Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejspolehlivější toyota je z Kolína. Ze škodovek je nejlepší roomster

Německý autoklub ADAC sestavil jako každý rok žebříčky nejspolehlivějších a nejporuchovějších aut. Nejméně vyjížděli žlutí andělé pomáhat k německým autům, u propadlíků se převažující národnost vypozorovat nedá. Nejlepší škodovkou je roomster na šestém místě mezi malými auty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

islandan

Moje stará dobrá Felda kombi

11/1995, kterou mám z druhé ruky mě ještě nikdy nenechala ve štychu. Není to sice žádný dvoulitr, ale stále táhne velice dobře. Přitom žádná přehnaná péče, jen přiměřená starostlivost. K té anketě: každá liška chválí svůj ocas....

0/0
30.4.2011 16:42

lamopes

německé průzkumy

Divný je, že německá auta se na dobrých pozicích umisťují pouze v německých průzkumech.... V průzkumech z jiných států to jsou pouze podprůměrná auta, před kterými se umisťují i značky jako je Fiat nebo Renault. Na prvních pozicích se dlouhodobě umisťují japonská auta. Proto jedno řídím. V

0/0
30.4.2011 12:16

Johnny006

Tohle nic moc neříká

Pro mě se kvalita auta pozná po min 20 letech a 400 000km

:-) spolehlivost se projeví se v počtu nutných odtahů a v průměrné ceně servisu na ujetých 10 tkm...

A vůbec co to je za šroty, že to má závady už během prvních dvou let 8-o

0/0
29.4.2011 20:18

Hufo

Re: Tohle nic moc neříká

dneska stačí na poznání pět let a 200 t km

0/0
29.4.2011 21:49

mimouch

Re: Tohle nic moc neříká

To už žádné současné auto nenajezdí, dnešní auta jsou spotřební zboží. Poctivá auta se přestala vyrábět někdy v polovině 90. let.

Já mám na cestování a pro radost Nissan Patrol 4,2D, robustní a spolehlivé auto s primitivním a nezničitelným motorem. Je 14 let staré a má najeto téměř 600 tisíc km. Čas ho naložím cestovatelskou výbavou a vyrazím na pár týdnů na výlet. Už jsem s ním byl na spoustě míst, namátkou Rusko, Ukrajina, Kazachstán, Turecko, Sýrie, Jordánsko, Izrael, Egypt, Maroko a na spostě dalších míst.  Za celou tu dobu a za všechny ty kilometry jsem neměl jediný technický problém, za který by mohlo auto. Stalo se mi pár drobností, jako ucpaný palivový filtr díky nekvalitní naftě, nebo po pár tisících km drkotání po pouštních pistách uvolněné šrouby, ale každou z těch pár závad co mě potkaly jsem opravil nejdéle za čtvrt hodiny sám.

S žádným současným hyper super "terénním autem" bych se asi neodvážil vyjet mimo Evropu, tak doufám, že mi to moje alespoň ještě 20 let vydrží.

0/0
30.4.2011 14:56

T.Lojza

Re: Tohle nic moc neříká

Tak s 4.2 :-D nejakych  600tkm si myslim, ze zadny problem neni. To uz je motor a konstrukce Patrolu taky neni zadna sr*cka. S dnesnimi nakladaky taky bez vetsich problemu nalitate milion jen s dodrzovanim predepsane udrzby. Kdyby ve Vasem postu stala zminka o nejakem 3valcu HTP, pak bych citil znacny udiv.

0/0
3.5.2011 12:09

MIR80

Aaaaha...

takze uz nemame vyssi tridu, to uz je taky manazerska.. Kde se furt berou ty predsudky, ze MANAZER musi mit nutne drahe auto, drahej telefon, drahej notebook. Vzdyt manazerske telefony dnes maji deti skolou povinne a naproti tomu treba politici maji manazerska auta a pritom co to je za manazery ?

0/0
29.4.2011 19:03

Le Miserable

Re: Aaaaha...

Zrovna politikům bych omezil nákup auta ze státních peněz na 300.000,- Kč a nesměli by obměňovat dříve, než za pět let.

0/0
1.5.2011 8:11

rebbe

Mám Mercedesa E270CDI a dvakrát jsem musel v zimě dobíjet.

