- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrého nápadu, který (jako obvykle) zůstal nedotažený - a to ze dvou základních důvodů:
1. Slečny neodpovídají době (oblečením, o účesech nemluvím)
2. Co to pozadí?!?
A to auto je fakt krásné.
uplnej souhlas + bych ještě rád dodal že ty slečny ani náhodou nejsou ošklivý. to jenom místní krasavci s umaštěnejma vlasama a 20 kily nadváhy hledaji na kráse každou pihu
nie "tudor", ale škoda 1101? a tie desať tisíce, keď neskôr "spartak" stá 12 mtisíc ... o tom, že nielen dodávka, ale aj sanita ... a auto nie je pôvodné! originál mal smerovky na biku pred dverami! výklopné, niektoré dokonca aj mávali. podstatným znakom tohoto vozidla bol "páteřový rám".
oškliví lidé se fotí s hezkým autem....
ale ta slecna na posledni fotce ma naprosto luxusni postavu!
mě to 1001 taky zarazilo, jak je možný, že redaktor si ani na googlu nezjistí pořádně celý název auta, o kterém píše článek...?
Tak s tou krásnou slečnou v modrých šatech co má nohu na předním nárazníku bych chtěl minimálně do listopadu chodit.
Proč do listopadu, jenom..co to je za blbost, zase
Pro autora: v galerii kubánských křížníků jsou sice krásné vozy, ale kde se tam dají najít fotky z článku? nebo že bych byl slepý?
Jinak pro tablo nápad zajímavý, méně úprav fotek by možná bylo více. Jen bych asi viděl jako lepší než moderní oblečení oblečení dobové z let vzniku auta (pánové kloubouky atd.). Slečny pěkné, slečna na poslední fotce v otevřených dveřích mi hodně připomněla herečku paní Jiráskovou zamlada. Sluší jí to.
Něco k autu. Renovace zdařilá, ale na rozdíl od toho, co se píše v článku - auto rozhodně není v originálním stavu, protože na české vozy se nikdy nemontovali pneumatiky s bílými boky (to byl americký trend, u nás je to spíš něco jako pokus o tuning), a dále ani zrcátka na blatnících nejsou originál, originál Tudor měl pouze zrcátko na dveřích řidiče. Zrcátka na blatníky se montovala opět jako pokus o tuning na tyto a podobné vozy na konci 60. a začátku 70. let. V těchto letech totiž bylo možné tato auta ještě na silnicích běžné potkávat.
Nejvíc mne ale pobavil autorův údiv nad tím, že auto bylo možné pouze po dolití provozních kapalin a benzinu, i když před tím dlouho stálo, nastartovat a normálně s ním odjet. Njn, pan autor (ale nejen on, všichni kteří se tomu diví) je asi z mladších ročníků a zná jen moderní auta, které když odstavíte na půl roku, tak díky elektronice už neodjedete. Dřív u odstaveného auta v pdostatě po libovloné době stačilo dolít chladící kapalinu (u motoru chlazených vodou), zkontrolovat množství brzdové kapaliny, dolít benzin, ACE pumpou (pro neznalé palivové čerpadlo s možností ručního ovládání) napumpovat karburátor benzinem a mohlo se jet. :-D
Vím o autě, které bylo takhle zprovozněno po skoro 20 letech stání (měli jsme ho doma - Škoda Rapid cabrio r.v. 1941, jeden z předchůdců Tudora). Ale možné tohle bylo ještě v době nedávné u některých aut, i když, pravda, dnes už to jsou taky pomalu veteráni (stáří aut 20+).
Škoda že dneska se už podobně pohledné vozy nedělají...
Auto hezký, ale ty zombie okolo bych v noci potkat nechtěl.