Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda překvapuje bláznivým konceptem. Rallyové fabii uřízli střechu

Tak bláznivý koncept česká značka aspoň ve své novodobé historii nepamatuje. Designéři Škody přestavěli závodní fabii na čtyřdveřový kabriolet. Svalnatý koncept si ambice na výrobu určitě dělat nebude, právě ale dělá parádu na obřím tuningovém srazu v Rakousku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Oggy007

Super

Nadhernej koncept, kterej se skodovce fakt povedl. Myslim, ze by vubec nebylo na Skodu udelat z nej seriovku :-)R^

0/0
3.6.2011 11:40

u.boat

Re: Super

Ale muselo by se to hodně designově uklidnit - aby vůbec to dostalo homologaci.

0/0
3.6.2011 22:15

cenzore_zdar

25 milionu

Vyrobit pojizdny koncept stoji skodovku 25 milionu za kus. Asi maji penez dost vyrabet neco, co do vyroby nepujde....

0/0
2.6.2011 23:28

medved.m

Re: 25 milionu

Když jim český trubky platí za ty dreky, co se do výroby dostaly... ;-)

0/0
3.6.2011 0:17

tmf

Re: 25 milionu

platí jim i trubky v D, A, B, S, GB ....

0/0
3.6.2011 11:17

1000mb

Re: 25 milionu

.....Rusku,Číně....Jemu to nevysvětlíš,že vyroba konceptů je otázka prestiže každý automobilky.

0/0
3.6.2011 19:34

kokrspanel

Re: 25 milionu

Designové studie dělají všechny automobilky. Nevím, co je na tom překvapivého zrovna u Škodovky. Jinak ano, peněz mají dost, ale toto auto může klidně fungovat jako testovač některých technických prvků, kvůli nimž už nemusí vyrábět žádné muly.

0/0
3.6.2011 19:27

u.boat

Re: 25 milionu

navíc se to musí brát jako reklamní tah. A možní výhodnější než polepení stovek bilboardu v ČR.

Mimochodem velké procento konceptů se nakonec (ač hodně pozměněné) do výroby dostalo (yeti, roomster) takže např. u vision D tipuji že to do výroby pujde. Toto kabrio asi (určitě) ne, to je fakt.

0/0
3.6.2011 22:14

Jack777

...

Krásný koncept, moc se mi líbí. Doufám, že to udělají v nějaké low verzi za 200 000. Asi ne :-)

0/0
2.6.2011 21:23

Kicker

Vždycky udělají hezký koncept

Ale nikdy ho nevyrobí, ať ty koncepty radši nedělají. :D

0/0
2.6.2011 20:36

jjxing

Re: Vždycky udělají hezký koncept

To je úděl konceptů. Vyhodit prachy za blbost o které se bude chvíli psát a nikdy se nebude vyrábět. Zbytečná práce.8-o

0/0
2.6.2011 20:50

wrah

Re: Vždycky udělají hezký koncept

Zajímavé, tuner (ne tuzer) to zvládne postavit za pár týdnů a koncept ho nestojí ani 2* tolik co nvoý model.

0/0
3.6.2011 0:23

radik

Re: Vždycky udělají hezký koncept

Za pár týdnů - to toho moc neudělá. Pokud to auto chce opravdu předělat, tak u toho stráví pár zim zavřenej v garáži - za pár týdnů tam dá maximálně jiný světla, nárazníky apod, ale jiný auto z toho nebude. Nesmíš koukat na Foose kterej z dvaceti lidma co šlapou jak hodinky udělaj auto za tejden, dva.

0/0
3.6.2011 11:03

romank3

Re: Vždycky udělají hezký koncept

tak zbytecna zase ne je to takovej pruzkum trhu a verejnyho mineni, co dat do vyroby a co ne, kdyz se koncepty libi tak jde vetsinou dost z nich do vyroby, akorat ze to vzdycky dopadne tak ze ten koncept byl super a pak z neho je jen dalsi radovy auto :-)

0/0
3.6.2011 19:23

vencac

Ach ti naši manageři :o(

Chápu že si všichni rádi hrají s designem pokud hodnotíme výdaje je to nejsnáze návratnej náklad. Jen problém je někde jinde. Ač jsem měl škodovku za celkem vzdělané lidi. musim si říct, že stejně jako celé naší republice i jim pomalu ujíždí vlak. Nechápu na co si hrajou teď v době kdy už většina silných automobilek pochopila že bez konceptu elektromotoru budou dlouhodobě aut.

