Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Test helem na motorku i skútr: špatně si vybrat nemůžete

V testu helem s uvolňovací bradovou částí žádná nepropadla. Rakouský autoklub ÖAMTC, který univerzální modely nejdůležitějších ochranných pomůcek pro motorkáře zkoušel, ale udělil jen jedinou jedničku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hynek Vilém Jarmila reloaded

mám výhrady k designu přileb

Marně jsem se snažil sehnat hladkou jednobarevnou přilbu bez prolisů - v retro stylu, na klasického naháče. Nedělají se, přitom na skútry tenhle design dělá víc firem. Škoda. :-/ Proč všechny přlby a vlastně i motorky dneska vypadají jak hračky pro kyborga? Rv

0/0
4.5.2011 12:02

Dvořák pravdu nesnáší

My co máme místo mozku z piva kostku, jí nepotřebujem

;-D

0/0
4.5.2011 11:27

Martin 2011

Proč v testu chybí skuteřné helmy

a místo nich je tam samý levný low end? ( chybí např.  schuberth, bell, arai.... )

0/0
4.5.2011 10:42

ýhojte

A přitom je stačilo seřadit podle ceny plusmínusautobus

a nemuseli dělat test :-P

0/0
4.5.2011 8:57

JZD

Hlavně nekupovat černou přilbu

Za slunečného letního dne při popojíždění po městě v kolonách se jezdci poté přehřívá mozek.

0/0
4.5.2011 8:36

Thegrid89

Re: Hlavně nekupovat černou přilbu

tak pořádná helma má odvětrání, nevím jak tyto poloskůtrové

0/0
4.5.2011 11:27

Doupik

Shark Evo

Mám EvoLine Series 2 a nemůžu si ji vynachválit, narozdíl od ostatních přileb má unikátní systém konstrukce zvedací části, kde si bradu za tři sekundy zvednu a hodím za hlavu, tam navíc neovlivňuje negativně aerodynamiku ani rozložení hmotnosti helmy. Plexi má též výborný antifog, UVčkový štít je taky fajn, průduch na pusu a vrch hlavy funguje.

Prostě doporučuju :-), jen cena je adekvátní kvalitě.

0/0
4.5.2011 1:18

Honyschek

Re: Shark Evo

Jo taky mam EVO2SP. Ackoliv je kapicku tezsi (skoro 2kg) pri jizde to neni poznat, minimalne nez zafouka bocni vitr. Konstrukce preklopu je vyborna. Mozna jsem ocekaval trosku nizsi hlucnost, ale prece jen to neni pevna integralka. Nicmene mi nekde kolem plexi trosku fouka. Pri vyssich rychlostech (kolem 110kmh) slysim lehce piskani z prave strany. Antifog funguje perfektne - dnes rano 4stupne nad nulou a plexi se nezamlzilo ani na chvilku (zavrena helma). Integrovane slunecni bryle jsou prima tresnicka na dortu. Kdo o ni uvazujete a casem premyslite i o interkomu, vemte si verzi SP. Sice je o par stovek drazsi, ale primo v helme uz jsou vybrani pro sluchatka...

0/0
4.5.2011 8:59

Martin 2011

Re: Shark Evo

2kg? Tomu říkáte kapičku? 8-o

0/0
4.5.2011 10:42

Honyschek

Re: Shark Evo

NJN, cca 20 deka oproti jinym. Ale na hlave to vazne citit neni, ani v otevrenem stavu. Paradoxne Subrtka C2, byla pocitove tezsi nez to EVO a to ma 1710g oproti 1950...

0/0
4.5.2011 10:48

Martin 2011

Re: Shark Evo

No dobrá helma váží do 1kg. Standartní kolem 1150-1250g. Dvě kila je skutečně hodně. Schubertka má ve své váze kšilt proti slunci. Sám jednu mám a i s tím kšiltem má 1500g.

0/0
4.5.2011 15:55

paja.butcher

Pinlock?

Že by pinlock byla fólie se dovídám prvně. Ale jinak hezké. Škoda jen, že prováděli test na takových "zvláštních" helmách a ne klasických vyklápěčkách.

0/0
4.5.2011 0:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.