- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
GT-R je vlastně nástupcem Nissanu Skyline (který se taky označoval GT-R ve vybrané úpravě a na jehož základě jsou dnes postavený Infiniti V35). Skyline byl naprostá legenda. Někde jsem četl, že kvůli tomuto autu se musely měnit pravidla Gran turisma o omezení výkonu, protože Nissany začátkem 90. let naprosto ovládly svou třídu. A ti blázni v Japonsku si je tunili na naprosto nepředstavitelný výkon kolem 1200 hp. Ovšem v Japonsku jsou GT-R a Skyline považovány výhradně za okruhový vozidlo, který se nepoužívá na běžnej provoz.
...ale na silnici taková auta nepatří. S těmito auty se pomalu "nedá" jezdit předpisově. To je to samé jako u silných motorek. Můžete synovi stokrát říkat, ať jezdí opatrně a stejně víte, že bude jezdit jako prase, protože na takových strojích se prostě slušně jezdit nedá.
okruhovi nadsenci jezdi v uplne jinych autech, tohle je takovy kompromis dobry na dalnici ci na vylety
Ja si nemuzu pomoct,ale na ty bouracce je mi neco divny...99% co maji vykonna auta to maji v hlave v poradku,neomlouvam ty dva ridice GT-R ale myslim ze svou vinu na tom asi nesl i ridic toho Twinga - mam tuseni ze se asi lekl a zazmatkoval,cemuz se sice nedivim,ale vina tech dvou GT-R to uplne zas tak asi nebude...A hlavne,nechci bejt hnusnej,ale do Twinga vleze bud duchodce co s tim jezdi po meste,nebo sebevrah.Tyhle maly krapy jsou o zivot...Zadny brzdy,zadny deformacni zony,auta akorat jako nakupni tasky.A neomlouval bych to spotrebou nebo cenou,jsou auta za podobny penize s podobnou spotrebou,co jsou mnohem bezpecnejsi...Taky mam skoro 300 koni pod kapotou a vim,ze cim ma clovek silnejsi/drazsi auto,tim vic si dava pozor...
Otázkou je, co by následovalo, pokud by se řidič Twinga "nelekl"? Vešli by se tam všichni nějak (široká silnice i slušná jízda řidičů GT-R) nebo by nastala čelní srážka? Jelo Twingo na své pravé straně(pokud ne, mělo důvod jako předjíždění cyklisty)? Doufám, že toto policie přesně objasní.
A ohledně toho čím (ne)jezdit, nemám rád malá auta. Myslím si, že autem má jet více lidí (rodina) nebo člověk vezoucí si náklad(na chatu). Kdo jede sám, má jet na motocyklu(a nezabírat v kolonách místo celého auta) nebo hromadnou dopravou(autobusem). Za cenu nového Twinga rozhodně lze pořídit lepší věci.
Můj názor je ,že mají vinu oba. Jak velkou ,to at si každý z nich přebere v makovicích sám.
Já si myslím, že za čelní srážku při předjíždění může jeden. Leda, že by napravo od nic byl další pablb, který by při přejíždění zrychloval.
Ti majitelé si to dovezou na podvozku někam na letiště, "zazávodí si" a pak zase stejně zpět? Nebo se snaží ostatním máslům v normálním provozu ukázat co mají pod kapotou? V tom případě toho mrtvého a těžce zraněné se jim to opravdu perfektně povedlo.
miluji frajery co mají tyhle nebo starý rádoby udělaný auta. "Fakt borci". On si frajer udělá v autě 800-1000 koní a je to "pán". Jo, ale maximálně někde na uzavřené rovince nebo okruhu. Tyhle na mistrovaný frajery, když potkám na dálnici jak se mi lepí na prdel, tak s nimi udělám rychlý proces. Oni pak chudáci koukají, jak jim nakládá "obyčejný rodinný kombík A6".
Tak jestli říkáš Audi RS6 rodinný kombík, tak budiž a ty jako frajer si od MTM vyhoníš motor a jsi taky "Fakt borec"? Možná mu na rovince budeš stačit, ale přijde první zatáčka a půjdeš do stromu.
Pokaď viem tak se tu bavíme o autě a událostí. Nebo né? Že STIEVOGTR dělají funkční GT-R.. a nemluvíme tu o Kaegi Racing který s R35 nemá žádnou zkušenost. K nehodě - někdo neví kdo za to múze Igor vs. Vavřinec vs. řidič Twinga, který na silnici viz bezpečí, telefon, reakce... Hlavně z Igora udělali objetneho beránka protože je rusák, má prahy a není ODS. Dobré že? Vidím nějakou čistě naší závist!!! To je asi v pořádků. Policie ví jak to bylo, tak i svědky.. počkáme.. nadruhou stranu každý tu ví jak to bylo.. nejlépe média.. kteří mění skutečnost každou chvílí, ptž vlastně jen spekulují. TOHLE SE MOHLO STÁT KAŽDEMU Z NAS A NEMUSÍTE U TOHO MÍT GTR, JEN PREDJIZDET V ŠPATNÝ ČAS NA ŠPATNÉM MÍSTĚ. Ohledně Veyronu posílám odkaz. Igor toto GT-R udělal na 750 koni nikoliv jak dělá teď na GT850.
http://www.youtube.com/watch?v=-zbDefxZoo8
Tak Ahoj všem
jeste trochu popilovat cestinu ... s obsahem mozkovny to asi bude horsi
Auto s popisovanými vlastnostmi nemá na naší dálnici co pohledávat. Každého řidiče by traumatizovalo, že nemůže využít ani čtvrtinu výkonu.
No toho abysme dosáhli povolených limitů stačí čtvrtina výkonu i u Fabie... znamená to že nepatří na silnici? Já mam pod plynem 300 koní a věř mi že žádný trauma nemam.
jak se prosím pozná zuřivý automobil od toho který je charakterově v pořádku? Já abych si kdyžtak nekoupil domů nějakého vzteklouna
Podle elektroniky.
Když máš line assist, jede spíše napravo(jako se má) nebo nalevo(aby se hůř předjíždělo a vyhýbalo)? Jakej drží rozestup, když zapneš adaptivní tempomat? Když máš "automatický předjíždění," tak předjede vždycky nebo taky někdy zpomalí? Co to dělá při parkování - zpomaluje pomalu nebo až těsně před zastavením?