Ale co se divim všichni naši manageři vidí záchranu v číně a v její levné výrobě, Jenže zrovna co se vývoje elektromobilů týče dostává se Čína do popředí.

A kde budou hledat záchranu pak jsem docela sám zvědav.

0/0
2.6.2011 20:16

volic_plukovnik

Re: Ach ti naši manageři :o(

Od toho jsou součástí koncernu, ne? Stejně jako si nedělají většinou vlastní motory nebo podvozky, tak prostě převezmou koncernový základ pro elektromobil

0/0
2.6.2011 20:38

vencac

Re: Ach ti naši manageři :o(

Od jakého koncernu sám VW je v tomto dost pozadu a do vývoje se mu moc investovat nechce. Nechápu proto proč se právě této cesty škodovka nechytla. Ano je jednoduché vymlouvat se na koncern, že jim tohle a tamto nedovolí, ale v podstatě od automatu na 4kolce nepřišli s jedinou samostatnou technologickou myšlenkou. Ono to bude hlavně o tom, že jsme se stali národem ekonomických bílých límečků, kteří dokážou ocenit právě jen design. A skutečný mozky jako strojní inženýři jsou značně nedoceněni.

0/0
2.6.2011 20:59

Qíteček

Re: Ach ti naši manageři :o(

Šmarjá, co všichni blbnete s těma ekokravinama???

0/0
4.6.2011 21:15

rafton

Fabie je

sama o sobě nejhnusnější auto na trhu (samozřejmě z mého pohledu) ale tohle je pěkný.

0/0
2.6.2011 19:26

zero77

Re: Fabie je

na některý Dacie nemá. Neříkám na všechny, ale na většinu.

0/0
2.6.2011 19:49

LOLmaster

Re: Fabie je

dacie sou sra....

0/0
2.6.2011 19:54

cenzore_zdar

Re: Fabie je

Jenze ta sra se da koupit rok stara od 60k. A tri roky tahle sra.. Vydrzi

0/0
2.6.2011 23:32

1000mb

Re: Fabie je

Tak sem hoď link na rok starou Dacii za 60 litrů:-P

0/0
3.6.2011 19:36

LOLmaster

Re: Fabie je

ja to vidím přesně obráceně ;-)

0/0
2.6.2011 19:53

romank3

Re: Fabie je

tak to z toho trhu znas asi malo :-) nic proti osobnim sympatiim ale na trhu je hodne opravdu hodne skaredejsich aut. kdyz se na tu fabku da treba ta zelena metaliza co delaji bila strecha a hezky kola, myslim ze by si ji za nejhnusnejsi oznacil jen tezko :-)

0/0
3.6.2011 19:26

Oldox

Jedine vopravdickej

kabriolet se čtyřma dveřma je můj mazel GAZ 69A. Všechny tyhle hračky kdykoliv strčí do kapsy.

0/0
2.6.2011 19:21

wrah

Re: Jedine vopravdickej

Bud starý Mercedes, BMW, nebo Jeeú nebo Gaz/Uaz. v ničem jiném nemáte ten zážitek volné jízdy.

0/0
3.6.2011 0:28

anawarr.cz

hm

jj někde do kalifornie, kde je 10 měsíců v roce sluníčko to jde, ale do evropy k ničemu

0/0
2.6.2011 18:34

Svent

Re: hm

tys v tom jeste nejel vid?

