lepší než hnusy typu

Už ti bylo 15 nebo takové komolení probíhá i ve vyšším věku? :-P

0/0
30.4.2011 11:48

vojst11

Re: no určitě je to lepší než hnusy typu

Vzhledem k tomu jak komolíš jejich názvy je vidět že máš asi nějaký komplex. Mě se taky nějaká auta nelíbí ale nemam potřebu se k nim vyjadřovat nebo se jim posmívat. Zamysli se nad sebou.

0/0
30.4.2011 18:20

nepetr

No

Hezký pokus o studii možného vzhledu auta R^, ale na hony vzdálen realite;-D.

0/0
29.4.2011 16:43

10 nových životů

Ta kolečka na laku jsou v základu???

0/0
29.4.2011 14:13

JardaM

VW pochopitleně neví co dělá, že.

Milí diskutéři, bylo by dobré, kdybyste si předtím, než tady vyblijete nějaký tupý blábol, uvědomili, že koncern Volkswagen není politická strana. Je to globální soukromá společnost, jejíž management je odpovědný akcionářům za ekonomický výsledek firmy Než taková firma začne investovat deseti a možná stamiliony do nového modelu, tak si udělá rovněž za miliony a možná desetimiliony průzkumy trhu, takže po jejich ukončení toho o potřebách zákazníků ví opravdu hodně. Takže diskutujte zasvěceně, když nějaký politik nebo Řepka něco někde plácne, ale nediskutujte o něčem o čem nemáte šajn. Mimochodem zjišťování potřeb zákazníků, následné přizpůsobování nabídky podle těchto potřeb, stanovení ceny, způsobu distribuce a propagace se říká marketink. To pro ty co si i 20 let po revoluci stále myslí, že marketink je reklama. To je stejné uvažování, jako že lety do vesmíru je raketa.

0/0
29.4.2011 11:00

BigpetBig

Re: VW pochopitleně neví co dělá, že.

Marketink? Tak to slyším poprvé. 8-o

0/0
29.4.2011 21:44

milanzitka

Re: VW pochopitleně neví co dělá, že.

Já ne, vypadá to sice zvláštně, ale je to normálně používaný tvar slova marketing.

0/0
30.4.2011 10:57

BigpetBig

Re: VW pochopitleně neví co dělá, že.

Normálně používaný? A kde se normálně používá? ;-D

0/0
30.4.2011 11:02

Pikolik

Sedan

Skodovko sedan je krok stranou!

0/0
29.4.2011 8:29

ladasan

Re: Sedan

V Indii, Číně apod. je to nezbytnost....

0/0
29.4.2011 15:46

megacruiser

Re: Sedan

Když se podíváte na pohled zezadu, kolem zadního okna je nalepený pruh maskování zvlášť. Proč by ho tam lepili, když by se zadní okno neotvíralo? Nebo je to možná schválně. Osobně si myslím, že využijí nějakou levnější mchanickou verzi systému twindoor jako má Superb, zabijí tak 2 mouchy jednou ranou a budou navíc ještě vyjímeční.

0/0
30.4.2011 8:56

VOBISCUM

Červená Karkulka šla do lesa a potkala Rapida .......

Plně souhlasím s Queribus-em. Největší odborníci jsou ti, kteří o problému vědí minimum. Viz příprava silničního zákona. V tomto případě by se dalo použít opravdu "Věř a víra tvá Tě uzdraví" a "Kdo nevěří, ať tam běží". Když čtu některé příspěvky , tak to je opravdu síla, a to jsem přečetl jednu stranu.  Co takhle 4 mm na letních gumách ? To vás odborníci nezajímá, co? Primeros mafie nespí a tohle půjde z vaší kapsy, experti. Když vás natáhli na "zimních" gumách tak proč ne na "letních" ?

0/0
29.4.2011 6:49

Queribus

Zasvěcená diskuse

pitoXmců, kteří o tom voze nic nevědí... Hlavně zkritizovat, protože to je přeci "Škodofka"! Jak typické pro internetové diskuse...

0/0
28.4.2011 23:29

petkas75

Re: Zasvěcená diskuse

souhlas R^, jsem hrdý majitel vozu Škoda.

