Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové nejmenší BMW 1: to nejlepší z předchůdce a osmistupňový automat

BMW inovovalo svou nejmenší řadu. Design prošel jen úpravami, pod kapotou ale atmosférické benziny vystřídají především turbomotory s menším objemem. Výrobce navíc zatím představil jen základní motorizace a pětidveřovou karoserii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr_F

Made in China

To BMW mi připadá čím dál víc takové Asijské. Předek hrůza, zadek ještě horší a z boku je to jak neschválená skica KIA CEEDRvRvRv

0/0
17.6.2011 13:23

cenzore_zdar

Co to bmw dela?!

Stara 1cka je proste paradni. Tohle vypada jak ocucanej pamlsek :-D

0/0
12.6.2011 11:13

Soneo

Nejsou to světla alá Seat

Až na ty světla..by to šlo.. Tohle okoukal designer ve Španělsku u Seata? Světla hnus jinak to mohla být celkem povedená práce. Stroj jako takovej bude zřejmě kvalitou odpovídat BMW. Takže kdo se přehoupne přes ten podivnej look světel, tak koupí.:-P

0/0
11.6.2011 0:03

Tryskomys Muf

Hnus

Hnus. - Alespon vzhledove.

0/0
10.6.2011 12:49

Johnny006

Tak teda ta astra co je v článku pod tím se mi líbí asi tak

tak 10x víc. Tohle je fakt divné BMW.

0/0
10.6.2011 11:17

Soul

BMW

tak nevím teda, ale musím říci, že se mi ten facelift vůbec, ale vůbec nelibí, mám rádn a bmw takový ty tvrdý rysy a tohle zepředu vypadá fakž moc uhlazeně a ze zadu mi to připomíná vw polo....nemůžu si pomoc....jsem rád že jsem si koupil tu předchozí generaci když vidím jak to pokazili.....

0/0
10.6.2011 11:08

svobodnik Halik

...

Mercedes a zase jen Mercedes.....Já prostě BMW nemůžu.A tenhle kýč je toho dalším důkazem....strašné.

0/0
10.6.2011 8:39

quagaar

Re: ...

no tak to si hlavně počkej na nový MB A, který se snaží mimochodem dohnat to co BMW se svojí jedničkou dokázalo ;-D

0/0
10.6.2011 9:15

Antonín, topič

Re: ...

JJ, Áčko je takový výkřik do tmy absence malých vozů prémiových značek. 1er naproti tomu vypadá zepředu jako opravdový BMW, takže v tom může mladík sekat machra, i když na skutečnýho bavoráka nemá. A do města to bohatě stačí.

0/0
10.6.2011 10:02

Maséér

Re: ...

A v čem prosím 1er nemá na skutečné BMW ? Podvozek z 3er,výbava identická,motor(120d) velká paráda

0/0
10.6.2011 10:34

Antonín, topič

Re: ...

Zkuste se zamyslet, proč se teda ještě prodává 3er.

0/0
10.6.2011 14:29

cenzore_zdar

Re: ...

Protoze je vetsi :-D

0/0
12.6.2011 11:15

Soul

Re: ...

tak já nevím v čem má být jednička jiná(horší) než zbytek bavoráků, kromě z4 a m3 jsem řídil všecky a každý je jiný a každý má něco do sebe (krom x1....ta mi přijde jako nepovedený pokus - na SUV je malý - ve vnitř není moc poznat od normální jedničky; na sport hatch to je zase moc vysoko a největší průser jsou motory....je to strašně líný, dát stejný motor do auta o 300kg těžšího je prostě nesmysl tam se jim to fakt nepovedlo klučínům)....osobně vlastním jedničku s nejsilnějším dieselem a plnou výbavou a jestli to bylo myšleno na cenu tak 318d bych za tyhle prachy dostattečně taky vyšperkoval a to dle toho co jste psal bych chápal už jako pravé bmw ale přitom ve srovnání s jízdou mi 123 vyhovuje mnohem víc jak 318 (abych byl na úrovni ceny) potažmo 320(abych zase měl podobný výkon).....

0/0
10.6.2011 11:14

Antonín, topič

Re: ...

No mně to přijde malý. Ale tak u malýho auta se to dá čekat, že.

