Diskuze
VIDEO: Čtyřdveřové kabriolety jsou Škodovácká specialita
Děkujeme za pochopení.
Jen Já
Dotaz
Když vezmu pilu a uříznu střechu svého auta, budu mít poměrně kvalitní kabriolet? Já jen že mě napadlo, že když jsme před 12ti lety nebo kdy prodali 1000 MB a teď je mi to trochu líto, protože si říkám, kdybych uřízl střechu, byl by to super kabriolet. Ale nevím, zda by to bylo technicky možné...
quagaar
Re: Dotaz
nejdřív ze všeho bys u toho neotevřel dveře a až by ses do toh nějak nasoukal a vyjel, tak by se ti to stejně někde zlomilo
Milnet
Bezpečnost
Nevím nevím, ale kabriolet je při dopravní něhodě a kutálivém pohybu velmi nebezpečné auto. Dále nechápu reklamní foto felicie, kdy vrch hlavové opěrky rozhodně nedosahuje vrcholu hlavy a hrozí tak velmi vysoké riziko zlomění vazu. No a že je Fabia sexy? Jeli jste v tom někdy? Na hrbolaté silnici to skáče jak koza a Octávie Combi je mnohem a mnohem dále.
Hanez
Re: Bezpečnost
Jen malá poznámka: hlavová opěrka se dá vysunout dle potřeby už od Š120. Ano, máte pravdu v tom, že Octavia je ve srovnání s Fabií mnohem dále, ale taky se snažíte porovnávat auta ze segmentu B a C, tedy malá a nižší střední třídu.
Generál Augusto
Já tedy nevím,
ale 4door Convertible(kabriolet) se běžně vyráběl v USA už od 30. let do dnes (nebo aspoň donedávna) Specialista byl Lincoln Continental. Takže schade nemá nic extra nového.
username
ehm
ono nakreslit studii případně vyrobit studiový kousek který nemusí jezdit je jednoduché - kdyby tam musel řešit to, kam se poskládá střecha (všimli jste si na té RS, že tam není střecha složená a schovaná, ale že prostě neexistuje?) tak to má také vzadu bouli, kdyby řešil jak se v tom řídí se zataženou střechou, tak to nemůže mít tak malá okna a kdyby musel řešit tuhost karoserie, tak tam nemohl mít 4 dveře.
Takže tenhle krám nemá vůbec cenu hodnotit jako "auto", protože to nikdy jako auto nemůže fungovat, je to prostě jen nějaké umělecké dílo vytvořené z auta, které vzdáleně připomíná kabriolet.
f0rr35t
Re: ehm
Dole se mě airwar ptal, proč by nemohl mít kabriolet 4 dveře. Tohle je přesně ten důvod.
whitemagic
pro kecálky
MTX cabrio se však dostala do výroby a vznikla serie kolem cca 350 ks. tohle si o výrobě může nechat jen zdát.Každopádně čtyřdveřový kabriolet je prasopes.
quagaar
Re: pro kecálky
350 u felicie kabrio? Pokud vím, tak kolem 350 se vyrobilo MTX-06 (roadster favorit), ty felicie moc na odbyt nešly, a taky o ně nezakopneš.
airwar
škoda že je to jen studie
Nemohu si pomoci ale škoda že je to jen studie, poslední modely os škody se mě zdají v lepším případě průměrné v horším ošklivé - nová Fábie, Octávie, Superb (no ten nebyl krasavec nikdy), Romster je přímo děs-běs. Povedl se jen Jetty, proto je škoda že tohle je jen studie, konečně něco čím by se mohla škodovka právem chlubit, Fabie 2000 RS vypadá skvěle.
brco
Re: škoda že je to jen studie
Yeti, nikoliv Jetty. Je to podobné názvu Jetta, ale to byl Golf s kufrem.
Pruitt Igoe
Ta Felicie je přííííšerná!
Ale Fabia 2000 RS je sexy design
Antonín, topič
Mno,
jo, specialita. Když holt někdo nemá v programu kupé, a nechce dávat baťoh za redesign, tak holt musí vyjít ze čtyř/pětidvéřáku. Ale to je znouzectnost.
f0rr35t
Re: Mno,
Jinak nevidím jediný důvod, proč by mělo mít kabrio čtvery dveře.
1000mb
Ta Felda je fakt hrozná,
ale Favorit TMX byl povedenej.A to samý Rapid cabrio,taky krasavec
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Prodej Rodinný dům, 327m2, Čankovice
Čankovice, okres Chrudim
2 200 000 Kč