0/0
29.4.2011 8:33

honza76

A-entry

no to je bida, skodovky se mi docela libi ale tohle je opravdu levne auto uz od pohledu. No tak tohle VW opravdu konkurovat nebude, tohle tedy vyslo

0/0
28.4.2011 22:36

ladasan

Re: A-entry

A proč by měla škodovka konkurovat vw? Trochu nesmysl, ne?

0/0
29.4.2011 15:47

honza76

Re: A-entry

no jo mas pravdu, dikR^

0/0
1.5.2011 21:58

Skrew77

Re: A-entry

Podle rozhodnuti koncernu uz Skoda VW konkurovat nebude. Zameri se na Dacii. Takze Skoda uz nebude levny Passat, ale kvalitni Logan...

http://automix.atlas.sk/revue/741925/vw-si-necha-zapad-skode-auto-zostane-vychod-a-konkurencia-dacia

0/0
9.5.2011 13:31

hrabje_olaf

proč to nedělaj?

"Chceme vyrábět auta, která budou atraktivní a fascinující,"

0/0
28.4.2011 21:53

lol

Ilustrační foto je komické

Bude to jen Octavia I s o 5% větším rozvorem (a tak o třetinu užší) ;-D

0/0
28.4.2011 21:17

mosulsky machredz

oo

doufám, že zvedli světlou výšku, aby se tam vlezl drsoň s turbanem na hlavě  ......

0/0
28.4.2011 20:43

Andee in Red Book

Re: oo

Ty nevíš, co je světlá výška, viď? ;-DRv

0/0
28.4.2011 21:55

honza76

Re: oo

si pis ze vi, to je kam dosvitej svetla

0/0
28.4.2011 22:37

janz3333

Re: oo

Třeba ví, možná to myslel tak, že auto bude bezpečné vůči opilcům ležícím na silnici. ;-)

0/0
29.4.2011 11:45

misticjoe

Re: oo

No ono se směješ, ale potkat v Indii ležícího člověka uprostřed cesty v noci není zas až tak složité - zvlášť na venkově (no... tedy mimo větší města).

0/0
29.4.2011 18:27

Witty1

Re: oo

Nastesti v Indii se moc turbany nenosej,takze to nemusi resit;-D

0/0
29.4.2011 19:53

bk89322

Re: oo

Sikhove je nosi.

0/0
1.5.2011 0:22

Witty1

Re: oo

Ty delaj vsichni taxikare v New Yorku.

0/0
1.5.2011 0:25

Jen Já

Só potróblí?

To nemůžou vymyslet nějakej název, kterej tady ještě nebyl? Doufám, že to je jen spekulace, že by to byla Felicia. I Rapid tu už byl. Kristova noho, to je takovej problém vymyslet novej název???????

0/0
28.4.2011 20:34

Hynek Vilém Jarmila reloaded

limuzína jako řemen

Nejlepší limuzína byla Fabia sedan, případně Trabant 601 limousine (chápu, že limuzína je označení karoserie sedan).

0/0
28.4.2011 19:27

Honza.Z

rapid

vypada jak VW jetta. zalezi na cenne, treba to nebude spatny.

0/0
28.4.2011 18:56

kubíczech

Re: rapid

No jako Jetta to sice trošičku vypadá, ale určitě bych si raději pořídil Jettu. A musím se přiznat, že po ní už nějaký čas pokukuji.

0/0
28.4.2011 19:44

Honza.Z

Re: rapid

Mno ja v Jette stejne jako v A4 mam porad takovej stisnenej pocit - to mi prijde vic mista v octavii. Pritom za ty prachy co za to chtej bych cekal vic, to nez Jettu tak uz radsi Passat.

0/0
29.4.2011 21:28

Žokej Balabán

Re: rapid

Nová jetta je vzhledově horší než ta předchozí. A nemyslím si to sám, někde jsem viděl článek o autech, kde následující model je horší než ten předchozí.

0/0
1.5.2011 9:43

pucyk

Škodu nebrat.

ŠKODA korun.;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
28.4.2011 18:24

Jan Zamazal

jak znam Skodu, tak to zase tak levne nebude

Staci se podivat na cenu a vybavu fabii a potovnat s konkurenci...

0/0
28.4.2011 17:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.