Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fordy budou řidičům kontrolovat srdce. Pro bezpečnost i pro zdraví

Systémů, které dohlížejí na bezpečnost silničního provozu neustále přibývá. Jeden úplně nový se chystá u Fordu. Má hlídat srdeční činnost řidičů a ochránit tak hlavně starší ročníky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Měsíčník, pán period.

A co takhle vyřešit něco základního

jako je matka poloosy a kola přišroubovat šrouby a né matkami?

0/0
5.6.2011 10:52

mosulsky machredz

oo

já si počkám, až mi bude 65 a pak si koupím Forda, kterej bude mít na vpředu zabudovaný zařízení na dialýzu mé krve od nefunkčních prochlastaných ledvin - proč bych se měl obtěžovat do nemocnice, když si to ,ůžu vychutnat za jízdy R^

0/0
2.6.2011 20:59

pavelthelong

blabol, ktery ma zvysit zajem o Forda.....

prenos EKG u kardiaku do vyhodnocovaciho centra se testoval v CR (firma Kardia) i v SRN. Pravne naprosto k nicemu, protoze na diagnozu infarktu nestaci jenom EKG, ale je nutna analyza krevniho vzorku (Trp-I nebo Trop-T test) bez toho je cely system k nicemu......totizoperatorky systemu byly  nuceny k tomu, ze kazdemu, kdo si nechal EKG vyhodnotit, tak doporucily nechat se akutne vysetrit v nemocnici..

0/0
2.6.2011 19:11

vlada.chroust

Méně je více

Co jeste hodlaj do tech aut nacpat, podavac inzulinu, cistic vasi krve, samy zbytecnosti. Silnice budou vic a vic rozbity protoze po nich jezdi vic aut a hlavne kamionu, at radsi cpou penize do oprav. Vytluky zpusobi vic smrtelnych nehod nez infarkty za volantem.

0/0
2.6.2011 16:48

wrah

Zajímavý nápad

Ale co to udělá, až bude řidiči blbě? Auto se odmítne rozjet? Do nemocnice s ním nedojede?

0/0
2.6.2011 4:55

Hynek Vilém Jarmila reloaded

po zkušenosti se 2ma Mondeama bych se toho bál

Ještě abych kvůli poruše dostal od Forda infarkt. :-/ U jednoho Mondea mi za jízdy vytekly brzdy, u druhýho odešly za jízdy vstřiky, díky posilovačům byl efekt stejnej jako u vyteklejch brzd, jen šlo navíc ještě blbě točit volantem.  Málem jsem tedy ve Fordu 2x přišel o život. Ford never more.RvRvRv Podotýkám, že to byly firemní auta koupený jako nový, žádný referentský lítačky.

0/0
2.6.2011 4:12

Lukas1000

Re: po zkušenosti se 2ma Mondeama bych se toho bál

Mam C-maxe a  az na bouchani od zadni napravy a vrzajici plasty naprosta spokojenost ...

0/0
2.6.2011 6:38

kolda39

Re: po zkušenosti se 2ma Mondeama bych se toho bál

Mám oktávku a i bez bouchání zadní nápravy a vrzání plastů naprostá spokojenost. !

0/0
2.6.2011 8:41

Lukas1000

Re: po zkušenosti se 2ma Mondeama bych se toho bál

A v hlave mas co?

0/0
2.6.2011 8:42

Falewick

Re: po zkušenosti se 2ma Mondeama bych se toho bál

C-Max je fajn až na choulostivej podvozek. V bazarech jsou samý kusy s vytlučenýma a zkřivenýma podvozkama po 150 tkm. Jeden takový jsem si projel, do 50 vše ok a při 90+ začalo auto tancovat, při brzdění jsem neudržel volant v ruce. Bazarnický potvory v tom mají jasno a udržujou nádrž schválně prázdnou aby se kupcům nechtělo vyjet z města.

0/0
2.6.2011 9:15

habr

Možná, že někomu to přijde

zbytečné, ale když to nebude za super příplatek, tak proč ne. Ale přimlouval bych se aby pro české silnice a české řidiče byl vyvinut zcela jinačí monitorovací přístroje které by byly dány do sedáku a do opěrky hlavy.

0/0
2.6.2011 1:17

Tyčový Kluzák Tošihira Takedy

No, a to je právě ono...

"Neprojevila zájem"... takže nějaký vlastním úspěchem opilý, mladý tzv. manažer si přečetl žádost, svolal brejnstórming, mýting, brýfing, nechal si na to samosebou udělat slajdšou býmrem a kopu dalších nesmyslů - a pak to smetl ze stolu. Ve finále: "Škodovka neprojevila zájem". Takhle se ale nikam nikdy nedostanem.

0/0
2.6.2011 0:39

ooihojte

Re: No, a to je právě ono...

máš recht, měl to smést rovnou a ne kolem tancovat ;-D

0/0
2.6.2011 19:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.