Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Čtyřdveřové kabriolety jsou Škodovácká specialita

Kabria se dvěma páry dveří obvyklá nejsou. Zrovna se značkou Škoda se za posledních patnáct let představily hned dva. Jeden to dotáhl do zakázkové výroby, druhý dělal parádu před pár dny na obřím tuningovém srazu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Absoluter

Sexy auto

Jestli je na tom autě něco sexy, tak je to ta slečna :)

0/0
27.6.2011 7:51

Jen Já

Dotaz

Když vezmu pilu a uříznu střechu svého auta, budu mít poměrně kvalitní kabriolet? Já jen že mě napadlo, že když jsme před 12ti lety nebo kdy prodali 1000 MB a teď je mi to trochu líto, protože si říkám, kdybych uřízl střechu, byl by to super kabriolet. Ale nevím, zda by to bylo technicky možné...

0/0
11.6.2011 22:35

quagaar

Re: Dotaz

nejdřív ze všeho bys u toho neotevřel dveře a až by ses do toh nějak nasoukal a vyjel, tak by se ti to stejně někde zlomilo ;-D

0/0
12.6.2011 12:51

Milnet

Bezpečnost

Nevím nevím, ale kabriolet je při dopravní něhodě a kutálivém pohybu velmi nebezpečné auto. Dále nechápu reklamní foto felicie, kdy vrch hlavové opěrky rozhodně nedosahuje vrcholu hlavy a hrozí tak velmi vysoké riziko zlomění vazu. No a že je Fabia sexy? Jeli jste v tom někdy? Na hrbolaté silnici to skáče jak koza a Octávie Combi je mnohem a mnohem dále.

0/0
10.6.2011 23:41

Hanez

Re: Bezpečnost

Jen malá poznámka: hlavová opěrka se dá vysunout dle potřeby už od Š120. Ano, máte pravdu v tom, že Octavia je ve srovnání s Fabií mnohem dále, ale taky se snažíte porovnávat auta ze segmentu B a C, tedy malá a nižší střední třídu.

0/0
11.6.2011 10:44

Generál Augusto

Já tedy nevím,

ale 4door Convertible(kabriolet) se běžně vyráběl v USA už od 30. let do dnes (nebo aspoň donedávna) Specialista byl Lincoln Continental. Takže schade nemá nic extra nového.

0/0
10.6.2011 20:54

username

ehm

ono nakreslit studii případně vyrobit studiový kousek který nemusí jezdit je jednoduché - kdyby tam musel řešit to, kam se poskládá střecha (všimli jste si na té RS, že tam není střecha složená a schovaná, ale že prostě neexistuje?) tak to má také vzadu bouli, kdyby řešil jak se v tom řídí se zataženou střechou, tak to nemůže mít tak malá okna a kdyby musel řešit tuhost karoserie, tak tam nemohl mít 4 dveře.

Takže tenhle krám nemá vůbec cenu hodnotit jako "auto", protože to nikdy jako auto nemůže fungovat, je to prostě jen nějaké umělecké dílo vytvořené z auta, které vzdáleně připomíná kabriolet.

0/0
10.6.2011 17:30

f0rr35t

Re: ehm

R^ Dole se mě airwar ptal, proč by nemohl mít kabriolet 4 dveře. Tohle je přesně ten důvod.

0/0
10.6.2011 17:39

krkavec běžné velikosti

Re: ehm

a co třeba kabriolet kombi-na to asi ještě nikdo nepřišel...

0/0
10.6.2011 19:24

_Xeon_

Re: ehm

Alebo Van. ;-D

0/0
11.6.2011 9:05

maposp

Re: ehm

No pár bláznů z Top Gearu to už napadlo. Nevím, jaký to byl díl, ale dělali kabrioleta z nějakého vanu ;-))

0/0
14.6.2011 13:11

whitemagic

pro kecálky

MTX cabrio se však dostala do výroby a vznikla serie kolem cca 350 ks. tohle si o výrobě může nechat jen zdát.Každopádně čtyřdveřový kabriolet je prasopes.

