Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Roomster se moc neprodává. Za dva roky dorazí nový, delší

Automobilka se snaží vylepšit prodeje modelu, který jde ze všech jejích aut nejméně na odbyt. Podle informací MF DNES chce tento model prodloužit, čímž se především zvětší velikost zavazadlového prostoru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xupe

Mě se nelíbí

Roomster se neprodává, protože odpuzuje svým vzhledem a není příliš levný. Většina konkurentů stojí s lepší výbavou méně, viz srovnání cen na serveru vychytej.cz -> http://www.vychytej.cz/ :-):-):-)

0/0
13.6.2011 13:19

Alcator

Poptáfka

Myslíte, že Škodovka někdy vyrobí něco pro rodiny s 4 dětmi?

0/0
11.5.2011 12:02

duch zavražděného iuose

hmm

1203;-D

vzhledem k tomu, že tak velká rodina není zcela obvyklá, tak asi těžko, místo souložení zkus někdy přemýšlet ;-)

0/0
11.5.2011 18:19

Amanita phalloides erectus

Re: Poptáfka

nejlepší auto pro rodinu se 4 dětmi je žigulík bez zadních sedadel + kára.

0/0
13.6.2011 13:26

l.g

Nedoceněné auto?

Tak nevím. To auto je prostě hnusné. A i kdyby bylo "suepfunkční" (jako že není) a s 50% slevou, tak jen kvůli vzhledu o jeho koupi nebudu ani uvažovat. Auto je ať chcete nebo nechcete vizitkou jeho majitele. A Roomster o svém majiteli jasně říká, že nemá ani páru o tom, co to je vkus, nebo je ignorant.

0/0
10.5.2011 13:35

Arne_F

Ono to s Roomsterem bylo trochu jinak..

... dva designéři původně kreslili dvě různá auta.

Pak se pohádali, poprali, navzájem si přetrhli výkresy vejpůl, pak se na usmířenou ožrali, a ty výkresy slepili.... No, a šlo to do výroby.

;-D

0/0
10.5.2011 12:36

govi

ať si tu rakev na kolečkách

Vetknóó za klobóók !!!

0/0
10.5.2011 8:53

kajak v zakoně

mno já bych to celé shrnul..

sice je to ošklivé.., ale zase je to docela drahé..;-D

0/0
9.5.2011 23:35

akleen

paskvil

No po zkusenostech jsme radeji jako sluzebni auta vzali Octavie tour misto Roomsteru. Jezdit roomsterem je za trest.

0/0
8.5.2011 9:05

tampir

Levnější?

0/0
8.5.2011 8:28

Qíteček

Čet jsem jen nadpis...

Ať si ho teda nechaj...

0/0
8.5.2011 1:15

ping-pong

Je to nějaké divné

Neprodává se třeba taková Venga.Po jízdě v ní koktá skoro každý.Romster je takové polodělnické auto.Ráno rozvezu zeleninu a odpoledne s dětma na bazén.;-D

0/0
7.5.2011 20:28

bopicek

Re: Je to nějaké divné

Ty jsi Vengu viděl jen z rychlíku tak mlč. Určitě je vzhledově úplně někde jinde, než takový kočkopes romster.

0/0
7.5.2011 22:32

duch zavražděného iuose

hmm

máš recht, Venga je zcela jinde než roomster - zcela za ním ;-D

0/0
8.5.2011 8:45

praptak

Re: hmm

R^

0/0
8.5.2011 19:57

bopicek

Re: hmm

Promluvil majitel zrezleého 15let starého vytuněného golfa Rv

0/0
8.5.2011 22:41

Dereck

Hádám,

že všichni Evropané, kteří se líbí, napsali v téhle diskusi. Takže asi tak 20 včetně zkouřeného designera, který pod různými nicky napsal 5x, a jeho manželky. Zbytek lidí alespoň s minimem vkusu vidí, že je to imbecilní slátanina, stejně jako nová Fabia, Superb nebo přední světla nové Octavie. Mám dojem, že Škoda zkrátka nesmí udělat pěkné auto, neb ji to v koncernu nedovolí.

0/0
7.5.2011 13:28

duch zavražděného iuose

hmm

vždy je slyšet víc nespokojence, spokojení se nehádají :-)

a mimochodem - "s minimem vkusu" je pěkná blbost, protože každý má nějaký vkus, problém je v tom, že každý ho má jiný (není špatný, jen jiný)

0/0
8.5.2011 8:47

praptak

Re: hmm

R^ Vyjádřil jste to přesně.

