- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A zjištoval taky někdo jak dopadnou uši reálnýho člověka když mu 10cm od ucha exploduje ten boční airbag ? Při těch fotkách si řikám, že bych si snad ty airbagy nechal odpojit... nerad bych kvůli banální nehodě přišel o sluch...
Zažil jsem na jedné prezentaci výbuch airbagu a se sluchem vám opravdu nic nehrozí. To ho spíš ztratíte nechráněným kontaktem hlavy s bočním sloupkem díky chybějícímu airbagu.
A čekal snad někdo že při nehodě ty baterie nebo elektromotor začnou hořet nebo explodují ?
Podle některých komentářů níže možná ano.
Připada mi, že někteří si pletou testy NCAP s gladiátorkými zápasy aut. To není o tom, který rauto rozválcuje který. To je snad o tom, jestli auto plní nebo jak plní bezpečnostní standard jeho kategorie ne?
Ve chvili, kdy je schopna vetsina aut dosahnout 5 hvezdicek, je treba zprisnit system hodnoceni. Dale by bylo vhodne prestat konecne rozlisovat hodnoceni podle kategorie auta, jinak si budou lidi stale myslet, ze petihvezdickovy prcek je bezpecnejsi nez ctyrhvezdickova limuzina. Jinak chci videt rozvoj elektromobilismu potom, co Eko pokrytci/populisti obavajici se tsunami ve stredni Evrope zavrou atomovky.
si večer budou sedat na rotopedy k TV a budou si "našlapávat" auto
pod zadními sedadly....hmm... a zkoušel někdo náraz zezadu ?