Diskuze
Velká laciná škodovka zkouší indické silnice, říkají jí rapid
Děkujeme za pochopení.
Stenlej
Omakalamuhomahomekí
Konečně auto pro sobotní nákupy do Kaufu.Jak říkají naší bratia Slováci: Celkom dobrá plečka,fasa traktor
sh1
dojčland
proč idnes tak často píše o tom, co plánuje Škoda, zvláště pak někde v Indii, Číně apod. ?
Dnes jde o značku německé automobilky, která tu má montovnu - která však s výrobky pro ty daleké země nemá nic společného. Ani se zde samozřejmě tamní proedje nedaní.
Mimochodem, provní Superb, to byl prodloužený VW Pasat, co se již dříve řadu let vyráběl v Číně. jen tam dali jiné logo.
Tedy nic proti VW, ale proč (někteří) Češi stále považují Škou za cosi jako rodinné stříbro ??
JeFFik
Re: dojčland
Proč musíme číst příspěvky plný chyb?? Proč si někdo neustále vymýšlí otázky, na které nechce znát odpověď, ale klade je proto, aby ukojil svý flamerský pudy??
Žokej Balabán
podle fotek to zase bude úzké auto!
Opět klasická škodovka! Velké převisy, aby bylo dlouhé, podvozek s malým rozvorem vzhledm k celkové délce, ale hlavně to bude zase pořádně úzké auto! U Fabie se maloušířku ani nesnažila škodovka maskovat, zato u superba, aby tabulkově šířka byla trochu srovnatelná s konkurencí, tak mu vyklepali lemy blatníků jak u okruhového speciálu! A v interiéru dali do dveří úplně rovné madlo i kapsu aby vnitřní šířka alespoň byla srovnatelná s kompakty! Zajímalo by mě jak to bude se šířkou v interíéru u nové octavie? Jestli to bude změna k lepšími?
siku
RODINNÉ:?
tak já nevím, pokud to auto má být MENŠÍ než octavia, jak se potom může snažit být rodinné? Kdyd i Oktávka, je postavená na mini rtozvoru a vzadu si nesedne normálně urostlý člověk pohodlně.
škodovka by měla dělat auta s opravdovým rozvorem a pohodlnou kabinou, jinak je to pro trpajzlíky bez nároku na slovo "rodinné" kde se nevozí jen dva vepředu.
Žokej Balabán
Re: RODINNÉ:?
A taky je lumpárna vykrojení sadních sedaček do podběhů, když tam někdo ve dvou sedí, tak to až tak nevadí, ale pokud potřebujete do zadu dát dvě sedačky pro děti a mezi ně, aby si sedl dospělý člověk (nebo i drobnější paní), tak je to problém jak hrom! A tomu říkají rodinné auto? V příspěkvku k šířce škodovek jsem přitom současnou octavii ani nechtěl zmiňovat.
pvl1
Fabie a některé Oktavie by vůbec neměly jezdit po silnici.
Fabie má sloupek tak vpředu, že pro většího člověka je snazší koukat do strany zadním oknem.
Některé Oktávky zase mají světla, která se po zhoupnutí auta rozkývají nahoru dolů a dost oslňují.
vojst11
Re: Fabie a některé Oktavie by vůbec neměly jezdit po silnici.
Větší člověk si taky nebude kupovat Fabii. Snad neni takový problém vybrat si auto které ti vyhovuje.
whitemagic
no určitě je to lepší než hnusy typu
fobie,hnujstr a pod ale doufám že nebudou prznit název rapid.ten se tyto nicneříkající euroauta prostě nehodí
BigpetBig
Re: no určitě je to lepší než hnusy typu
Už ti bylo 15 nebo takové komolení probíhá i ve vyšším věku?
nepetr
No
Hezký pokus o studii možného vzhledu auta , ale na hony vzdálen realite.
JardaM
VW pochopitleně neví co dělá, že.
Milí diskutéři, bylo by dobré, kdybyste si předtím, než tady vyblijete nějaký tupý blábol, uvědomili, že koncern Volkswagen není politická strana. Je to globální soukromá společnost, jejíž management je odpovědný akcionářům za ekonomický výsledek firmy Než taková firma začne investovat deseti a možná stamiliony do nového modelu, tak si udělá rovněž za miliony a možná desetimiliony průzkumy trhu, takže po jejich ukončení toho o potřebách zákazníků ví opravdu hodně. Takže diskutujte zasvěceně, když nějaký politik nebo Řepka něco někde plácne, ale nediskutujte o něčem o čem nemáte šajn. Mimochodem zjišťování potřeb zákazníků, následné přizpůsobování nabídky podle těchto potřeb, stanovení ceny, způsobu distribuce a propagace se říká marketink. To pro ty co si i 20 let po revoluci stále myslí, že marketink je reklama. To je stejné uvažování, jako že lety do vesmíru je raketa.
BigpetBig
Re: VW pochopitleně neví co dělá, že.
Marketink? Tak to slyším poprvé.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha