Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová třídveřová astra: tělo a podvozek sportovce, výkony rozvážné

Astra GTC alias třídveřová verze populárního hatchbacku s bleskem ve znaku přijíždí ve své druhé generaci. Kromě jména a pár detailů nemá se svým pětidveřovým sourozencem prakticky nic společného. Nové GTC se sice tváří jako kupé, dokáže být ale i praktické. Jen sportování od něj nečekejte.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

KarelV

Zajímavé, jak ta šedá vypadá MNOHEM lépe

;-) ...  než třeba ta žlutá...  (teda až na tu vysmátou chromovanou přední masku ! Rv )

0/0
16.12.2011 20:29

Danny_Kay

No na to, ze to je...

...auto nizsi tridy na urovni Fabie, je ten design skvely. Jedno z nejhezcich malych aut.R^

0/0
12.12.2011 12:43

Tom Hagen

Re: No na to, ze to je...

Astra je nižší střední třída (jako například Golf, Focus a Octavia), Fabia je malá třída = Corsa, Polo a Fiesta ....

0/0
12.12.2011 21:33

gazda2

Re: No na to, ze to je...

Zarytí škodovkáři vše srovnávají s Fábií. Ale srovnávat Astru a nebo Corollu s Fábií prostě nejde, je to jiná liga. Oboje jsem měl, fábie má  naše firma, párkrát jsem s tím jel, ale k nám domů to doufám nepřijede. Oply jsem měl několikrát, mám ta auta rád, na držáka Corollu ale nemají.

0/0
14.12.2011 20:58

DonZewl

Opel

Opel dělá poslední dobou pěkná auta..jak je to ovšem s kvalitou nevím..nějaká zkušenost?

0/0
12.12.2011 11:02

dvakratzabanovanylajos

Re: Opel

posledni opel co sem mel byl corsa H - dela se dodnes, za 4roky kompletne orezla, rezlo to hur nez felicie. nejen v mistech oderku od kaminku, ale ve spodni casti karoserie se delaly ty rezavy tecky vsude. jinak najela 160tkm a za tu dobu jen jednou komplet brzdy, cep rizeni a loziska ve predu. takkze az na to rezaveni bych rekl ze docela spolehlivy. a jeste takova blbost - automaticky vypinani blinkru, asi poslednich 20tkm, si fungovalo jak chtelo, nekdy se vyply nekdy ne.

0/0
12.12.2011 13:14

Bojovník z Karkandu

Re: Opel

Já mám Merivu z roku 2004 a bez problému. Ani náznak rzi nebo nějaké jiné problémy. Absolutně spolehlivé auto.R^

0/0
13.12.2011 10:45

petrolhead

škoda škoda

Astra se mi moc líbí - jízdní vlastnosti, design, interiér ... ze současných malých hatchů asi nejvíc. Velká škoda že nemají benzín s přímovstřikem, takhle bych uvažoval spíš o atmosféře, ta je zase ale přidušená aby se vešla do Eura 5. Líbila by se mi Astra GTC s motorem Ford 1.6 Ecoboost, nebo 1.8 TSI. Holt se bude spíš frajeřit než jezdit :-/

0/0
12.12.2011 10:11

Klarita_Hop

Hmm

Prave jsem prodala svoji Astru H GTC a jsem rada ze nejdu do nove. Stara byla hezci, hlavne ten interier te nove (a vsech novych Opelu) je prisernej. Ale jinak souhlas, bylo to super auticko pro jednu osobu, dokonce docela prakticke, ale velke vykony to nepodavalo (ja jsem mela slabsi motor).

0/0
12.12.2011 9:43

minipegy

Ono to chce taky umět jezdit s benzínem

všichni jsou zvyklí na naftu, která jede pořád bez ohledu na zařazenou rychlost. Sám jsem to taky zažil, trvalo mě přes týden než jsme si na to zvykl, pravda tahle 1.6 měla 200 koní. Ale když to držíte v otáčkách, je to pak náramná zábava, jen to chce úplně jinej jízdní styl.

0/0
12.12.2011 8:38

Přišel jsem, abych tu zvracel.

