- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Upřímně jsem byl až k nekritické chvále posledního Forestera v TV Autosalonu i SM trochu skeptický, ale momentálně mám možnost jezdit s dvoulitovým dieselem, a jsem velmi příjemně překvapen. Auto nepostrádá švih, je zde celkem znát cca 360Nm krouťáku nafty, bez problému tam máte na dálnici 160 km/h, co víc potřebujete ? Auto je v této rychlosti až překvapivě jisté.
Ale naprosto bezkonkurenční je na běžnou rozbitou asfaltku, ať už ve městě nebo na různých okreskách, už se těším na svezení v zimě. V běžném terénu pak máte jistotu zvýšeného podvozku a pohonu AWD, na orání to bez uzávěrky diferáku sice není, ale na polní nebo lesní cestu asi bez výhrad. I inteiér je celkem prostorný, kufr na běžnou přepravu na chatu apod. dostačující. A v kombinaci bílé karoserie s černými plasty nepostrádá i jistou zajímavost, na rozdíl od barevných variant.
Za ty peníze, za které se dá toto subaru pořídit, je to myslím velmi solidní volba, jak na silnici, tak do běžného terénu.
Jinak Forestery jako každé průměrné auto má problémy a to s kotouči brzd na předku, stavitelnými tlumiči na zadku a se spojkou a ŘJ u dieselového motoru. Problém je v tom, že to odchází kolem 40000km a Subaru na to nechce uznávat záruku. Prý je to chyba řidiče. Výhodou Forestera je jeho hmotnost, na jeho velikost má pod 1500kg.
to snad redaktoři pochází ze závistivých vesnických poměrů? Asi to bude pro redaktory velké překvapení, ale normální člověk sousedovo auto neřeší.
.. jedná se o zcela průměrné auto, za průměrnou cenu, které si poradí i na lesních cestách.
nedá se upravit na pohon LPG už při koupi, prý na to není stavěný. Tím u mě Subaru kleslo...
To je přece jedna ze základních výhod.
s tímto motorem jsem se zatím nesvezl, ale nedokážu si představit, že by necelých 200 Nm táhlo 1600 kg oceli se silou lokomotivy
tak na moje.auto.cz je recenze majitele a ten už by ho nikdy nechtěl. neb v tomhle PR článku nemohli zjistit, že po roce má tenhle šampion vejfuck jako liška
interier nic moc, spotreba prumer, hlucny motor, relativne levne auto... Jo, do lesa by mohlo bejt.
...takze doporucuji napred zkusebni jizdu a pak blbe kecat...
Tak tak, není nad poctivá a "ošklivá" Subárka.
V rodině máme dvě. Outbacka 2.5l a nově také Justy 2001. Spotřebu neřeším, to bych se za chvíli zbláznil, ale svezení je to parádní. Navíc subaristi jsou věrtšinou kliďasové, pozdraví, zbytečně se nehoní, nejsou agresivní, prostě pohoda. Škoda jen, že poslední MY už mají se Subaru jen málo společné (viz. spojky a výfuky u diesolových Foresterů, atd.). Nicméně měl jsem možnost projet se v novém Outbacku 3.6R a byl to zážitek...
Výfuky bohužel reznou u všech nových Foresterů a co jsem si všiml, tak i u Outbacků a Legacy. A 3.6R? Ještě teď, když si vybavím "poršácký" zvuk roztočeného šestiválcového boxeru, mám husí kůži