Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Je to astra a není to astra. Třídveřové GTC míří do prodeje

Opel se drží tradice a třídveřovou astru přichystal jako svébytný model, který s pětidveřovou verzí nemá mnoho společného. Spíš než hatchback připomíná novinka sportovní kupé. V nabídce budou převažovat benzínové turbomotory, top verze OPC se začne prodávat až napřesrok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Antonín, topič

Tigra?

Podobnost čistě náhodná? :-)

0/0
10.6.2011 14:38

Klarita_Hop

Hm

Mam Astru GTC verzi H (myslim, r. 2006) a je to super auticko... Tohle je jeste hezci nez ta predchozi verze, ale co me desne odrazuje je ten primo dabelsky interior... To nemysli vazne? Chapu ze to asi chteji mit svizne a moderni, ale tohle je upravdu otresny. Skoda, jinak bych uvazovala o znovuinvestice do tohoto modelu (vetsi auto nepotrebuji).

0/0
9.6.2011 10:35

inova

...

Ta palubovka, především střed je šílená - těch tisíc tlačítek tam.. Asi jsem kozerva, ale raději jednoduché klasické interiéry, než tohle.

0/0
8.6.2011 18:05

Sat Cit Ananda

Re: ...

Souhlasim, pretlacitkovanoRv

0/0
10.6.2011 7:50

Johnny006

Re: ...

Ta palubka je vzhledově super. Ale klasická vlastnost interiérů OPEL - že se každý po 1. usednutí ihned zorientoval v ovládacích prvcích tu asi trochu ztrácí. Nicméně já mít tuto novou Astru GTC tak bych se ta tlačítka rád "naučil" :-).

0/0
10.6.2011 11:21

Tutek v.1.1

ale jo

je hezká

0/0
8.6.2011 14:32

Johnny006

vzhledově super, ale chybí mi atmosférický motor

:-(

+1/0
8.6.2011 14:27

FastDriver

Re: vzhledově super, ale chybí mi atmosférický motor

šestiválec 2,8 by byl super, ale dnes je v módě downsizing, takže bohužel:-/

+1/0
8.6.2011 17:59

Lukas (since1989)

Re: vzhledově super, ale chybí mi atmosférický motor

základní atmosféra 1,4 (74 kW) stojí v článku, ale je to už motor pro hothatch (má-li jím být)?

0/0
8.6.2011 22:57

anncz

Re: vzhledově super, ale chybí mi atmosférický motor

74kw je leda hot kozi dech a ne hatch.

0/0
9.6.2011 1:45

Johnny006

Re: vzhledově super, ale chybí mi atmosférický motor

to je asi jako octáfka tour, to ani v takhle malém autě nepojede nic moc

Ale i tak bch to bral radši než turbáče. Holt sem té turbománii všech automobilek nepřišel na chuť...

0/0
9.6.2011 18:18

Qíteček

Re: vzhledově super, ale chybí mi atmosférický motor

Tak koukám, že nejsu jedinej. Tak proč to sakra nedělaj? Atmosférickej dvoulitr by tomu docela slušel....

0/0
9.6.2011 23:23

Antonín, topič

Re: vzhledově super, ale chybí mi atmosférický motor

Protože EU - a nařízené emise. Malý emise má malej motor a výkon z něj dostanete otáčkama, nebo turbem, turbo je levnější.

Ale je sranda, kolik fabiatiků má pocit, že "škoda (vw) objevila turbo" a chtějí si to rozdávat s autama o dvě tři třídy vejš.;-D

0/0
10.6.2011 14:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.