- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ve škodě 120 nebo trábošu 601,leda že bych chytil nějakej virus já sámnj v týhle věci má holt stará škodovka navrch,už by měli trochu s tou elektronikou brzdit,zachvíli nebude auto autem,ale pojízdným computerem
Tím bych se moc neutěšoval, š120 se hackuje ramínkem od stěrače
Znamená to, že nepohodlného člověka lze pohodlně zlikvidovat např. vyřazením brzd v prudké zatáčce, dá se to podmínit souřadnicemi vyčtenými z GPS. Potom lze řídící jednotku přeprogramovat zpátky, nebo ten virus po sobě dokonce může sám "zamést stopy". My se smějeme Aštarovi Šeránovi a čipové totalitě, ale ono zas taková sranda není.
brzdy jsou zatím ve všech autech primárně mechanické. Je sice možné vyřadit elektronické podpůrné systémy (ABS, ESP, brzdový asistent), ale brzdit to bude pořád... Nicméně je pravda, že pokud by v prudné zatáčce vysadila stabilizace, ABS a elektrický posilovač řízení, tak pokud pojede řidič jak prase, tak bude mít co dělat...
Pres diagnostiku jde s autem delat temer cokoliv. To neni zadny objev roku. PS: napr Porsche 911 se nejlepe krade tak, ze si zlodej prinese vlastni ridici jednotku a auto prepoji na ni. Pak je vsechno funkci a zlodej odjizdi...
To neplati jen u Porsche, ale u vsech aut. Staci pripravit upravenou ridici jednotku s vyrazenym imobilizerem a je hotovo.
Díky IDNES za varování, ale jsem v pohodě...
Trabant 601 Universal