- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Opět jen pro představu – třeba v Praze připadá na kilometr
čtvereční asi 1 200 automobilů, zatímco v celém Lucembursku je to asi
Kdo by to řekl, že ve městě (Praha) je víc aut než mezi vesnicemi a poli (Lucembursko)
A taky clovek stravi tretinu zivota spanim, co to je za blbe argumenty, ze stravim tyden v zacpe????
Až si rozvojové země pořídí tolik aut na 1000 obyvatel jako v USA a EU, tak to bude velmi rychlý konec s ropou. Potom se vrátíme ke kořenům. Nebude ropa, nebudou plasty, nebudou hnojiva, nebude nic. Vymře cca 6 mld přebytečných lidí a zbytek bude mít každý svého oslíka a políčko a bude žít klidný a pohodový život.
Tahle planeta nemá tolik surovin aby uspokojila trh tak jak si to mnozí prognostici a ekonomové s politiky představují.
Jelikoz auta, oproti prumyslove vyrobe a lodni nebo letecke doprave, "zatezuji" zivotni prostredi naprosto minimalne (produkuji celkove jen cca 3 % CO2), tak bych se toho vubec nebal.
co třeba využívat jízdní pruhy? proč se většina řidičů řadí do stojící kolony na začátku připojovacího pruhu? proč ten připojovací pruh nevyužijí celej a neřadí se až na jeho konci??
budeme mít vlaky a elektrobusy
Což je dobře. My už máme automobilové šílenství za sebou, teď to čeká rozvojové země..