0/0
8.5.2011 19:59

l.g

Re: hmm

O tom vkusu bych se přel. Vkus je schopnost vnímat a rozlišovat estetické kvality věcí. A buď je vnímata a rozlišujete, nebo ne. Případně je vnímáte jen elementárně. Estetika je samozřejmě záležitost těžko měřitelná, ale pohled na ní se do značné míry hodnotit dá.

0/0
10.5.2011 13:48

zbiro

moc tu psychologii nechápu

Dejte si dlaně od sebe asi tak na 40 cm a pak si 4 cm přidejte.Úžasný zavazadlový prostor? Mě to nepřesvědčilo. ;-D

0/0
7.5.2011 13:13

superkutil

V poslední době Škodovka dělá nějaké nedodělky.

Roomster je kočkopes, Yeti má useknutý zadek, Fabka je předražená, Superb má zadek jak z Renaulta. Snad jen ta Oktávka je pořád slušný auto. Sice v poslední době narážím na hodně strohé interiéry, tvrdé plasty a minimální výbavu, ale to je spíš o uživatelích. Oktávka 1.6TDI greenline kombi není špatný tah, pokud se vezme jako předváděčka. A třeba ten Yeti nevypadá špatně, ale prostor za zadníma sedačka je žalostný.

0/0
7.5.2011 12:54

lol

Re: V poslední době Škodovka dělá nějaké nedodělky.

Kvantita nad kvalitou...

Škodovka se jen přizpůsobuje trendu

0/0
7.5.2011 13:04

f0rr35t

Re: V poslední době Škodovka dělá nějaké nedodělky.

Ale stále je možnost si Škodovku celkem rozumně vybavit... jenže v ČR to lidi moc nedělají. Podívejte se třeba na bazary do ČR a do Německa. Ty naše chudinky proti těm Německým vypadají jak chudí příbuzní. Němec obvykle objedná nějaký stupeň výbavy a něco k tomu přihodí podle potřeby. Čech objedná stupeň výbavy (páč to je výhodné) a tím to hasne. Výbava hraje velkou roli - pokud na každým panelu vidíš, že tam něco chybí, vypadá to strašně.

I Škoda umí udělat docela příjemný auto pro každodenní použití, ale to se zase nebavíme o autě za 300 000... hoďte do toho slušnou výbavu, nejlepší motor a nemůžete si stěžovat na strohost (pokud nejste zvyklí na BMW nebo Mercedes).

0/0
7.5.2011 13:46

regazzi

Re: V poslední době Škodovka dělá nějaké nedodělky.

Ja takhle uvazoval pri vyberu auta. Zacal jsem u dobre vybavene Octavie. Pak jsem to nascital a koukl ke konkurenci a za plus minus stejnou cenu jsem ziskal auto o dve tridy lepsi. Tady bych hledal problem o kterem pises.

0/0
7.5.2011 14:15

zlababa.dvur

Re: V poslední době Škodovka dělá nějaké nedodělky.

problém je v tom, že když si vyberete škodovku s lepší motorizací a výbavou, dostanete se na absolutně šílenou cenu, a v tom právě nejvíc zaostává za konkurencí. Právě ti jmenovaní korejci mají již v základu takovou výbavu, u které dáte u škodovky 100.000 navíc. Ono sice je pravda, že základní cena se moc neliší, ale u škodovky za tu základní cenu dostanete mnohem méně. Bohužel je to do značné míry důsledek toho, že VW nechce aby příliš konkurovala mateřské automobilce - u některých prvků (jako např. zákaz xenonů pro škodovky s vyjímkou Superba) to otevřeně přiznali.

0/0
7.5.2011 17:19

tudykudy

Re: V poslední době Škodovka dělá nějaké nedodělky.

v součastnosti už to o předraženosti fabie neplatí,cenově je na úrovni svý konkurentů...

0/0
7.5.2011 13:09

me2di

Skoda ze neni 4x4

neco takovyho potrebuju, kangoo je ve ctyrkolce, ale moc se mi nelibi

0/0
7.5.2011 12:27

honzyk

Re: Skoda ze neni 4x4

Caddy 4x4 ?

0/0
7.5.2011 19:42

Hufo

vzhled z venku mě tolik nezajímá

páč při řízení sedím uvnitř. a co si myslí lidi na ulici je mi šumafuk. roomster je náhodou praktické auto, když musíte brát i ohled na délku kvůli místům na parkování. posuvný zadní sedačky jsou docela fan, když pracovně převážím věci a pak občas vzadu dospělý. jediný omezení je, že je to reálně auto pro 4, což většině lidí stačí. i ve 100t km vypadá neošoupaně, lidi si myslí, že mám skoro nový auto. jízdní vlastnosti jsou lepší než měla fabie kombi, která je stejně dlouhá a vzadu měl dospělý problém, ochotněji drží stopu, je to míň nedotáčivý, což může být pro někoho nezvyk.

