Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na rozvíjejících se trzích je zatím málo aut. Jednou zaplaví planetu

V Číně, Indii nebo Rusku je stále výrazně méně aut než na vyspělých automobilových trzích. Zatímco v USA nebo v EU je průměr více než 400 vozů na tisíc obyvatel, v Číně a Indii je to jenom 27 a 23 aut na tisíc obyvatel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bugmenotnotnot

nečekaně

Opět jen pro představu – třeba v Praze připadá na kilometr

čtvereční asi 1 200 automobilů, zatímco v celém Lucembursku je to asi

138 aut.Zdroj: http://auto.idnes.cz/na-rozvijejicich-se-trzich-je-zatim-malo-aut-jednou-zaplavi-planetu-1p6-/automoto.aspx?c=A110514_155249_automoto_vok

Kdo by to řekl, že ve městě (Praha) je víc aut než mezi vesnicemi a poli (Lucembursko);-D

0/0
18.5.2011 8:41

Gennaro.Ivan.Gattuso BAN

...

A taky clovek stravi tretinu zivota spanim, co to je za blbe argumenty, ze stravim tyden v zacpe????Rv

0/0
17.5.2011 16:04

Krištof

To bude konec

Až si rozvojové země pořídí tolik aut na 1000 obyvatel jako v USA a EU, tak to bude velmi rychlý konec s ropou. Potom se vrátíme ke kořenům. Nebude ropa, nebudou plasty, nebudou hnojiva, nebude nic. Vymře cca 6 mld přebytečných lidí a zbytek bude mít každý svého oslíka a políčko a bude žít klidný a pohodový život.

0/0
17.5.2011 15:35

cenzore_zdar

Re: To bude konec

LOL

0/0
18.5.2011 8:23

habr

Nebojte - nezaplaví.

Tahle planeta nemá tolik surovin aby uspokojila trh tak jak si to mnozí prognostici a ekonomové s politiky představují.;-D

0/0
17.5.2011 15:24

m4!_luke

Zivotni prostredi?

Jelikoz auta, oproti prumyslove vyrobe a lodni nebo letecke doprave, "zatezuji" zivotni prostredi naprosto minimalne (produkuji celkove jen cca 3 % CO2), tak bych se toho vubec nebal.

0/0
17.5.2011 15:24

ičmeka už potřetí smazali

jak přežít v koloně?

co třeba využívat jízdní pruhy? proč se většina řidičů řadí do stojící kolony na začátku připojovacího pruhu? proč ten připojovací pruh nevyužijí celej a neřadí se až na jeho konci?? :-/

0/0
17.5.2011 14:33

vnd

Re: jak přežít v koloně?

pro slepičí kvoč

0/0
17.5.2011 14:42

vnd

g

vse zajisti budouci situace.az prijdete k autu a uvidite ze je zacpa z mesta tak dlouha ze ani nemuzete vyjet z parkoviste sednete na kolo a pojedete na kole.to je samozrejme extrem ale cim dal vic lidi bude davat prednost mestky doprave ktera bude mit pruhy jenom pro sebe a bude rychlejsi.je to videt na americe taky to tam uz klesa a to i diky pruhum kde uzou jezdit jenom auta obsazena alespon tremi lidmi proste se celkove budeme zase vracet ke korenum a auta budou ve mestech spis uz jen pro rozvoz zbozi atd.ja sam po meste uz skoro nejezdim.... radsi se projdu a kocham se ....

0/0
17.5.2011 14:47

vidocqcz

Re: g

Já bych třeba jezdil malou motorkou. Po městě nebo do práce do 15km ideál. Jenomže kde to parkovat před panelákem, aby Vám to do rána neukradli? Nejde.

0/0
17.5.2011 15:13

cenzore_zdar

Re: g

Kouknete se do vietnamu na cem tam vetsina lidi jezdi v preplnenych aglomeracich - motorka

0/0
18.5.2011 8:25

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Jenom v EU auta zakážeme

VEU

budeme mít vlaky a elektrobusyR^

0/0
17.5.2011 12:38

Pruitt Igoe

Re: Jenom v EU auta zakážeme

Což je dobře. My už máme automobilové šílenství za sebou, teď to čeká rozvojové země..

0/0
17.5.2011 13:43

Pruitt Igoe

Jen se těma plechovkama udavte

;-)

0/0
17.5.2011 9:49

KarelV

Re: plechovky

lidí je příliš mnoho - doba ledová to vyřeší rázně... ;-D ... proto vzhůru k pořádnému oteplení! - to příchod ledové doby JEN URYCHLÍ  R^

0/0
17.5.2011 10:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.