Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Smutný hrdina „smrťáku“ od Slaného: zuřivý Nissan GT-R

Sporťák od Nissanu se neslavně proslavil v rukou řidičů, kteří figurují ve víkendové smrtelné nehodě u Slaného. Auto za to samozřejmě nemůže, vše je na (ne)zodpovědnosti jeho řidičů. Na druhou stranu není náhoda, že sedlali právě toto auto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dawexx

Skyline

GT-R je vlastně nástupcem Nissanu Skyline (který se taky označoval GT-R ve vybrané úpravě a na jehož základě jsou dnes postavený Infiniti V35). Skyline byl naprostá legenda. Někde jsem četl, že kvůli tomuto autu se musely měnit pravidla Gran turisma o omezení výkonu, protože Nissany začátkem 90. let naprosto ovládly svou třídu. A ti blázni v Japonsku si je tunili na naprosto nepředstavitelný výkon kolem 1200 hp. Ovšem v Japonsku jsou GT-R a Skyline považovány výhradně za okruhový vozidlo, který se nepoužívá na běžnej provoz.

0/0
31.5.2011 11:21

Pruitt Igoe

Na okruhy pro nadšence proč ne...

...ale na silnici taková auta nepatří. S těmito auty se pomalu "nedá" jezdit předpisově. To je to samé jako u silných motorek. Můžete synovi stokrát říkat, ať jezdí opatrně a stejně víte, že bude jezdit jako prase, protože na takových strojích se prostě slušně jezdit nedá. :-/

0/0
30.5.2011 16:23

21century_schizoid_man

Re: Na okruhy pro nadšence proč ne...

okruhovi nadsenci jezdi v uplne jinych autech, tohle je takovy kompromis dobry na dalnici ci na vylety

0/0
31.5.2011 11:29

vrtilka

Twingo

Ja si nemuzu pomoct,ale na ty bouracce je mi neco divny...99% co maji vykonna auta to maji v hlave v poradku,neomlouvam ty dva ridice GT-R ale myslim ze svou vinu na tom asi nesl i ridic toho Twinga - mam tuseni ze se asi lekl a zazmatkoval,cemuz se sice nedivim,ale vina tech dvou GT-R to uplne zas tak asi nebude...A hlavne,nechci bejt hnusnej,ale do Twinga vleze bud duchodce co s tim jezdi po meste,nebo sebevrah.Tyhle maly krapy jsou o zivot...Zadny brzdy,zadny deformacni zony,auta akorat jako nakupni tasky.A neomlouval bych to spotrebou nebo cenou,jsou auta za podobny penize s podobnou spotrebou,co jsou mnohem bezpecnejsi...Taky mam skoro 300 koni pod kapotou a vim,ze cim ma clovek silnejsi/drazsi auto,tim vic si dava pozor...

0/0
30.5.2011 15:56

Leinad

Re: Twingo

Otázkou je, co by následovalo, pokud by se řidič Twinga "nelekl"? Vešli by se tam všichni nějak (široká silnice i slušná jízda řidičů GT-R) nebo by nastala čelní srážka? Jelo Twingo na své pravé straně(pokud ne, mělo důvod jako předjíždění cyklisty)? Doufám, že toto policie přesně objasní. 

A ohledně toho čím (ne)jezdit, nemám rád malá auta. Myslím si, že autem má jet více lidí (rodina) nebo člověk vezoucí si náklad(na chatu). Kdo jede sám, má jet na motocyklu(a nezabírat v kolonách místo celého auta) nebo hromadnou dopravou(autobusem). Za cenu nového Twinga rozhodně lze pořídit lepší věci.

0/0
30.5.2011 16:15

lahab

Re: Twingo

Hlavně je to renault. Má to pečeť kvality na kapotě.Za ty peníze se dá pořídit i... ... auto(a nemyslím předražený MladáBoleslavWerke.

0/0
30.5.2011 22:59

The King II

.

Ja mam Land Rover Discovery.

0/0
30.5.2011 15:23

Stenlej

lll

Můj názor je ,že mají vinu oba. Jak velkou ,to at si každý z nich přebere v makovicích sám.:-/

0/0
30.5.2011 14:04

Leinad

Re: lll

Já si myslím, že za čelní srážku při předjíždění může jeden. Leda, že by napravo od nic byl další pablb, který by při přejíždění zrychloval.