Když auto nechám stát více než týden, je akumulátor už příliš slabý, aby měl sílu na zatuhlý olej při -8°C. V rámci globálního oteplení totiž letos dlouho mrzlo. To ovšem nemá co činit s typem auta, ale prostě s kapacitou akumulátoru a druhem oleje. Na jaře jsem naplnil 5W40, v očekávání dalšígo oteplování a auto teď startuje i s tou slabou baterkou (74Ah) bez problému. Na zimu dostane 100Ah, ta je už připravená, ale vozit tolik kilo navíc v létě je nesmysl.

Kdybychom z těch zásahů ADAC odečetli případy vybité baterie, asi bychom došli k jiným výsledkům.V

0/0
29.4.2011 18:45

ztrewq

Re: dvakrát jsem musel v zimě dobíjet.

to nie je o batérii, ale o tom, čo všetko nie je vypnuté. cca 40Ah akumulátor dokáže v lete odrovnať svietiaca žiarovka v kufri (násilné natlačenie batožiny - ohnutie spínača). mám akumulátor, ktorý "stál" rok a pol v odstavenom aute, stačilo dobiť a v zime stačilo iba škrtnúť a 1.9 diesel naskočil každé ráno. novší akumulátor vo felícii mával potiaže.

ps - kto všetko voláva adac?

0/0
29.4.2011 19:01

stary pes

Servis navštěvujte pouze v záruce....

pak už nikdy.

0/0
29.4.2011 18:14

kolda39

Re: Servis navštěvujte pouze v záruce....

R^R^

0/0
29.4.2011 18:52

airwar

Re: Servis navštěvujte pouze v záruce....

Přesně ta kto dělám, beru vždy prodlouženou záruku a nadprůměrnou výbavu (u levnějšíích modelů se míň snaží) a auto vždy když se blíží hranice najetí servisní vzdálenosti prodám, výhodou je že má ještě relativně málo najeto a tak se dá prodat za velice slušný peníz.

0/0
29.4.2011 19:12

kníže Sternenhoch

blbost

to dá rozum to vychází,že čím méně vozů dané značky a typu je vyrobeno,tím méně je poruchové:-(

0/0
29.4.2011 18:13

atakdále1

škoda je škoda ale mercedes je AUTO !!!!!!

;-DR^R^R^

0/0
29.4.2011 18:08

male_zvire

Re: škoda je škoda ale mercedes je AUTO !!!!!!

to bylo trapné Rv

0/0
29.4.2011 19:08

KdysiBedlam

hmmm

Tak temto nemeckym pruzkumum se musim jen smat. Nejspolehlivejsi jsou nemecka auta!!!;-D V USA delaly pruzkumy a prave nejhure dopadly ze znamych znacek Mercedesy a BMW. Poruchove a muj kamos si mne ruce, protoze je spravuje. Jedine Porsche se z nemeckych aut drzi na spici spolecne s Toyotou a Hondou.

0/0
29.4.2011 17:31

rebbe

Re: hmmm

V USA to bude kvalita servisu Mercedes a BMW. Rozdíl je také v tom, že se ty vozy stavěné na německé dálnice mučí v zácpách ve městech a potom se plouží po dálnici, nedostanou se ani na provozní teplotu. Malé japse to nebolí, nejsou na rychlou jízdu stavěné.V

0/0
29.4.2011 18:48

Chosé nepřijel...

Re: hmmm

blabol...

0/0
30.4.2011 0:04

Měsíčník, pán period.

Re: hmmm

;-D

0/0
30.4.2011 8:34

werox

eletronika

50% závad...zlatá škoda 120

0/0
29.4.2011 17:06

Martin 2011

Re: eletronika

Což je samo o sobě nic neříkající údaj.

0/0
29.4.2011 17:09

Big-Dog

Re: eletronika

jo 120 to byla kapitola sama o sobě, po 50 000km GO motoru, v létě nešlo uchladit, v zimě otevřít, a to se ani nebavím o ceně.

0/0
30.4.2011 11:24

plysak

Re: eletronika

U moji 105ky jsem mel naopak problem v zime zavrit a to byla vetsi sranda.. Se mi v levotocivych zatackach obcas oterely prave dvere u spolujezdce, protoze proste zamek zaklapl, ale obcas nekde zamrznul a nejak nedosednul ;-D

0/0
30.4.2011 11:55

styl34

PROC TAKOVY VECI DELAJ NEMCI

dys to muze delat topgir v televizy ne?ty tam maj testy hodne aut a klidne muzou delat zebricek spolehlivosti aspon to kezdej uvidi ze to neni podvod EU

0/0
29.4.2011 15:00

jesterkasploutvema

Re: PROC TAKOVY VECI DELAJ NEMCI

To mnozstvi gramantickych chyb je recese, nebo jen ukazuje uroven pistale?

