- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
docela podstatná skutečnost, že nový model je vnějšími rozměry podstatně větší než předchozí a tím se jednou nohou dostává už do vyšší kategorie rodinných vozů do společnosti třeba Fordu S-Max. To je i důvod, proč bude Opel souběžně dál vyrábět i model starší. Je to velká škoda, protože stará Zafira jakožto provecení "Clasic" bude mít oholenou výbavu. Přitom ta nová už nebude univerzální auto, s kterým se bez problémů dalo jezdit i parkovat ve městě a přitom na delší cesty bylo velmi komfortní. Bude to rodinný stěhovák do města téměř nepoužitelný.
A já mám názor do písmene opačný. Se Zafirou B, 103 kW ve slušné výbavě jsem jezdil 3 roky a považuji ji za malou a pro 5 a více lidí nekomfortní . Potřebuji "nutně rodinný stěhovák" nejlépe 4 x 4. Takže jaksi záleží na úhlu pohledu.
nicméňe co mě mrzí je, že v nabídce jsou jenom samé trapné turbomotory .
Aspoň, že Astru Sportstourer nabízejí stále i i s klasickými atmosférickými benziňáky. Před dvaceti lety měl Opel superbezproblémové 8v motory s nepotkatelnou konstrukcí jako třeba nezničitelný C20NE. Asi můžeme poděkovat normám EURO, takže už ani Opel nanabízí jednoduchá a nenáročná auta. Tuhle novodobou turboposedlost všech automobilek fakt nechápu.
Pro mě by mohl být zajímavý jedině snad ten model Zafiry na plyn....
no jelikož v současné zafiře je motor na CNG taky Turbo tak bysis asi moc nepomohl