0/0
10.6.2011 14:32

Tomas Gembler

fuj

přátelé, zvracím. tak trochu sem doufal, že nová první řada bude slepá větev, nebo aspoň vymyslí něco trochu víc "chlapského". BMW pro holky už je přece Z4, tak proč vytvářet další paskvil... nechápu. Pro mě je jediný jedničkový bavorák BMW M1 ale už se 30 let nevyrábí...Rv

0/0
10.6.2011 7:37

quagaar

Re: fuj

čekal jsem, kdy sem někdo přileze s E34, no nic, tak jsem se dočkal aspoň M1, díky, nezklamals! ;-D;-D

0/0
10.6.2011 9:17

Tomas Gembler

Re: fuj

tak samozřejmě E30 a i ta E34 jsou srdcová záležitost. i když mám Hondu Civic '98 (taky srdcovka), tak nepřestanu mít rád tyhle báva s duší (a řadovym šestiválcem);-D

0/0
10.6.2011 10:33

Qíteček

Kalamita...

Tak esi už aji bávo podlehlo turbománii, tak potěš koště ;-(

0/0
9.6.2011 23:24

CrushingSmile

zezadu

to vypadá jak nové Pólo a zepředu jak by se snažila konkurovat Sedmičce...

0/0
9.6.2011 23:09

zorro_rojo

Re: zezadu

Taky si rikam - docela udesny mix. Ale co.. kdyz si to nekdo koupi, dobre mu tak. :]

0/0
9.6.2011 23:55

Maséér

Re: zezadu

Já si to koupil a nelituji.Předpokládám,že jste v tomhle autě nikdy nejel,jinak by jste mluvil jinak.Málo které auto má takhle skvělé jízdní vlastnosti a garantuji Vám,že jízda s ním je opravdový zážitek,zvláště když vypnete DTC.

0/0
10.6.2011 10:39

zorro_rojo

Re: zezadu

No vidite. Ja si to nekoupil a nelituji. Jsem ponekud prakticteji zalozeny, a tak nejak bych pro to nemel vyuziti.

Samozrejme predpokladam, ze mate pravdu, ze jizdni vlastnosti jsou urcite na vysi. (take je to vozitko primarne urcene ke svezeni, ne k tomu aby bylo prakticke - tudiz se vyrobce nemusi potykat s tolika kompromisy)

Ale ja hodnotil vzhled. A ten je prinejmensim rozporuplny.. tak trochu mi to pripomelo Skodu Roomster. (ve sve tride samozrejme) To je take takovy podivny mix.

0/0
10.6.2011 15:44

Antonín, topič

Re: zezadu

Jel jsem v tom a je možné, že je to sranda 135i, jinak je to líná veš.

0/0
17.6.2011 13:55

eat da poo poo

Predchozi "jednickova" generace

byla prakticky jediny BMW, co se mi libilo... bohuzel BYLA :-/ No, co - jinym lidem se zas libi neco jinyho, takze kupce si to najde :-)

0/0
9.6.2011 19:59

mimouch

Re: Predchozi "jednickova" generace

Vzhledem k tomu, že BMW letos vyhrálo ceny za automobilový design v asi 4 kategoriích ze šesti, nebude to tak hrozné.

I když já jsem už dlouhodobě orientovaný na 5er řadu kombi a ten poslední model se mi zatím líbí asi nejméně. Ale třeba je to jen otázka zvyku.

0/0
9.6.2011 22:11

Antonín, topič

No a kdy bude

desetistupňová převodovka? Víc koleček, víc adydas?

0/0
9.6.2011 14:01

mikebastak

Re: No a kdy bude

Ano, cim vice prevodu tim lepe jak pro zivotnost motoru tak plynulost jizdy.

0/0
9.6.2011 14:29

Antonín, topič

Re: No a kdy bude

To je hovadina. Motoru časté řazení zcela určitě neprospívá, ostatním komponentám už vůbec ne. Pokud mi auto jede na pětku 50-180 km/h, tak není důvod řadit.;-D

0/0
10.6.2011 9:58

mikebastak

Re: No a kdy bude

Trochu si to pletes. Pro motor je nejlepsi, kdyz pracuje co v neujzsim spektru otacek.

0/0
10.6.2011 11:09

Antonín, topič

Re: No a kdy bude

Motoru je to jedno. Akorát optimální účinnost a emise má v úzkém spektru otáček.