0/0
29.4.2011 16:05

duch zavražděného iuose

hmm

aneb je to sice šrot, rozpadá se sotva vyjede z továrny, je hlučný, neohrabaný a děsně žere, ale je to brit a proto je nejlepší ;-)

0/0
29.4.2011 17:37

duch zavražděného iuose

hmm

tyhlety testy nejsou o spolehlivosti aut, ale sociologický průzkum jejich majitelů/uživatelů jak se o kterou značku starají

0/0
29.4.2011 17:38

duch zavražděného iuose

hmm

samozřejmě, že tohle měl být samostatný příspěvek ;-O;-O;-O

0/0
29.4.2011 17:40

airwar

Re: PROC TAKOVY VECI DELAJ NEMCI

Kriste pane ;-D, ADAC je německej autoklub, združuje hodně německých řidičů od kterých zbírá údaje o servisu a zveřejňuje je, takové zpětná vazba. Tohle dělají i další organizace, ale německo je v podobném pásu, je k nám blízko  jezdí tam hodně českých vozů a v Česku německých takže to má pro ČR nějakou vypovídací hodnotu.

0/0
29.4.2011 19:15

mrazik007

nechapu

Statistika o nicem. Spousta servisu, automobilek ma sve vlastni servisni vozidla pripadne servisni sluzbu a ti tam zohledneni nejsou, takze statistika ma malou vypovidaci hodnotu.

0/0
29.4.2011 13:56

MadHawk

Re: nechapu

přesně tak, naprosto nic neříkající statistika. At uvedou celý "velmi složitý" klíč. Schaválně - jestli tam mají třeba jen zohledněn počet evidovaných (skutečně jezdících) aut / porucha (BMW X5 jezdí méně, než fábii) Nebo najeté kilometry - rozhodně některá auta se nekupují jako služební a najedou méně km. A stejně tak se dá s většinou lehkých závad s autem do servisu dojet a hned se nevolá odtahovka...

0/0
29.4.2011 14:15

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: nechapu

Kromě to také nezohledňuje kvalitu servisu a to, jak se majitelé o svá auta starají. On majitel Mercedesu nebo BMW bude asi větší pedant než někdo, kdo si koupí Clio nebo Punto - tihle řidiči budou asi v globálu na servis kašlat o něco víc a to se pak taky projeví. Řada lidí vnímá auto jen jako užitkovou záležitost a nestará se o něj.

0/0
29.4.2011 15:58

gesslish

nechápu,

jak je možný, že v posledním roku jsou skoro všechny auta v zelený barvě, tudíž skoro všechny mají MÉNĚ závad, než je průměr. Co je to za statistickej nesmysl?8-o

0/0
29.4.2011 12:57

FrantaKibyc

Re: nechápu,

Přesně tohle jsem chtěl napsat. Stejný, jako když se odboráři rozčilují, že má někdo podprůměrný plat...

0/0
29.4.2011 13:37

rafton

Re: nechápu,

Proč? Protože každá slušná značka má asistenční službu minimálně v době záruky, kterou si sjednává a nemusí to být ADAC. Takže se dá taky říci, že ti zelení nepoužívají ADAC a opačně.

0/0
29.4.2011 13:54

Hynek Vilém Jarmila reloaded

po zkušenostech s německými vozy zůstávám u Citroënu

Ten mě zatím nikde ve štychu nenechal, navíc svezení je v něm parádní - narozdíl od těch trakařů, co jsem řídil před tím.

0/0
29.4.2011 11:36

vver440 1@klikni.cz

Re: po zkušenostech s německými vozy zůstávám u Citroënu

naprostej souhlas-mám c5 v plný výbavě a eště se mi na tom, mimo palubního počítače nic nepokazilo. a díky diskusnímu fóru mě oprava vyšla na pět tisíc

0/0
29.4.2011 12:10

rytíř Smyl Flek z Nohavic

Re: po zkušenostech s německými vozy zůstávám u Citroënu

nemám zkušenost, ale všichni říkají že Cit. je nejhorší auto.

