- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...co melou nesmysly o děravých výfucích,laminátech,18ti letých "tunerech"
Proboha VY UŽ NEŘÍKEJTE NIC....
zjevne je to sraz WV grupe. Vsude samy WV, samej golf, fuj. Vsechno votuzeny, nejvic nepobiram proc nekdo tuni kombik. Smrad tam musel bejt z tech dieslu az hanba. Jediny hezky tam je Corado, ale zas ta technika.....fuj, ale to u kazdyho wv). Proc o tom vubec pisou??? Srazu fandu automobilek se za rok dejou mraky a oni napisou o takovym hnusu.
JDM forever!
Dobré je ještě to Audi Quattro. To slintám. Jedno stávalo v našem maloměstě, když jsem byl ve školním věku. Jeho majitel se ho před zhruba 10 lety zbavil za nějakých údajně necelých 30 tisíc. Dneska by ho prodal v tom stavu skoro za tu samou cenu v eurech. To auto chci!
a který znalosti konkrétně autorovi chybí ? to nejpodstatnější padlo. vytáčení motoru a poladěná koncovka výfuku, vydávající po instalaci neuvěřitelně hnusnej a nepříjemnej zvuk.
a jedem do ulic někoho sejmout
No tenhle sraz je trošku o něčem jiném...nejkrásnější tuningové auta ta msou staré golfíky, jetty a podobně...nejlépe Golf 1 nebo 2 hozený do původního stavu, vzduchový podvozek BBS kola z té doby, motor komplet v chromu popř z poslední řady golfu...to sou lidi, které baví upravovat auta...to nejsou vaši 18ti letí synové
Už se těšim až bude ta nová škodovka taky někde v čechách k vidění rád si jí prohlédnu z blízka. Škoda Škody, že ji nemá v plánu vyrábět.
Take jsem si tim priosel a rozhodne toho nelituji. Zacal jsem upravovat seriove auto a nakonec to skoncilo vymenou vsech brzd za vetsi a vzadu kotouce, narazniky a prahy ze sportovniho modelu dane znacky, sportovni sedacka Recaro, snizeny podvozek, vetsi kola a nakonec vymena motoru coz znamenalo narust vykonu o 40 koni. Vsechno samozrejme legalni a zapsane v TP. Auto zvenku vypadalo relativne nenapadne, ale technicky velmi dobre - na STK chvalili brzdy a stav podvozku.
Ale když vaše auto vypadá nenápadně, splýváte s davem
To chce hlavně oplastované a olaminované skvosty, díru ve výfukovém potrubí a tuc tuc výkon audiosoustavy, aby tu plečku šlo slyšet o dvě ulice dál. /blijící smajlík/
Mužská infantilní zábava kluků, co si jako děti hráli se "závoďáky" a na stará kolena z toho nedokázali vyrůst. Ještě se dají pochopit čerstvě odrostlí puberťáci, co si vymazlují své první auto, aby udělali dojem na holky. Když se s tímhle ale baví čtyřicátníci, padesátníci. Trochu to něco napovídá o jejich duševním rozvoji a životním rozhledu.
Pokud se nepokouší s těmi auty závodit jako Vavřinec na státní silnici, tak je to vlastně neškodné. Takže proč ne.
Pro určitý okruh lidí je to zábava (zdaleka nejenom pro muže) a hobby jako jakékoliv jiné, nevidím sebemenší důvod označovat kvůli tomu kohokoliv za infantilního. To, že Vy něco nechápete, ještě neznamená, že je to nevhodné nebo hloupé.
Pokud se chystáte v budoucnu psát podobná moudra do dalších diskuzí například pod článkem o paličkování, výstavě psů nebo třeba o jízdě na kolečkových bruslích, rád bych Vás předem varoval - budete pro legraci, stejně jako teď tady.
Mně to připomnělo, jak v nějakém díle Top gearu se snažili vyjet s Ferrari z nějaké garáže bez toho, aniž by zničili kus karoserie. A jak tam byla masa lidí a všichni se smáli.
Nebylo to Ferrari. Z hotelové garáže v Paříži nemohla nejdřív vyjet Zonda, které nakonec museli kus nárazníku odmontovat a ještě si vyrobit provizorní rampu z rozbité europalety Jinak všichni se nesmáli, protože tím blokovali uličku v centru Paříže. Navíc měli při výjezdu z vrat od každého zrcátka asi 5 cm místa (Zonda a GT). GT zase nemohla na výjezdu z garáže udržet ruční brzda. Pokud vím, tak Ferrari v tomhle díle dopadlo úplně naopak jako použitelné auto