- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
11/1995, kterou mám z druhé ruky mě ještě nikdy nenechala ve štychu. Není to sice žádný dvoulitr, ale stále táhne velice dobře. Přitom žádná přehnaná péče, jen přiměřená starostlivost. K té anketě: každá liška chválí svůj ocas....
Divný je, že německá auta se na dobrých pozicích umisťují pouze v německých průzkumech.... V průzkumech z jiných států to jsou pouze podprůměrná auta, před kterými se umisťují i značky jako je Fiat nebo Renault. Na prvních pozicích se dlouhodobě umisťují japonská auta. Proto jedno řídím.
Pro mě se kvalita auta pozná po min 20 letech a 400 000km
spolehlivost se projeví se v počtu nutných odtahů a v průměrné ceně servisu na ujetých 10 tkm...
A vůbec co to je za šroty, že to má závady už během prvních dvou let
dneska stačí na poznání pět let a 200 t km
takze uz nemame vyssi tridu, to uz je taky manazerska.. Kde se furt berou ty predsudky, ze MANAZER musi mit nutne drahe auto, drahej telefon, drahej notebook. Vzdyt manazerske telefony dnes maji deti skolou povinne a naproti tomu treba politici maji manazerska auta a pritom co to je za manazery ?
Zrovna politikům bych omezil nákup auta ze státních peněz na 300.000,- Kč a nesměli by obměňovat dříve, než za pět let.
Když auto nechám stát více než týden, je akumulátor už příliš slabý, aby měl sílu na zatuhlý olej při -8°C. V rámci globálního oteplení totiž letos dlouho mrzlo. To ovšem nemá co činit s typem auta, ale prostě s kapacitou akumulátoru a druhem oleje. Na jaře jsem naplnil 5W40, v očekávání dalšígo oteplování a auto teď startuje i s tou slabou baterkou (74Ah) bez problému. Na zimu dostane 100Ah, ta je už připravená, ale vozit tolik kilo navíc v létě je nesmysl.
Kdybychom z těch zásahů ADAC odečetli případy vybité baterie, asi bychom došli k jiným výsledkům.
to nie je o batérii, ale o tom, čo všetko nie je vypnuté. cca 40Ah akumulátor dokáže v lete odrovnať svietiaca žiarovka v kufri (násilné natlačenie batožiny - ohnutie spínača). mám akumulátor, ktorý "stál" rok a pol v odstavenom aute, stačilo dobiť a v zime stačilo iba škrtnúť a 1.9 diesel naskočil každé ráno. novší akumulátor vo felícii mával potiaže.
ps - kto všetko voláva adac?
to dá rozum to vychází,že čím méně vozů dané značky a typu je vyrobeno,tím méně je poruchové
to bylo trapné
Tak temto nemeckym pruzkumum se musim jen smat. Nejspolehlivejsi jsou nemecka auta!!! V USA delaly pruzkumy a prave nejhure dopadly ze znamych znacek Mercedesy a BMW. Poruchove a muj kamos si mne ruce, protoze je spravuje. Jedine Porsche se z nemeckych aut drzi na spici spolecne s Toyotou a Hondou.
V USA to bude kvalita servisu Mercedes a BMW. Rozdíl je také v tom, že se ty vozy stavěné na německé dálnice mučí v zácpách ve městech a potom se plouží po dálnici, nedostanou se ani na provozní teplotu. Malé japse to nebolí, nejsou na rychlou jízdu stavěné.