0/0
29.4.2011 13:34

BOP B 3AKOHE

Re: po zkušenostech s německými vozy zůstávám u Citroënu

Všichni v hospodě nebo všichni u kadeřníka? :-P

0/0
29.4.2011 13:53

dropa

Re: po zkušenostech s německými vozy zůstávám u Citroënu

Všichni se stodvácama!;-D

0/0
29.4.2011 15:43

airwar

Re: po zkušenostech s německými vozy zůstávám u Citroënu

Měl jsem Citroen Xantia s takovým tím hydroelektromechanickým podvozkem (či co to bylo za bazmek) a nenechám na to dopustit, žena měla ještě do nedávna C3, příjemnej prcek, jen jsem se do něho hůř skládal kdyř jsem se s ním náhodou projel. Všechny názory jsou značně subjektivní dle osobních zkušeností, pokud má člověk smůlu na špatný výrobek, tak je logicky naštvaný.

0/0
29.4.2011 19:28

jesterkasploutvema

Re: po zkušenostech s německými vozy zůstávám u Citroënu

no vidite a ja jezdim mnoho let s vozy koncernu VW a nikdy jsem neril jedinou opravu - radove X aut a XXX set tisic kilometru

0/0
29.4.2011 16:06

KdysiBedlam

Re: po zkušenostech s německými vozy zůstávám u Citroënu

Moje segra vlastnila Passata nekolik roku, nez jsem ji dokopal at to proda, protoze mne nebavilo pro ni porad jezdit do servisu. A nedavno se mi kamoska stezovala, ze ma brouka a porad nejake problemy. Takze nemecke auto fakt ne. kdyz spolehlivost, tak jedine Toyota a Honda. Techto aut jsem mel uz 5 a nikdy zadna zavada. Fakt ne, jen menim olej a sem tam brzdy. A kazde z techto aut nalitalo 300 000 km.

0/0
29.4.2011 17:38

TTRX - bratranec děda Vševěda

Re: po zkušenostech s německými vozy zůstávám u Citroënu

Ještě tu o Smolíčkovi prosím...

0/0
29.4.2011 18:51

airwar

Re: po zkušenostech s německými vozy zůstávám u Citroënu

No my měli ve firmě VW Pola - děsný šroty, pak Toyotu, ty byly téměř bezporuchové, teď máme KIA Ceed, taky bezproblémový. Sám jsem měl Renault Tvingo, benzín, cca. 120 tisíc bez poruch, Citroen Xantia, benzín, - cca. 180 tisíc bez poruch, Peugeot 306 kombi, diesel - cca. 150 tisíc - bez poruch, Škoda Octavia, diesel, cca. 135 tisíc, krom výměny serva okna protože tam zateklo taky bez poruch, no a teď mám 2,5 roku Renault Megan Grandtour, diesel, do teď cca. 98 tisíc km, zatím bez poruchy, jen v rámci pravidelného servisu výměna oleje a brzdové destičky. K tomu žena Citroen C3, benzín, cca. 80 tisíc, taky OK, a teď Kia Venga, zatím jen 35 tisíc, takže zatím OK.

Takže kdybych to měl vzít podle svých ossobních zkušeností, Francouze ano, Japonce a Korejce ano, Němce nikdy.

Ale nikdy neříkám, protože člověk neví co ho v budoucnu nadchne.:-)

0/0
29.4.2011 19:24

TTRX - bratranec děda Vševěda

Re: po zkušenostech s německými vozy zůstávám u Citroënu

Našetři, kup si něco od úrovně A4, BMW3, Mercedes C a víše a pak popiš zkušenosti... Sytý hladovému nevěří:-)

0/0
29.4.2011 21:05

TTRX - bratranec děda Vševěda

Re: po zkušenostech s německými vozy zůstávám u Citroënu

Dal jsem si dobrovolně sám facku za to výše...sorry. Jedním okem na bednu, duhým do monitoru...Kaju se8-o

0/0
29.4.2011 21:07

male_zvire

ADAC

Opravdu ještě někdo ADAC bere vážně? Já měl za to, že po těch spoustách přikrášlených "testů" už lidi pochopili co je to za sebranku...

0/0
29.4.2011 10:29

kibl96

stredni trida?

Octavia a SLK ve stredni tride?8-o

0/0
29.4.2011 10:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.