0/0
7.5.2011 10:00

Benito Juarez II.

Re: vzhled z venku mě tolik nezajímá

Ale vysvětli to mojí staré....

0/0
7.5.2011 23:00

praptak

Re: vzhled z venku mě tolik nezajímá

R^ Souhlas a vyzdvihl bych jízdní vlastnosti proti Fábii.

0/0
8.5.2011 10:00

cenzore_zdar

Velky neprakticky a nejede

Po 30k odrbanej volant, oxidovana stribrna radici paka, po sklopeni zadnich sedadel do toho dam to same co do o pul metru kratsiho auta. Predni dvere zevnitr vypadaj jak z rusky vyroby. Jizdni vlastnosti to ma na svuj rozvor primo desive...

0/0
7.5.2011 9:36

acpu

Re: Velky neprakticky a nejede

Po 36tkm a dvou letech provozu je interier velmi zachovaly, narozdil treba od stejne stareho Fordu. Snadno vyjimatelne sedacky jsou skvele, dovnitr se toho na tak male auto vejde necekane hodne. Motor bez problemu a jizdni vlastnosti moc dobre, ac trochu tvrdsi odpruzeni, pokud je prazdny. A sklenena strecha je skvela.

0/0
8.5.2011 21:58

nettwor vs. darth.v

Taky bych řekl

že na mizerných prodejích se podepsal ten "povedený" design :-/ . Jinak kluci kteří to neřešili a koupili to auto z čistě praktických důvodů jsou spokojeni . Tedy pokud nevzali s  "Honem To Prodej " ..

0/0
7.5.2011 7:28

cenzore_zdar

Re: Taky bych řekl

HTP = Houno To Pojede

0/0
7.5.2011 9:29

dubens

V horším autě jsem ještě nejel

Jezdil jsem už v různých autech, ale horší auto než roomster jsem ještě neřídil. Měl jsem ho jako náhradní auto za Multiplu (takže otázku vzhledu asi není třeba řešit). A zatímco multipla je auto co jede, má uvnitř spoustu prostoru a je opravdu variabilní, tak Rooomster nejde. 1.2 HTP, jsem ve dvou skoro nenaložený na dálnici div netlačil. Nakonec jsem z toho 130 dostal, ale trvalo to asi 5x déle než u jiného auta a ještě to muselo být mírně z kopce. Měl jsem základní výbavu a to je opravdu "lahůdka" kryt v kufru nedoléhá k zadním sedačkám, to vymyslel s prominutím pitomec. Mezi zadními sedačkami a deklem bylo cca 20 cm místa, takže kdokoliv kdkoliv viděl do kufru = nemohl jsem tam nic nechat. Otevírání kufru bez centrálu další lahůdka, jde otevřít jen tlačítkem na dvěřích řidiče, ale musí být klíčky v zapalování. Takže "idylka" jdete z nákupu, máte ruce plné tašek. Položíte je před kufrem, obejdete auto, odemknete si dveře, vleze za volant, otočítke klíčkem, zmáčknete tlačítko na

0/0
6.5.2011 22:50

dubens

Re: V horším autě jsem ještě nejel

dveřích, vylezete z auta, otevřete kufr, vezmete tašky s nákupem, dáte je do auta, vrátíte se za volant a můžete jet. Samozřejmě nemůžete v nákupu pokračovat, protože kvůli tomu krátkému deklu by každý viděl že něco vezete a mohl to vysklít. To že to je úzký podvozek, vysoká karoserie, takže se to chová jak splašená koza ani nebudu komentovat. Chápu že 1.2 motor není na závodění, tak se k tomu podvozek asi moc neřeší, ale pro mě to byl očistec. A to jsem si myslel že Fábie II se slouky přes které není vidět je špatné auto. Roomster je o hodně horší.

0/0
6.5.2011 22:53

Li Tin O Wevidle

Re: V horším autě jsem ještě nejel

Tak pořízení HTP do ruma je průser kupujícího, ne prodávajícího, stejně jako ten holobyt, co jsi vyfasoval. Známý občas ve firmě jezdí z Kangem (R Kangooo) 1,2 a výkonově si s HTP mohou podat ruce. Aby víko lícovalo se zadními sedadly, stačí zadní sedadla posunout do zadní pozice (proto tam ta mezera je). A jízdní vlastnosti? Asi nejlepší ve třídě (vlastní zkušenost i dojmy renomovaných testérů)!!! Multiplu znám taky dost dobře, je to v mnoha směrech skvělé auto, ale v jiné třídě!!

