- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... než třeba ta žlutá... (teda až na tu vysmátou chromovanou přední masku ! )
...auto nizsi tridy na urovni Fabie, je ten design skvely. Jedno z nejhezcich malych aut.
Astra je nižší střední třída (jako například Golf, Focus a Octavia), Fabia je malá třída = Corsa, Polo a Fiesta ....
Opel dělá poslední dobou pěkná auta..jak je to ovšem s kvalitou nevím..nějaká zkušenost?
posledni opel co sem mel byl corsa H - dela se dodnes, za 4roky kompletne orezla, rezlo to hur nez felicie. nejen v mistech oderku od kaminku, ale ve spodni casti karoserie se delaly ty rezavy tecky vsude. jinak najela 160tkm a za tu dobu jen jednou komplet brzdy, cep rizeni a loziska ve predu. takkze az na to rezaveni bych rekl ze docela spolehlivy. a jeste takova blbost - automaticky vypinani blinkru, asi poslednich 20tkm, si fungovalo jak chtelo, nekdy se vyply nekdy ne.
Astra se mi moc líbí - jízdní vlastnosti, design, interiér ... ze současných malých hatchů asi nejvíc. Velká škoda že nemají benzín s přímovstřikem, takhle bych uvažoval spíš o atmosféře, ta je zase ale přidušená aby se vešla do Eura 5. Líbila by se mi Astra GTC s motorem Ford 1.6 Ecoboost, nebo 1.8 TSI. Holt se bude spíš frajeřit než jezdit
Prave jsem prodala svoji Astru H GTC a jsem rada ze nejdu do nove. Stara byla hezci, hlavne ten interier te nove (a vsech novych Opelu) je prisernej. Ale jinak souhlas, bylo to super auticko pro jednu osobu, dokonce docela prakticke, ale velke vykony to nepodavalo (ja jsem mela slabsi motor).
všichni jsou zvyklí na naftu, která jede pořád bez ohledu na zařazenou rychlost. Sám jsem to taky zažil, trvalo mě přes týden než jsme si na to zvykl, pravda tahle 1.6 měla 200 koní. Ale když to držíte v otáčkách, je to pak náramná zábava, jen to chce úplně jinej jízdní styl.
Jiste, benzinovej motor cloveka nuti, aby s tim jel jak prase, protoze dole to vubec nejede.
taky otáčky! Bez nich jsou to nic neříkající hausnumera.