0/0
30.5.2011 15:51

frost99

Re: lll

to by tam muselo být třetí GTR Rv, nedokážu si představit že by běžné BMW nebo OCTAVIA dokázala zrychlit tak aby udělala NISSANU problém. Jel jsem tím autem a věřte mi že to je raketa, ti pánové museli mít na tachometru při předjíždění minimálně 150 - 180 Km/h

0/0
30.5.2011 16:58

Milan Milhof

Nějak mi uniká, k čemu to všechno je dobré?

Ti majitelé si to dovezou na podvozku někam na letiště, "zazávodí si" a pak zase stejně zpět? Nebo se snaží ostatním máslům v normálním provozu ukázat co mají pod kapotou? V tom případě toho mrtvého a těžce zraněné se jim to opravdu perfektně povedlo.

0/0
29.5.2011 10:38

naeccc

Kladivo Audi Rs6 avant MTM

;-D miluji frajery co mají tyhle nebo starý rádoby udělaný auta. "Fakt borci". On si frajer udělá v autě 800-1000 koní a je to "pán". Jo, ale maximálně někde na uzavřené rovince nebo okruhu. Tyhle na mistrovaný frajery, když potkám na dálnici jak se mi lepí na prdel, tak s nimi udělám rychlý proces. Oni pak chudáci koukají, jak jim nakládá "obyčejný rodinný kombík A6". R^

0/0
29.5.2011 10:00

xwritter

Re: Kladivo Audi Rs6 avant MTM

Tak jestli říkáš Audi RS6 rodinný kombík, tak budiž a ty jako frajer si od MTM vyhoníš motor a jsi taky "Fakt borec"? Možná mu na rovince budeš stačit, ale přijde první zatáčka a půjdeš do stromu.

0/0
29.5.2011 11:37

truthspeaker

Re: Kladivo Audi Rs6 avant MTM

Typický příspěvek typického vylízance. Rv

0/0
29.5.2011 18:34

DavidGT-R

To to je reklama na Kaegi Racing?

Pokaď viem tak se tu bavíme o autě a událostí. Nebo né? Že STIEVOGTR dělají funkční GT-R.. a nemluvíme tu o Kaegi Racing který s R35 nemá žádnou zkušenost. K nehodě - někdo neví kdo za to múze Igor vs. Vavřinec vs. řidič Twinga, který na silnici viz bezpečí, telefon, reakce... Hlavně z Igora udělali objetneho beránka protože je rusák, má prahy a není ODS. Dobré že? Vidím nějakou čistě naší závist!!! To je asi v pořádků. Policie ví jak to bylo, tak i svědky.. počkáme.. nadruhou stranu každý tu ví jak to bylo.. nejlépe média.. kteří mění skutečnost každou chvílí, ptž vlastně jen spekulují. TOHLE SE MOHLO STÁT KAŽDEMU Z NAS A NEMUSÍTE U TOHO MÍT GTR, JEN PREDJIZDET V ŠPATNÝ ČAS NA ŠPATNÉM MÍSTĚ. Ohledně Veyronu posílám odkaz. Igor toto GT-R udělal na 750 koni nikoliv jak dělá teď na GT850.

http://www.youtube.com/watch?v=-zbDefxZoo8

Tak Ahoj všem

0/0
27.5.2011 18:03

vpro2

Re: To to je reklama na Kaegi Racing?

jeste trochu popilovat cestinu ... s obsahem mozkovny to asi bude horsi ;-D

0/0
29.5.2011 8:42

felia

Nechápu článek

Auto s popisovanými vlastnostmi nemá na naší dálnici co pohledávat. Každého řidiče by traumatizovalo, že nemůže využít ani čtvrtinu výkonu.

0/0
26.5.2011 18:02

radik

Re: Nechápu článek

8-o No toho abysme dosáhli povolených limitů stačí čtvrtina výkonu i u Fabie... znamená to že nepatří na silnici? Já mam pod plynem 300 koní a věř mi že žádný trauma nemam.

