Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Saab opět bojuje o přežití. Shání peníze i kupce

Automobilka Saab již přes tři týdny opět kvůli finančním potížím nevyrábí, nemá totiž na platby dodavatelům. Firma hledá způsoby financování, které umožní obnovit výrobu. Záchranu hledá i v Číně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

certik_bertik

to

by byla škoda kdyby skončil, jsou to výborná auta

0/0
30.4.2011 12:11

Martin 2011

Re: to

Před dvaceti lety bych s vámi souhlasil. Dnes jsou to již jen průměrná auta za nadprůměrnou cenu.

0/0
30.4.2011 13:50

certik_bertik

Re: to

pořád je to vyšší třída

0/0
30.4.2011 13:53

Antonín, topič

Re: to

SAAB byl zaříznut od GM. To je realita. Návrat na slušnou výrobu stojí hodně peněz. Ale ty nejsou, takže se holt budeme muset spokojit s hnusem z Německa.

0/0
2.5.2011 11:11

Antonín, topič

Re: to

Průměrná auta za nadprůměrnou cenu nabízí Audi, podprůměrná auta za průměrnou cenu pak Škoda a VW. Ale mají kvalitní marketing.

0/0
2.5.2011 11:17

Prngr1

Re: to

Proč těch aut teda nevyrobí víc? Když jsou výborná - v pohodě se prodají, ne?

0/0
30.4.2011 15:19

certik_bertik

Re: to

jsou to dražší auta a nyní je krize

0/0
30.4.2011 15:26

Martin 2011

Re: to

Krize už není. A jsou to prostě předražená auta která nikdo nechce. To SAAB nehaním, jen to nazývám pravým jménem.

0/0
30.4.2011 20:11

certik_bertik

Re: to

krize ještě ani pořádně nezačala, zatím jí státy utlumily tím že se zadlužily, ale teď už pomalu docházejí peníze

0/0
30.4.2011 20:13

Martin 2011

Re: to

A automobilky zvyšují své zisky...až na SAAB

0/0
30.4.2011 20:14

certik_bertik

Re: to

zatím se zadlužují Čínani, co přijde potom až peníze dojdou i tam?

0/0
30.4.2011 20:16

Martin 2011

Re: to

Nic si nenalhávej. To je zvláštní znak u příznivců SAABu a to kolikrát SAAB ani nevlastní.

0/0
30.4.2011 20:17

certik_bertik

Re: to

tak Saab bych si nemohl dovolit, ale jsou to prostě výjimečná auta, ne nějaká supermasivní výroba.

0/0
30.4.2011 20:19

Martin 2011

Re: to

Nejde oto že to nejsou supermasivní auta. Jde o to že je nikdo nechce. Protože jsou prostě oproti konkurenci zaostalá a předražená.

0/0
30.4.2011 20:27

certik_bertik

Re: to

hmm zaostalá to určitě ne. Až bude Superb, nebo Passat tak dobrý jako je Saab tak si budou moct vyskakovat, zatím na něj  nedosahují. A předražený, no vyšší třída automobilů levná není

0/0
30.4.2011 20:33

Martin 2011

Re: to

Kdyby se SAABU prodalo tak jako superbu nebo passatu tak by měl po problémech vy lháři a demagogu.:-)

0/0
30.4.2011 21:13

certik_bertik

Re: to

hmm, takové Ferari asi potkáváte na každém kroku že?

0/0
30.4.2011 21:16

JeFFik

Re: to

Ferrari je mnohem dražší, vyrábí se v stovkových až tisícových sériiích, to Saabu nemůže na uživení stačit, musí prodat statisíce ročně.

0/0
30.4.2011 21:29

certik_bertik

Re: to

statisíce to určitě ne, filosofie firmy je odlišná

0/0
30.4.2011 21:37

JeFFik

Re: to

nevim jaká je tvá filozofie, ale Saab (Spyker) v roce 2010 plánoval, že v roce 2012 vyrobí 120 000 aut. Kapacita jeho linek prý bývala až 190 000 ks ročně. V roce 2008 vyrobil cca 90.000, v roce 2009 už jen 20.000 ks.

0/0
1.5.2011 0:11

Antonín, topič

Re: to

120 tis nejsou statisíce. Ale to je asi fuk.

0/0
2.5.2011 11:12

JeFFik

Re: to

No nezlob se Toniku ale 120 tisíc je hodnota v řádu stotisíců, nejsou to miliony, nejsou to desetitisíce, jsou to prostě a jednoduše stotisíce. ;-)

0/0
2.5.2011 22:23

Antonín, topič

Re: to

Hm, takže když ti otec řekne, že za vyluxování dostaneš desítky korun, 12 Kč tě pak potěší, že?;-DStatisíce jsou plurál, tudíž to těžko může splnit jedno sto dvacet tisíc.