0/0
10.6.2011 14:31

mikebastak

Re: No a kdy bude

V tom uzkem spektru otacek je motor nejmene namahan. Temer idealni spalovani zajisti co nejlepsi emise, tim se mene zanaseji ventili apod.

0/0
10.6.2011 14:35

Antonín, topič

Re: No a kdy bude

Tak to je pak ideální sériovej hybrid a ne furt-to-řadí převodovka.

0/0
20.6.2011 13:38

skokánek

Re: No a kdy bude

A Vy jste hodně zaspal dobu,že?Desetistupňové převodovky,manuální,u náklaďáků nejsou nic nového.U osobáků je dělá Lexus;-)

0/0
9.6.2011 15:32

Antonín, topič

Re: No a kdy bude

Článek je, myslím, o BMW.

0/0
10.6.2011 9:57

Johnny006

to vypadá zezadu jako fiat stilo

ten starý, dnes už fiat shnilo :-)

ale zase to asi celkem pojedeR^

0/0
9.6.2011 13:44

Lukke-Luk

Krásné

Opravdu krásné auto, které má osobnost. Spojení 230kW benzinového motoru s 8stupňovou automatickou převodovkou bude v tomhle autě naprostý hardcore. :-) Jako druhé auto pro manželku naprosto famózní.

0/0
9.6.2011 12:49

TTRX.

Re: Krásné

Je super, že jste se o tuhle Vaši touhu s námi všemi podělil :-)

0/0
9.6.2011 14:08

Lukke-Luk

Re: Krásné

A to vadí v diskusi o BMW 1?

0/0
9.6.2011 16:55

TTRX.

Re: Krásné

Sice nevím, co Vás vede podobné "touhy" (čti bláboly :-) ) psát do anonymních diskusí jako je tato, ale je to Vaše právo a já Vám je neupírám :-)

0/0
9.6.2011 17:23

Lukke-Luk

Re: Krásné

Vezmi si raději prášek, třeba se to dá ještě léčit. ;-)

0/0
9.6.2011 20:00

TTRX.

Re: Krásné

Vskutku adekvatní reakce, je vidět, že jste dospělej :-) Vzhledem k tomu, v jaké jste situaci, tak Vaše blábolení chápu a soucítím s Vámi :-)

0/0
9.6.2011 22:32

Lukke-Luk

Re: Krásné

Jen abych věděl pane psycholog, v jakéže jsem situaci? ;-D

0/0
10.6.2011 16:50

TTRX.

Re: Krásné

No stačí si Vaše jméno dát do Googlu a najde se tam o Vás spoustu materiálu :-) A po analýze těchto informací člověk pro ty Vaše hlody najde i jistou dávku porozumění :-)

0/0
10.6.2011 16:54

Lukke-Luk

Re: Krásné

Opravdu zajímavá logická dedukce pane psycholog. ;-D No nic, zřejmě nějaký vnitřní komplex.

0/0
10.6.2011 19:19

TTRX.

Re: Krásné

Na rozdíl od Vás logického myšlení schopen jsem - a to, co se o Vás lze dozvědět na internetu, hovoří za vše :-) Lidem jako Vy se musí pomáhat, máte to těžké :-) A ještě zmiňte závist, aby to bylo komplet :-)

0/0
10.6.2011 19:49

Lukke-Luk

Re: Krásné

Snad raději bez komentáře. :-)

0/0
11.6.2011 1:41

TTRX.

Re: Krásné

Nepište bláboly a hned bude na světě líp :-)

0/0
11.6.2011 14:23

zorro_rojo

Re: Krásné

tak.. krasne..

Jednotlive detaily nejsou spatne. Bohuzel, po zkombinovani do jednoho celku je to docela des. Zvlast pohled primo ze strany. (predek jak z limuziny a zbytek spis z jak z "auta za rozumnou cenu")

Rekl bych, ze jsou (prinejmensim po vzhledove strance) daleko povedenejsi auta. A to dokonce i u BMW.

0/0
9.6.2011 23:59

Maséér

Re: Krásné

Pokud Vás žena s..e a chcete se jí zbavit,tak je to opravdu ta správná volba jako druhé auto do rodiny ;-D

0/0
10.6.2011 10:50

Lukke-Luk

Re: Krásné

Soudíš dle své ženy? :-) Moje řídí ráda a řízení si užívá, to se o mnoha z nich říci nedá.

0/0
10.6.2011 16:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.