- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tyhle podle pana novináře vymazlené, vystajlované a vyklimatizované busy jsou super, ale tak maximálně na relace do 300km. Na cestu do středomoří nebo třeba do Londýna je i ona opovrhovaná stařičká karosa, vybavená novějšími sedadly v rozumném počtu, pro cestujícího desetkrát komfortnější.
Zlatá Karosa ,která má 40 míst a lehátkovou úpravu. To by dojčmeni čuměli.
no to jsou mi novinky... docela vtipny je, ze ty elektronicky hracky - ESP, senzor tmy, deste, follow-me, nouzoveho brzdeni atd. (krome kamer a retarderu) mali osobaky uz tak 10 let dozadu a to i v nizsich tridach (treba Citroen Xsara II). proc asi to davaji do busu teprve ted? proste nejdrive prodavat DRAHE i kdyz jednoduche busy a az kdyz to cela konkurence uz ma, tak to dame i do busu... a o tom se pak napise ten PR clanek...
Srovnávat moderní autobus od jiného výrobce s 30 let starým dědečkem?
Hlavně, že máte tolik fotek z M...... a jeho propagačních letáků, fuj.
Proč nesrovnáváte následovníka stařičké Karosy tj. MAGELYS, který svými technologickými novinkami hravě strčí do kapsy ten Váš Mercedes?
Design, technologie a bezpečnost je u pravého následovníka daleko lepší a připomíná také slavné karosácké RTOčko
xchickox007 nikdy novým MAGELYSEM od IVECA nejel, protože by neřekl, že je Medved pohodlnější
Proti starým karosám se to nedá srovnat.... A to jezdím busem cca 10x do měsíce, jak krátké tak delší tratě. I když je fakt že článek dobře zavání reklamou. Ale prostě to tak je...
Co se týče crash testů jsou na youtube videa... další vychytávky má hodně lepších moderních busů....
Mercedes ani celkově koncepci busu za rozestupy sedaček nelze peskovat. To je prostě podle společnosti výrobce a jak si kdo určí. Pokud by si firma určila 25 křesel jako v obýváku tak je tam prostě mercedes namontuje...
Moje osobní zkušenost je ta, že prostě narozíl od Iveca nebo Ayatisu je Mercedes pohodlnější
První věta napovídá, že jde o skrytou reklamu a antireklamu na autobusy Karosa. Ta mimochodem dnes taky vyrábí kvalitní autobusy. A jsou i další výrobci.
... ale co si pamatuju ty "nové" autobusy, tak tam provozovatelé měli snahy narvat co nejvíc řad sedadel. Ve výsledku tam bylo méně místa na nohy než ve starých Karosách a pro 190cm vysokého člověka bylo nepředstavitelné v něčem takovém na sedadle cestovat dál než 20km.
nějakej Vidlák tour / transport k moři s LC735 / 736 nebo tyto časy jsou definitivně pryč?
vygoogloval jsem si že Jadranexpres jezdí ČR - Chorvatsko jedna cesta za 1300, zpátečka za 2 tisíce. tak to teda musí nenažraný majitel sedačky vyházet a všichni jet na stojáka namačkaný jak sardinky aby se mu to vyplatilo
Za tu cenu pomalu nedojedu ani vlakem do Ostravy a zpět.