0/0
3.5.2011 8:27

Martin 2011

Re: to

Rozhodně jich v Praze potkávám víc než SAABU. Nicméně srovnávat SAAB s ferrari je fakt dobrý. Lecos to vypovídá.

0/0
30.4.2011 21:30

certik_bertik

Re: to

pro mě je to srdeční záležitost

0/0
30.4.2011 22:17

Antonín, topič

Re: to

Potkáváte víc Ferrari, než sábů? To musíte pracovat v servisu Ferrari a jezdit po Praze antonem bez oken.;-D

0/0
2.5.2011 11:10

Antonín, topič

Re: to

Že zrovna vy používáte slovo "zaostalý" ;-D

0/0
2.5.2011 11:18

Antonín, topič

Re: to

Kde jste přišel na to, že SAAB nezvyšuje zisky?

0/0
2.5.2011 11:16

Prngr1

Nechápu to

Zájemců o auto má automobilka strašně moc - to zjistím v každé diskuzi o Sábu. Nebo je tak populární jen v ČR?

Asi to auto tedy prodávají moc lacino, když nemají peníze. Měli by trochu zdražit.

0/0
30.4.2011 15:23

certik_bertik

Re: Nechápu to

hmm kdyby vám někdo haněl tu vaší vytuňěnou audinu, nebo pašíka, to byste vyskakoval do stropu což?

0/0
30.4.2011 15:28

Vladob

Re: to

jak muze byt dobre auto ktere se vyranbi v socialistickem svedsku, byli jste tam nekdo?

ten socik to je k pozvraceni

0/0
30.4.2011 18:48

certik_bertik

Re: to

socialistickém? Ve Švédsku je sice sociální systém, ale pro drtivou většinu lidí by bylo potupa žít na sociálce. Což většině liberálně naladěným Čechům velké problémy nedělá

0/0
30.4.2011 18:50

sama_pozitiva

Saab končí. Ach

Saaba znám jen z dohledu, auto je to zajímavés a má svoje kouzlo, které však hodnotu milionu za kus prostě nemá.) Saab skončí jako Rover, narozdíl od něj mi přijde jako značka hodnotná.

0/0
30.4.2011 7:18

aluminiový alobal

kdyby měl saab nějakou šanci na trhu

tak už by ho koupil vw. Takže budiž mu země lehká.

0/0
29.4.2011 21:27

Antonín, topič

Re: kdyby měl saab nějakou šanci na trhu

Jakej podíl má VW v Merglu či BMW?

0/0
2.5.2011 11:13

Trýznitel démonů

jo saabe

Delej auta, jako u clanku na obrazku, a budes zase fit...

0/0
29.4.2011 21:16

fredie_b

Doby, kdy automobilka byla na výsluní

jsou už dáááááávno pryč.Loňský prodej to nemohl zachránit.Navíc Saab již není kvalitou co býval, ještě navíc jsou poslední roky jejich auta strašně předražená.To byl možná jeden z prvních kroků k záhubě.Protože pokud chci být drahý, MUSÍM být na absolutní špičce, dá se říct téměř nejlepší. A to Saab bohužel nebyl.....Rv

0/0
29.4.2011 19:25

Martin 2011

Když jsem to tu před dvěma měsíci předpovídal

Byl jsem napadán příznivci a majitely SAABU jako hlupák. A hle...je to tu!!

0/0
29.4.2011 18:43

Gottin

Tahle DLOUHÁ agonie ...

... kdysi zajímavé automobilky by už měla skončit - pacienta dál netrápit a ODPOJIT ho (a zajistit mu důstojný pohřeb). Saab NEmá šanci na přežití což je na jednu stranu škoda, ale bez OBROVSKÝCH investic to prostě NEjde a bylo to (skoro) jasné již před rokem - tohle byl jen (těžko pochopitelný) odklad jisté smrti.. ;-(

0/0
29.4.2011 16:53

Martin 2011

Re: Tahle DLOUHÁ agonie ...

Přesně. Aspoň se uvolní místo pro odbyt těch úspěšnějších automobilek.

0/0
29.4.2011 18:44

Antonín, topič

Re: Tahle DLOUHÁ agonie ...

Tenhle váš blábol je skutečně nesmrtelný.;-D

0/0
2.5.2011 11:09

Vladob

Re: Tahle DLOUHÁ agonie ...

neni zadny zpusob jak zachranit firmy zr svedska, ktera si hraje na svetovem thu :-)

0/0
30.4.2011 18:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.