- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
auto je to pěkné, cílovka je jasná - mladí, vesměs asi studenti, kterým to koupí jejich bohatý tatík. Ale co je na tom nejhorší je ta image ekologie, což je nesmysl, vezmeme-li v potaz výrobu baterií i samotného vozítka, ale ještě větší blbost je dotace. Budeme platit dotace na elektřinu a ještě dotace na vůz, který bude tuto elektřinu spotřebovávat. Ještě by to chtělo dotace pro ty, kteří díky tomu, že mu došla baterie přijede pozdě do práce / školy. Copak někdo dává dotace lidem, kteří jezdí do práce na kole nebo v MHD (i když MHD dotovaná logicky být musí)?
Auto to je. Ekologie to není. Ale proč to musí mít tak hnusný vzhled?
tak z toho zostane parádna samolepka.....
Jestli se to bude chovat při nárazu jako smart, tak zůstane samolepka jen z řidiče, "auto" se trochu vyklepe a prodá se dál :-D
jinak sito muze koupit max. nejakej ekofanda (ale musi v hlavne trochu vymetyno, protoze uvaha ze za zasuvky beru cistou energii .. je no divna :-)
jaký dotace? Máte jich snad málo? Hodláte snad ze svých daní někomu platit taková vozítka? Já tedy ne!
Třeba v Paříži ekologické bude, páč bude brát energii ze zásuvky z jádra, to němečtí uživatelé, pokud jsou opravdu ekologičtí, by tenhle počin měli bojkotovat.
Němečtí uživatelé chtějí do pěti let jezdit na elektřinu, současně zavírají jaderné elektrárny a elektřinu dovážet nechtějí.
ja taky, ale tak za 50 tis a zadnej pronajem baterii. Do prace to mam fakt kousek autem, fakt by se to hodilo.
No nevím, v Paříži a podobných městech jsou hodně oblíbené skůtry a tohle je pro majitele skůtru jistě velký krok směrem vzad - nezaparkuje tam, kde doteď parkoval, nebude moct tak dobře kličkovat v provozu, nebude to mít ten správný "odpich" z křižovatky a v neposlední řadě je to i dražší, než většina skůtrů. Jinými slovy: nevýhody auta spojené s nevýhodami motorky, snad jen ta střecha nad hlavou...
Jen tak mimochodem: není vyjímka, že v Paříži kličkuje mezi auty na skůtru 40 letý pán v obleku, tam se to nebere jako vozítko pro mladé a méně majetné jako u nás.
Ale alespoň má Renault snahu o inovaci, místo podpory na to nadáváte, to chcete pořád jezdit v těch krabicích, kterým se říká auta? Renault se občas pokusí o futuristický model, ale lidé o to prostě nestojí, oni jsou prostě napřed. :)
Chceme jezdit v krabicích, v krabicích se dá jezdit na dovolenou, topit dle libosti, stěrače můžu mít puštěný klidne celou dobu jízdy a nemusím řešit jestli zapnutý radio mi nesníží dojezd o 30 km z chabých 100. Natankováno mám během 5 minut a nemusím sebou tahat žádný kabely.
Na elektromobily je ještě buď brzy, nebo to je výstřel do tmy. Daleko lepší jsou vozy s vodíkovým pohonem, než těžký kraksny s malým dojezdem na akumulátory. Ovšem bez jaderných elektráren, nevim nevim.
v Praze při spadnutí do výtluku, nebo díry by už řidiče i s vozítkem nikdo nenašel....
Ale alespoň by se ten výtluk vyplnil a neobtěžoval ostatní.