Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Audi má nový stěhovák A6 Avant. Na naftu je na stovce za 5,4 sekundy

Jasný odkaz na předchůdce a žádná extravagance. Audi představilo kombiverzi modelu A6. Téměř pět metrů dlouhé auto pojme až 1 680 litrů zavazadel a pohánět ho může zbrusu nový třílitrový diesel s výkonem 230 kW.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Karlvonbaum

Tak to sem zvědav

Kro první tu začne, že Audi je jenom pro zloděje, uchyláky a podvodníky. ;-D No pojď, pojď  Krakene už tu na tebe čekáme ;-D

0/0
25.5.2011 14:29

Martin 2011

Není to špatné auto

Nedávno mi dealer v rámci rozhodování o koupi vozu půjčil nové a6 a a7. Jsou to schopná auta se špičkově zpracovaným interiérem. TDI je jako obvykle hlučnější. Venkovní design je ovšem opět nudný. Nakonec jsem audi nekoupil.

0/0
23.5.2011 18:48

Crocodylus anthropophagus

Re: Není to špatné auto

Podle toho co tady průběžně píšeš si údajně kupuješ auto každého půl roku a skoro každé už jsi měl. Kdybych to dělal jako ty, tak je kupuju jako fusekle jen podle barvy. Těch pár měsíců bych to v případě nespokojenosti vydržel... :-P

0/0
23.5.2011 18:57

Martin 2011

Re: Není to špatné auto

Ty si to dělej jak chceš do toho mi nic není. Proč sem píšeš když nemáš co říct k tématu nevím, ale to je zase tvoje věc. Nové auto kupuji průměrně jednou za 1.5 roku. Pokud se s tím nedokážeš vyrovnat není to moje chyba.

0/0
23.5.2011 19:07

Crocodylus anthropophagus

Re: Není to špatné auto

Klidně si kup do roka třeba pět aut, nevím proč hned začínáš vztahovačně jančit jako stará Blažková. Já ti to přece nevyčítám. Informační hodnota tvého příspěvku taky nebyla zrovna nejvyšší. To že není Audi špatné auto a že je diesel obvykle hlučnější, to vědí všichni. Mimochodem - proč zrovna rok a půl?

0/0
23.5.2011 20:40

Martin 2011

Re: Není to špatné auto

Nepsal jsem že je diesel hlučnější ale že TDI je hlučnější ( např. oproti dieselu u bmw a mercedesu ). Proč rok a půl nevím. Je to průměr který jsem vypočítal. Obvykle mi nadšení z auta nevydrží dlouho. Zdraví stará Blažková

0/0
23.5.2011 21:00

Homer _5

Re: Není to špatné auto

Kup si Avant. Těch jeho 1600+ litrů by tvůj óbrmindrák mělo pojmout. I když to bude asi hodně těsné...:-P

0/0
23.5.2011 23:03

Martin 2011

Re: Není to špatné auto

Chápu. Pokud si někdo nedejbože dovolí projet auto o kterém se píše má óbrmindrák ;-D

0/0
23.5.2011 23:14

Antonín, topič

Re: Není to špatné auto

Tak že si socka zajde do salůnu a nechá se povozit, to fakt není zpráva měsíce. Cos nakonec koupil? Logana? ;-D

0/0
26.5.2011 10:40

TTRX.

Re: Není to špatné auto

Já tohle jeho oznamování taky moc nechápu :-) Informační hodnota téměř nula, ale proč "neprodat" :-) Vzhledem k tomu, že vím, kde dotyčný bydlí, tak bych místo do aut spíš investoval do bydlení ;-):-)

0/0
24.5.2011 10:23

Karlvonbaum

Re: Není to špatné auto

Vykašli se na ty rejpayl. Čistí zavistivci jak pročítám ty jejich příspěvky. Když člověk mění auto každých 1.5 roku hned je za pracháče a snoba.  Ono co si budem povídat o informační hodnotě. Však jejich "chrochtání" nemá o nic větší hodnotu.

0/0
25.5.2011 14:26

TTRX.

Re: Není to špatné auto

Tak samozřejmě, že všichni závidí, jak jinak, to by ani nebyla klasická česká diskuse, kdyby se tu závist nezmínila :-)

0/0
25.5.2011 15:53

Ja_F

Multitronic

bezstupnovy multitronic??? No nerekl bych ze tam zadne prevodove stupne nejsou.....

0/0
23.5.2011 15:06

JeFFik

Re: Multitronic

když je něco kontinuální, tak to nebude stupňovité.....

0/0
23.5.2011 15:30

bitkar

nuda

jednoduse nude, to je slovo ktery charakterizuje Audi.

0/0
23.5.2011 11:18

lol

Re: nuda

jo, je to takové naze prosté...