0/0
10.6.2011 16:22

quagaar

Re: pro kecálky

350 u felicie kabrio? Pokud vím, tak kolem 350 se vyrobilo MTX-06 (roadster favorit), ty felicie moc na odbyt nešly, a taky o ně nezakopneš.

0/0
10.6.2011 16:49

airwar

škoda že je to jen studie

Nemohu si pomoci ale škoda že je to jen studie, poslední modely os škody se mě zdají v lepším případě průměrné v horším ošklivé - nová Fábie, Octávie, Superb (no ten nebyl krasavec nikdy), Romster je přímo děs-běs. Povedl se jen Jetty, proto je škoda že tohle je jen studie, konečně něco čím by se mohla škodovka právem chlubit, Fabie 2000 RS vypadá skvěle.

0/0
10.6.2011 15:28

brco

Re: škoda že je to jen studie

Yeti, nikoliv Jetty. Je to podobné názvu Jetta, ale to byl Golf s kufrem.

0/0
10.6.2011 18:56

Pruitt Igoe

Ta Felicie je přííííšerná!

Ale Fabia 2000 RS je sexy design R^

0/0
10.6.2011 15:22

Antonín, topič

Mno,

jo, specialita. Když holt někdo nemá v programu kupé, a nechce dávat baťoh za redesign, tak holt musí vyjít ze čtyř/pětidvéřáku. Ale to je znouzectnost.

0/0
10.6.2011 14:36

f0rr35t

Re: Mno,

R^ Jinak nevidím jediný důvod, proč by mělo mít kabrio čtvery dveře.

0/0
10.6.2011 15:14

airwar

Re: Mno,

Při pohledu an Fabii 2000 RS si ale říkám že nevidím důvod proč by čtyři dveře kabriolet nemohl mít.

0/0
10.6.2011 15:25

VentreSaintGris_X6

Re: Mno,

Jenže nekoukáš na kabriolet, ale na auto, které přišlo o střechu...

0/0
10.6.2011 17:37

Tomash

Re: Mno,

Kvuli tuhosti, to auto se bude kroutit jak postrelena kocka...

0/0
11.6.2011 18:21

1000mb

Ta Felda je fakt hrozná,

ale Favorit TMX byl povedenej.R^A to samý Rapid cabrio,taky krasavec

0/0
10.6.2011 11:32

chicocheco

Jozef Kabaň

je talentovaný designér. Dokázal to už u Bugatti Veyron a Škoda Vision D. Škoda, že má nadřízené, kteří se klepou před vedením Volkswagenu. Dřív škodovka dobře konkurovala žigulíkům, a proto jejím designérům Sověti zakazovali experimenty, dnes konkuruje Volkswagenu. Proto v případě Vision D a kabrio fabie zůstane jen u prototypu, škodovka nemá v portfoliu žádnou malou dodávku typu Transportéra ani velkou typu Craftera, a Yeti byl oproti předchozímu plánu do série neuvěřitelně zprasen. Prostě velcí šéfové z Německa mladoboleslavským úspěch nepovolí.

+2/0
10.6.2011 11:14

ExpertNaVsechno

Re: Jozef Kabaň

Fabie kabrio by se do výroby nedostala tak jako tak. Čtyřdveřové kabriolety dnes nikdo nedělá, a jsou pro to dobré důvody.

0/0
10.6.2011 11:49

cassul

Re: Jozef Kabaň

Ona taky velká automobilka má docela problém něco vyrábět v malých sériích, proto taky do toho nejde. Většinou mají "spřátelenou" dílnu nebo firmu, která tyhle malosériové nebo sportovní úpravy dělá. Je to tak všude ve světě, AMG, Abarth...

0/0
10.6.2011 12:32

hives

Re: Jozef Kabaň

Škoda ale úspěch má. A nepřát jí ho z Německa by znamenalo akorát přicházet o zisky. Takže úspěch jí přán je, ale jen v určitých koncernových mantinelech (žádný třídveřák nebo stop některým nejnovějším technickým kravinkám).

0/0
22.6.2011 21:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.