0/0
2.6.2011 19:18

anawarr.cz

Re: hm

vzhledem k tomu, že jsem měl 2 kabriolety a jednu targu, vím o čem píšu;-)

0/0
2.6.2011 19:55

Svent

Re: hm

to bych nerek. Ja nemam kabrio, alebrz roadster a muzu te ubezpecit, ze v +10stupnich je pohodova jizda v tricku, pripadně mikine, tak nemel kdyz nevis

0/0
2.6.2011 20:12

anawarr.cz

Re: hm

plácáš nesmysly. to auto nemá střechu, jak dopadne když bude stát půl dne na dešti eventuálně sněžení? jasně napíšeš něco o garáži a že se s tímhle autem nejezdí do tesca, ale co před fitkem, solárkem, na koupališti atd...

0/0
2.6.2011 22:15

u.boat

Re: hm

tak i k takovejm vozům se dodává "střech" - takový supernouzový hadr na dojetí když tě přepadne bouřka. jinak se vozí srolovaná pod sedadly :-)

0/0
3.6.2011 22:19

ivan.ivan

ivan.ivan

Tak, aby ju tam rakušania nezabavili...

0/0
2.6.2011 18:00

dobrodej

Re: ivan.ivan

no prave :-)

0/0
2.6.2011 19:03

Fotze

To uz tady bylo

To už tady jednou bylo kabriolet 4dverovy Favorit.Vypadá to úplně stejně akorát teď je to zelený.

0/0
2.6.2011 16:16

quagaar

Re: To uz tady bylo

135/136 se jako 4-dvířko kabrio nedělal ... pleteš si to s felicií.

0/0
2.6.2011 17:13

jointick

Re: To uz tady bylo

ale dělal, vyráběl to MTX

0/0
2.6.2011 17:16

jointick

Re: To uz tady bylo

ale ne 4 dveřové to máš pravdu

0/0
2.6.2011 17:17

Fotze

Re: To uz tady bylo

Právě že 4 dverovy!

0/0
2.6.2011 17:28

radik

Re: To uz tady bylo

http://auta5p.eu/katalog/mtx/mtx_roadster_04.jpg 

http://img.skoda-virt.cz/forum_upload/2011/05/31/7_1_67662__2011-05-31_08-23-53_44.jpg 

http://img.skoda-virt.cz/forum_upload/2011/05/15/7_1_67662__2011-05-15_13-14-59_55.jpg

http://img.skoda-virt.cz/forum_upload/2011/05/24/7_1_67662__2011-05-24_23-16-39_50.jpg

čtyřdvéřový se nědělaly

0/0
2.6.2011 17:37

mikebastak

Re: To uz tady bylo

Tady jednoho mas ;-D

http://1url.cz/1tF4

0/0
2.6.2011 17:57

radik

Re: To uz tady bylo

určitě originál z Metalexu ;-D R^

0/0
2.6.2011 18:59

radik

Re: To uz tady bylo

to si pleteš s tou Felicii

0/0
2.6.2011 17:38

quagaar

Re: To uz tady bylo

felicie byla kabrio, celkove nestala za nic. oproti tomu favorit byl roadster, dvoje dvere, dvojsic, obrovskej kufr. se skoro stokonovym motorem jsem byl pred x lety silnic kral ;-D

0/0
2.6.2011 23:23

Tyčový Kluzák Tošihira Takedy

Pekné to je....

malý kabriolet, praktické auto, které může být i pro radost i k něčemu. To přesně na trhu chybí a to přesně VW nikdy nedovolí vyrábět ;-D

0/0
2.6.2011 16:01

Neonym

Proč ne?

Takové krásné auto by si koupilo spousta lidí i za astronomické částky. Za chvíli bude podobně Scirroco a škoda ostrouhá

0/0
2.6.2011 15:37

maryfox

První hezká škoda

kterou vidím. Proč nejsou schopni něčím takovým zpestřit trh ? Za komunistů tu byla Felicie, na tehdejší dobu - úžasná. R^

0/0
2.6.2011 15:25

dawexx

Re: První hezká škoda

Felicie se začala vyrábět až v roce 94 a zpestření trhu teda podle mně nepřestavovala...naprostej standard tý doby.

0/0
2.6.2011 16:21

jfkx

Re: První hezká škoda

rekl bych ze spis myslel tuhle felicii...

http://www.partaj.cz/imgs/skoda/skoda_felicia_4.jpg

0/0
2.6.2011 16:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.