0/0
23.5.2011 12:37

JeFFik

Re: nuda

no myslím, že kdybys měl možnost si do toho sednout a trochu ty koníky poškádlit, tak by sis tou nudou možná i ucvrkl do gatí ;-)

0/0
23.5.2011 15:29

bitkar

Re: nuda

a nebo taky ne ;)

0/0
24.5.2011 9:57

bitkar

Re: nuda

resp. zrychleni pekny, ale co z toho... kazdopadne vzhledove se lisi snad jen ty svetla. Uz tak 10 let jsou audi skoro stejny. Ne ze by osklivy, ale uz to zacina byt trapny.

0/0
24.5.2011 10:00

Crocodylus anthropophagus

Re: nuda

Tahle hláška už začíná být tak trochu klišé... Na každé diskusi o Audi padne několikrát. Najdou se tu snad dokonce i jedinci, kterým se nelíbí že cpou dopředu a dozadu ty kruhy a že to má jen čtyři kola... ;-D

0/0
23.5.2011 16:34

Martin 2011

Re: nuda

Ale z mého pohledu jsou to sice schopná ale skutečně vzhledově nudná auta.:-/

0/0
23.5.2011 18:50

Crocodylus anthropophagus

Re: nuda

Podle mě je jakýkoli kombajn nic moc, nicméně chápu že se někdo rozhoduje spíše podle užitné hodnoty. Sedan se mi ovšem naživo líbí a hned bych do něj šel. Kdybych to ovšem udělal, nepromluví na mě doma ani klika od dveří a musel bych v něm i spát, což se mi nechce. Holt budu muset ještě ty plánované dva roky počkat, ale kdo ví, třeba mě do té doby zaujme něco jiného...

0/0
23.5.2011 19:02

Martin 2011

Re: nuda

Vybíráte auto podle vzhledu?

0/0
23.5.2011 19:08

Crocodylus anthropophagus

Re: nuda

Částečně, on už mezi nimi dnes není až takový rozdíl... Nicméně - řeč byla původně o vzhledu a proti tomu nic nemám, no a jelikož mám předchozí model a jsem po všech stránkách spokojen, nevidím důvod, proč by nová A6 neměla být na špici případných kandidátů...

0/0
23.5.2011 20:44

Antonín, topič

Re: nuda

No já, když jezdím autem, tak sedím vevnitř. Takže mi je celkem jedno,  jak to vypadá zvenku. Jo kdybych si nějak zakládal na tom, jak působí Topič v bouráku na sousedy, tak bych to samozřejmě taky musel hodnotit.

0/0
26.5.2011 10:41

arnie_rimmer

stěhovák ?

1680 l po sklopení druhé řady sedadel, to není stěhovák ale trochu větší obyč. combi

0/0
23.5.2011 11:11

Antonín, topič

Re: stěhovák ?

No, 1600l má můj prastarý liftback, čili... No není to málo, ale stěhovák teda taky ne.

0/0
23.5.2011 14:48

jesterkasploutvema

moc pěkné

R^

0/0
23.5.2011 10:36

2fast4u

Tak ja to Audi beru

0/0
23.5.2011 10:36

Chudým bral, bohatým dával (7)

Tak co milá policie, už je máš nebo ti máme pomoct ?

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gqRrIpzCW4g#at=113

červené GTR - 1AN0001 - 9S81139 a bílé GTR - 2AC2256 - 8S4 5555 Rv

0/0
23.5.2011 7:49

lukim

Re: Tak co milá policie, už je máš nebo ti máme pomoct ?

Jasně- to jsou oni! Není pochybRv!!

0/0
23.5.2011 8:36

alčawirth

Re: Tak co milá policie, už je máš nebo ti máme pomoct ?

Super, jen nechápu co to má společného s A6 Avant Rv

0/0
23.5.2011 8:42

Chudým bral, bohatým dával (7)

Re: Tak co milá policie, už je máš nebo ti máme pomoct ?

ten kouř z toho pickupu je stejnej jako za tím avantem ;-D

0/0
23.5.2011 9:15

jan.banos

Re: Tak co milá policie, už je máš nebo ti máme pomoct ?

ten kouř z toho velkého pickupu je uchvacující. Vypadáto na prošlé emise.

0/0
23.5.2011 8:58

jesterkasploutvema

Re: Tak co milá policie, už je máš nebo ti máme pomoct ?

a proč se neobratíte na Polcii a píšete na diskuzi?

0/0
23.5.2011 10:37

radaumacher

Re: Tak co milá policie, už je máš nebo ti máme pomoct ?

Zaprvé to nesouvisí s článkem, zadruhé to nepatří do diskuze ale MOŽNÁ tak na Policii a zatřetí ten snímek je sice hezký, ale pro daný případ jako usvědčující důkaz nemá hodnotu ani nula, jelikož to není z místa nehody ale z akce, která se konala jinde a jindy, jen dokazuje, že na té akci byli, nic víc.

0/0
23.5.2011 11:12

Martin 2011

Re: Tak co milá policie, už je máš nebo ti máme pomoct ?

Proč obtěžuješ lidi kteří si chtějí povídat o autech takovými nesmysly?

0/0
23.5.2011 18:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.