0/0
26.5.2011 18:37

Antonín, topič

Re: Nechápu článek

čtvrtina výkonu u fabie? No u HTP asi né.

0/0
27.5.2011 14:54

u.boat

Re: Nechápu článek

přesně to jsem chtěl napsat. Je to o vyzrálosti toho materiálu za volantem - někdo má trauma a je životu nebezpečný, i když sedlá 120ku...

0/0
28.5.2011 21:47

frost99

Re: Nechápu článek

tudíž řidič kterej má trauma z toho že nemůže porušovat předpisy proto že má silné auto , by měl býti úředně zbaven svéprávnosti.

0/0
30.5.2011 16:53

Newspeak

A

jak se prosím pozná zuřivý automobil od toho který je charakterově v pořádku? Já abych si kdyžtak nekoupil domů nějakého vzteklouna;-D;-D

0/0
26.5.2011 15:07

Leinad

Re: A

Podle elektroniky. ;-D

Když máš line assist, jede spíše napravo(jako se má) nebo nalevo(aby se hůř předjíždělo a vyhýbalo)? Jakej drží rozestup, když zapneš adaptivní tempomat? Když máš "automatický předjíždění," tak předjede vždycky nebo taky někdy zpomalí? Co to dělá při parkování - zpomaluje pomalu nebo až těsně před zastavením?

0/0
30.5.2011 15:59

ičmeka už potřetí smazali

Skyline

R^

0/0
26.5.2011 14:59

21century_schizoid_man

M3

M3 R^

0/0
26.5.2011 15:02

Antonín, topič

Re: M3

Koks.

0/0
27.5.2011 14:54

kenx

Re: Skyline

RB26DETT

0/0
26.5.2011 21:32

bitkar

upravy super ale..

...nejdulezitejsi jsou pak ty chladice :D jsem slysel o GTR, ktery bylo upraveny, ale po 5ti minutach jizdy se skoro cely vyplo kvuli prehrati :) elektronika si tam hlida uplne vsechno. I v serii jsem slysel, ze je nejaka  zvlastni zaruka, ktera se nejak uplne nevztahuje pokud to auto clovek drzi pod krkem. A ridici jednotka vsechno napraska. Takze nevim nevim. Auto je to hezky, dobry, ale zaroven je to pretechnizovana obrovska obluda (fakt vysoky, velky a tezky auto). Kdybych chtel GTR, tak starsiho Skylina radsi.

0/0
26.5.2011 10:29

rudyshy

Re: upravy super ale..

rozdiel mate hlavne v pohodli a luxusu, zatial co skyline je len motor z ktoreho sa da upravami dosahovat nemozne tak gtr je nadimenzovany na hodne vysoku hranicu kde hlavnou vyhodou je velky komfort u sportoveho automobilu

0/0
26.5.2011 16:03

ičmeka už potřetí smazali

no, onehdá se na mně nalepil bílej exemplář

a já mu ujel s Fabií... akorát teda nevim jestli taky závodil ;-D

0/0
26.5.2011 10:22

Antonín, topič

Re: no, onehdá se na mně nalepil bílej exemplář

To bylo na parkovišti, ne? Tak to nic to zaparkoval a šel jinam.;-D

0/0
26.5.2011 10:34

ičmeka už potřetí smazali

Re: no, onehdá se na mně nalepil bílej exemplář

;-D

0/0
26.5.2011 11:10

nonick

Moc to nechápu: jezdit s tímhle autem po českých silnicích

co vypadají jako po bombardování, navíc s rychlostním limitem 90km/hod...?

To pokaždé, když zařadí trojku, riskuje, že přijde o řidičák? ;-D

0/0
26.5.2011 9:43

21century_schizoid_man

Re: Moc to nechápu: jezdit s tímhle autem po českých silnicích

ale no tak, ridic si proste vybira ty lepsi silnice

0/0
26.5.2011 9:45

nihilistic.bird

To auto je super

Jel jsem v tom (i kdyz neridil) a to auto se mi moc libilo. Prekvapilo me hlavne par veci: 1. GT-R je tuzsi nez cokoliv v cem jsem kdy sedel, v zatackach se nekrouti, nevrze, nehrbi se, jako by bylo vyrobeno z jednoho ingotu. 2. GT-R jede jako po kolejich, podvozek uzasny, neposkakuje, proste drzi. 3. Brzdy jsou neskutecne, nestava se mi casto, ze pri brzdeni me drzi jen pasy a ja v nich vlaju jak pri bungee. 4. Motor, ten docela zatahuje :)

Bohuzel to vse neco stoji, udrzba neni levna vec, ale "kdo chce mit opici, musi mit i na banan".