0/0
6.5.2011 23:17

BaronRie

Re: V horším autě jsem ještě nejel

Je to asi subjektivni, ale ja mam Roomstera uz skoro 5 let, 1.4TDI, v pomerne slusne vybave s paketem Sport a musim rict, ze krom dost hlucneho trivalce jsem s tim autem velmi spokojeny, a to jak jizdni vlastnosti, ktere jsou btw. velmi slusne a rekl bych ze lepsi nez treba u Fabie nebo Octavky, tak i uzitna hodnota. Stridam ho prubezne s Volvem V70 a nebo Allroadem a ze bych pocitoval nejakou tezkou degradaci, tak to rozhodne ne. Takze si dovolim nesouhlasit, ale jak rikam, je to subjektivni.

0/0
6.5.2011 23:54

superkutil

Re: V horším autě jsem ještě nejel

;-D No to mě dostalo. Roomster a paket sport. Co obsahuje paket? Přídavná boční kolečka, nebo tvrdší pérování nebo snížení střechy o 1/2 metru? Co může být na Roomsteru sportovního. Vždyť je to klasická dodávka na jednu paletu.

0/0
7.5.2011 12:48

BaronRie

Re: V horším autě jsem ještě nejel

Zni to fakt vtipne to chapu, ale jako by jste neznali oznaceni paketu u Skodovky, takze necekejme zadny brutalni racingovy ulet, ale jedna se z meho pohledu hlavne o opravu dobre anatomicke sedacky, ktere se davaji treba do RS, ty si nemuzu vynachvalit. Ale jinak ani nevim co to vse obsahovalo, proc se to jmenovalo "Sport" fakt nevim ...

0/0
7.5.2011 17:56

regazzi

Re: V horším autě jsem ještě nejel

Pockej, pockej....ty presednes z Allroad do Roomstera a necitis degradaci (nemyslim osobni)? Jen se zeptam na malickost: Rozumis autum aspon trochu nebo vubec?

0/0
7.5.2011 14:17

BaronRie

Re: V horším autě jsem ještě nejel

Uprimne, jsem pouhy uzivatel, jedu z bodu A do bodu B, denne jedu 25km po dalnici do kanclu a zpet, tot vse, takze z tohoto pohledu to vazne neresim a neshledavam zadny problem, samozrejme, ze kdyz mam pred delsi cestu, tak volim cokoliv jineho nez Roomster, ale i snim uz jsem absolvoval par delsich cest a krom vykonu mi nic nechybelo. Ale vy fajnsmekri a odbornici na auta mi jiste vysvetlite, ze ten rozdil je preci jasny, musi tam byt, vzdyt ty auta jsou kazdy z jine tridy. Pitomost, je to vse jen uhel pohledu a to co od toho ocekavas.

0/0
7.5.2011 18:02

acpu

Re: V horším autě jsem ještě nejel

Uzky podvozek? Zadni naprava pochazi z Octavie...

0/0
8.5.2011 22:00

Rubik1

Re: V horším autě jsem ještě nejel

;-D Jestli je to takhle, tak to bych to MPV přeložil jako Mě Po8er Vo1e.

0/0
6.5.2011 23:05

Hufo

Re: V horším autě jsem ještě nejel

mezi sedačkami a deklem je 20 cm místa právě kvůli tomu, že ty zadní sedačky jsou posuvný o těch 20 cm, navíc sklápěcí. jak chcete posouvat sedačku, kdyby k ní doléhal dekl? proto se nechávají zatmavovat boční okna. že vám to prodejce neřekl o těch sedačkách?

a že si někdo koupí slabý motor a auto bez centrálu, to je jeho špatná volba že si zbytečně degraduje auto

0/0
7.5.2011 10:04

superkutil

Je to kočkopes

Předek Fabia, zadek Oktavia. Ale to neznamená, že to auto je špatné. Jen je dnešní trend někde jinde.

0/0
6.5.2011 22:10

BaronRie

Re: Je to kočkopes

Souhlas, ale i pres to jsem si ho koupil, ten design je proste zvlastni ...

0/0
6.5.2011 23:55

cizinec je našinec

nechápu jednu věc

proč se u tohoto auta používá označení MPV...vždyť má v druhé řadě pouze dvě plnohodnotná sedadla jako většina vozů,které tohle označení nemají

0/0
6.5.2011 21:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.