- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když vezmu pilu a uříznu střechu svého auta, budu mít poměrně kvalitní kabriolet? Já jen že mě napadlo, že když jsme před 12ti lety nebo kdy prodali 1000 MB a teď je mi to trochu líto, protože si říkám, kdybych uřízl střechu, byl by to super kabriolet. Ale nevím, zda by to bylo technicky možné...
nejdřív ze všeho bys u toho neotevřel dveře a až by ses do toh nějak nasoukal a vyjel, tak by se ti to stejně někde zlomilo
Nevím nevím, ale kabriolet je při dopravní něhodě a kutálivém pohybu velmi nebezpečné auto. Dále nechápu reklamní foto felicie, kdy vrch hlavové opěrky rozhodně nedosahuje vrcholu hlavy a hrozí tak velmi vysoké riziko zlomění vazu. No a že je Fabia sexy? Jeli jste v tom někdy? Na hrbolaté silnici to skáče jak koza a Octávie Combi je mnohem a mnohem dále.
Jen malá poznámka: hlavová opěrka se dá vysunout dle potřeby už od Š120. Ano, máte pravdu v tom, že Octavia je ve srovnání s Fabií mnohem dále, ale taky se snažíte porovnávat auta ze segmentu B a C, tedy malá a nižší střední třídu.
ale 4door Convertible(kabriolet) se běžně vyráběl v USA už od 30. let do dnes (nebo aspoň donedávna) Specialista byl Lincoln Continental. Takže schade nemá nic extra nového.
ono nakreslit studii případně vyrobit studiový kousek který nemusí jezdit je jednoduché - kdyby tam musel řešit to, kam se poskládá střecha (všimli jste si na té RS, že tam není střecha složená a schovaná, ale že prostě neexistuje?) tak to má také vzadu bouli, kdyby řešil jak se v tom řídí se zataženou střechou, tak to nemůže mít tak malá okna a kdyby musel řešit tuhost karoserie, tak tam nemohl mít 4 dveře.
Takže tenhle krám nemá vůbec cenu hodnotit jako "auto", protože to nikdy jako auto nemůže fungovat, je to prostě jen nějaké umělecké dílo vytvořené z auta, které vzdáleně připomíná kabriolet.
Dole se mě airwar ptal, proč by nemohl mít kabriolet 4 dveře. Tohle je přesně ten důvod.
MTX cabrio se však dostala do výroby a vznikla serie kolem cca 350 ks. tohle si o výrobě může nechat jen zdát.Každopádně čtyřdveřový kabriolet je prasopes.
350 u felicie kabrio? Pokud vím, tak kolem 350 se vyrobilo MTX-06 (roadster favorit), ty felicie moc na odbyt nešly, a taky o ně nezakopneš.
Nemohu si pomoci ale škoda že je to jen studie, poslední modely os škody se mě zdají v lepším případě průměrné v horším ošklivé - nová Fábie, Octávie, Superb (no ten nebyl krasavec nikdy), Romster je přímo děs-běs. Povedl se jen Jetty, proto je škoda že tohle je jen studie, konečně něco čím by se mohla škodovka právem chlubit, Fabie 2000 RS vypadá skvěle.
Yeti, nikoliv Jetty. Je to podobné názvu Jetta, ale to byl Golf s kufrem.
Ale Fabia 2000 RS je sexy design
jo, specialita. Když holt někdo nemá v programu kupé, a nechce dávat baťoh za redesign, tak holt musí vyjít ze čtyř/pětidvéřáku. Ale to je znouzectnost.
Jinak nevidím jediný důvod, proč by mělo mít kabrio čtvery dveře.
ale Favorit TMX byl povedenej.A to samý Rapid cabrio,taky krasavec