Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Německo bude velmocí elektromobilů. Právě závodí v Berlíně

Německá vláda schválila ve čtvrtek nová opatření na podporu elektromobilů, která zahrnují například rozšíření daňových úlev a poskytnutí dalších peněz na výzkum a vývoj. Kancléřka Angela Merkelová nicméně odmítla zavedení finančního příspěvku na nákup elektromobilů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mi_golem

uděláme to ekologicky

T.j. neprve vše předěláme na elektřinu. Elektřiny bude málo. Jaderky nebudou stačit. Tak nejprve elektrárny na zemní plyn.Fotovoltaické články budou i na všech střechách, a všude, kde to bude možné. Ani to nebude stačit, ale mezitím cena ropy spadne, nebude ji třeba tolik, daňová zátěž smrdutých vozidel na benzin a naftu bude extrémní. Tím nebude potřeba ropa, cena spadne a pak se bude elektřina vyrábět spalováním motory a turbínami  na paliva z ropy.

Pokud lidstvo přežije a samo se nezahubí, možná dotáhne výzkum studené jaderné fůze.

0/0
20.5.2011 14:06

Leinad

Dotace blbost

Souhlasím s nepatrně menšími daněmi, ale ne o moc.

A myslím si, že je hlavně věcí měst, aby více používali značky jako "zákaz smrdění."

0/0
19.5.2011 22:12

Tvůj Vůdce

tyhle čistokrevný auta jsou na nic.

Když elektromobil, tak jedině s malým integrovaným dieselagregátem (5-10kW), kterej v případě prázdných baterií prodlouží dojezd na potřebnou vzdálenost.

0/0
19.5.2011 12:14

Leinad

Re: tyhle čistokrevný auta jsou na nic.

Myslíte sériový hybrid? Mno souhlasím, já moc nemusím paralelní hybridy, kde člověk nikdy neví, co udělá plynový pedál(přidá elektřinu nebo benzin)

0/0
19.5.2011 22:05

Antonín, topič

Re: tyhle čistokrevný auta jsou na nic.

Plynový pedál nastavuje požadovaný moment a toho se dosáhne pomocí aktuálně platné charakteristiky, stavu akumulátoru a tak. Já mám ale taky raděj sériovou koncepci. Je to mechanicky zcela oddělené a proto to může být optimalizované.

0/0
20.5.2011 9:05

jfb

Úžasná ekologie

Takže místo vypouštění neškodnécho CO2 budeme ničit přírodu těbou Lithia, Cadmia těžkých kovů atd, které po 2 letech provozu vyhodíme. A navíc budeme jezdit na elektřinu, které nebudeme v Evropě mít dostatek, jelikož nebudeme mít Jaderky ...

0/0
19.5.2011 11:34

kyjovan.cz

Re: Úžasná ekologie

No jo, tak je to se vším ekologistickým... Něčemu prostě ekologistici přidělí nálepku "to je to vono to nejzelenější" ať to stojí co to stojí (a nemyslím jen peníze, ale i kolikrát horší dopady na prostředí), viz úsporné zářivky se rtutí, elektromobilitické lithium a kadmium a tak vůbec v podstatě všechno.

-

Vždycky něco za něco podle momentálních "zelených" priorit - prostě ZABIJ BOBRA, ZACHRÁNÍŠ STROM.R^

0/0
19.5.2011 13:39

Leinad

Re: Úžasná ekologie

R^

Já elektomotorům jinak fandím, jede to dobře, motor pro každé kolo je pěkný, zrychlení konstantní, rekuperace brzdné energie slevuje. (jenže to samé je možné i u hybridu, čistokrevník umí navíc být ticho) A myslím si, že za pár let bude zkonstruovaný lepší akumulátor nebo "superkondenzátor."

Pokud už Němci vážně neví, co s penězi, tak by je měli cpát do základního výzkumu, nikoli automobilkám, ekoteroristům a občanům s daným typem auta.

0/0
19.5.2011 22:20

hrabě Artstetten

Dělá to dobře ten náš Roman v ČEZu.

Jen by s výstavbou jaderných elektráren měl začít hned. Elektromobilní Němci ve spojení s vypnutými německými jaderkami - za pár let nám budou Saúdové a Katarci zametat ulice a kopat kanály. ;-)

0/0
19.5.2011 11:33

Leinad

Re: Dělá to dobře ten náš Roman v ČEZu.

Pokud nebudeme v Eurozóně společně s krachujícím Německem.

0/0
19.5.2011 22:24

Ig-n-or

tak to bychom měli dostavit co nejrychleji Temelín...

...a ještě postavit jeden kompletně nový. Protože ti mimoňové odstaví svoje elektrárny a díky koncepci podpory elektromobilů stoupne Německý hlad po elektřině zhruba o pětinu... a to už je pořádný balík energie....

0/0
19.5.2011 11:15

bitkar

Re: tak to bychom měli dostavit co nejrychleji Temelín...

R^

0/0
19.5.2011 11:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.