0/0
26.5.2011 9:34

21century_schizoid_man

Re: To auto je super

no ja ho prave ridim, je to idealni auto pro nevyjezdeneho, ktery chce jezdit dobre casy, ty brzdy brzdi dobre, ale ne moc dlouho, v zakladu brzo vadnou, proto vetsina dava apecka, ktere jsou taky o dost levnejsi, udrzba je silena - mnohem castejsi garancni prohlidky nez u konkurence, celkove je to kazdopadne skvele udelane auto, ale neni to na okruhove jezdeni, nakonec v tom i degeneruji instinkty, protoze to auto dokaze vytahnout ridice z problemu, kde by jine auto uz bylo ve svodidlech

0/0
26.5.2011 9:41

damianx

Re: To auto je super

Není to auto na okruh?Proto jezdí GT 1 a různé další série.

0/0
27.5.2011 4:11

21century_schizoid_man

Re: To auto je super

Ne, neni a GT1 nejezdi ani jine serie. Patrne doslo k zamene za zavodni auto od Nisma, ktere toto silnicni pripomina tak maximalne tim, ze ma 4 kola a trochu podobnou kastli

0/0
27.5.2011 8:59

rewerz

Re: To auto je super

nemozes porovnavat seriovu verziu a verziu GT1. to auto je totalne prekopane a vsetky tie vlastnosti ktore ma v serii su prec.

0/0
29.5.2011 10:49

krab

Re: To auto je super

"kdo chce mit opici, musi mit i na banan". :-))))))))))

to je krasny, to jsem jeste neslysel

0/0
26.5.2011 13:23

fjmikes

Re: To auto je super

Ty jo je mi Vas lito kdyz mate takove starosti.:-/Rv.

0/0
27.5.2011 12:38

fjmikes

Re: To auto je super

Je mi Vas lito kdyz mate takove starosti.:-/Rv

0/0
27.5.2011 12:40

Doktor Redaktor

Škoda, že takové auto nesmí na silnici.

Nebo snad jo??!

0/0
26.5.2011 9:15

suarez

Re: Škoda, že takové auto nesmí na silnici.

V Cechach muze na silnici kde co a kdekdo, podle toho to vypada.

0/0
26.5.2011 9:18

21century_schizoid_man

Re: Škoda, že takové auto nesmí na silnici.

pravda bohuzel, sama zrezla felda :-(

0/0
26.5.2011 9:30

bitkar

Re: Škoda, že takové auto nesmí na silnici.

hlavne kdekdo.... auto kdyz sviti, blika, jede, brzdi, zataci, nevim proc by nemolo na silnici. Existujou i vetsi zabijarny, ktery maj homologaci na silnici. Treba Ariel Atom, nebo Radical.

0/0
26.5.2011 10:32

Honx

Re: Škoda, že takové auto nesmí na silnici.

Jenomže ty nedával dohromady zastydlý puberťák, pro kterého tuning znamená nalepit oboustrannou páskou na auto co nejvíc křídel a blikátek ;-D

0/0
26.5.2011 10:54

truthspeaker

tady se člověk fakt pobaví

Mám Nissana 370Z. Podle téhle kádrovací diskuze jsem nebezpečnej bezcitnej egoistickej narcistickej šílenec, kterého každý normální člověk musí odsoudit a svým autem na které jsem si nakradl bych nejenže neměl jezdit na jednán, ale raději ani po silnici. A samozřejmě mám malý penis. Díky za prozření. ;-D

0/0
26.5.2011 9:10

radik

Re: tady se člověk fakt pobaví

;-DR^

0/0
26.5.2011 9:12

suarez

Re: tady se člověk fakt pobaví

No kdyz to sem pises, tak na tom asi neco bude :-)

0/0
26.5.2011 9:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.