Re: Ono to chce taky umět jezdit s benzínem

Jiste, benzinovej motor cloveka nuti, aby s tim jel jak prase, protoze dole to vubec nejede.

0/0
12.12.2011 9:20

petrolhead

Re: Ono to chce taky umět jezdit s benzínem

Díky za Váš názor, díky takovému zkratkovitému uvažování ("chci dehet, páč je ůcpornej a táhne vocpoda") se diesely prodávají o dost víc, než by měly - a to je dobře, konkurence sníží cenu jak dieselů tak benzínů. Pravda je taková, že jsou benzíny které krásně táhnou dole a jsou i diesely, které netáhnou nikde. Záleží na charakteristice motoru a zpřevodování. Jezdím papírově slabou Oktávkou 1.6 55kW a ta má k dispozici maximální točivý moment od nějakých 1500 ot., byl byste překvapený.

0/0
12.12.2011 10:19

Modrý a zelený blesk

Re: Ono to chce taky umět jezdit s benzínem

Jednak je to u osmiventilu normální, že táhne vocpodu, druhak AEE měl 135 N.m od 2800 otáček.

0/0
12.12.2011 11:12

petrolhead

Re: Ono to chce taky umět jezdit s benzínem

Jo ale má 125Nm od 1500ot. Drobný si nechte :-)

0/0
12.12.2011 11:40

Přišel jsem, abych tu zvracel.

Re: Ono to chce taky umět jezdit s benzínem

urcite to auto ale neroztahne od 600rpm,co? Aneb na 5ku kdekoliv:-)

0/0
12.12.2011 12:02

dvakratzabanovanylajos

Re: Ono to chce taky umět jezdit s benzínem

na 5ku kdekoliv? setrvacniky dizlu vas musi milovat.

0/0
12.12.2011 13:27

Přišel jsem, abych tu zvracel.

Re: Ono to chce taky umět jezdit s benzínem

jednohmote je to jedno.

0/0
12.12.2011 13:43

Přišel jsem, abych tu zvracel.

Re: Ono to chce taky umět jezdit s benzínem

ja myslel, ze vice ventilu u benzinu je, aby se to dalo vytocit vejs.

0/0
12.12.2011 12:04

Modrý a zelený blesk

Re: Ono to chce taky umět jezdit s benzínem

Jistě, taky to snižuje ztráty v sání. Ale víceventily nějak méně ochotně táhnou dole. Proč přesně, to nevím.

0/0
12.12.2011 12:58

Přišel jsem, abych tu zvracel.

Re: Ono to chce taky umět jezdit s benzínem

to bude spis strihem ventilu(vetsi strih posouva vrchol vykonu vejs stejne jako vic ventilu), velikosti setrvacniku(vetsi umozni vyssi kroutak dole) a nastavenim predstihu(dost souvisi se setrvacnikem).

0/0
12.12.2011 13:12

File not found

Re: Ono to chce taky umět jezdit s benzínem

A co takhle se podivat na vrtani a zdvih, co? Co takhle si najit 'podctvercovy' a 'nadctvercovy' motor? Pocet ventilu je tam jen fakt kvuli plneni pracovniho prostoru valce ...

+1/0
12.12.2011 13:49

mak1_re

Re: Ono to chce taky umět jezdit s benzínem

tenhle motor mám v Polu a lítá jako blázen:-)

0/0
20.12.2011 7:33

Přišel jsem, abych tu zvracel.

Chtělo by to do tabulky výkonů a kroutícího momentu doplnit

taky otáčky! Bez nich jsou to nic neříkající hausnumera. :-/

0/0
12.12.2011 8:25

pokladník

rozchod kol vpředu/vzadu 1584/188 mm

Tříkolka!

+1/0
12.12.2011 6:22

rum.tuzemsky

Re: rozchod kol vpředu/vzadu 1584/188 mm

Bon !!! ;-D

0/0
12.12.2011 7:26

petrolhead

Re: rozchod kol vpředu/vzadu 1584/188 mm

Na tom Velorexu je zřejmě vzadu 188/50 R16 ;-D

0/0
12.12.2011 10:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.