- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
až to dostanou do ruky naši vesničtí tuneří z STS, to budou všichni pražácííí koukat
STS víte co je, doufám . Já jen že pojmy jako STS nebo Kolbenka už nemají dnes reálný podklad, oboje je pryč.
to je tráboš!!! 600 ccm! minimální výkon! lidové vozítko pro nejširší masy! Hindové maj trabanta! :D Je upravený na dnešní dobu, že jo, ale jinak je to tráboš! Práskneš s tím o zeď a můžeš to jít vyhodit do koše .DDD
To byh si koupil tak za pět tisíc a to jenom v uplně zoufalé situaci, kdybch potřeboval přibližovadlo z bodu A do bodu B. A pak bych to někomu dal k svátku :DDD nějakému svému nepříteli.
Kyž jsem si přečet skutečnou cenu, ta jsem se prostě R.O.Z.E.S.M.Á.L.
Tato automobilka by v EU zkrachovala. V Hindustánu bude asi prosperovat, hindové v tom budou drandit. Ale měli by jim to zlevnit. Nebo rovnou rozdávat :D
Srovnání se Škodou 100 - no, to je dobrý. Až teda na tu palivovou nádrž v kufru, to byla blbost.
U nás se to ujme, nikomu nejde o svezení, málo komu o bezpečnost. Rozhodující je jen obsah kvůli povinnému ručení a nízké pořízovací náklady. Už slyší argument "mě to stačí"
Kdybych neměl pravdu nejezdili by tu Daewoo Tico, evropské verze Chevroletu anebo Nissan Micra. Žel i Škoda směřuje k tomuto trendu novými modely Fabie o čemž svědčí i motorizace 1,2 HTP
Půjde li to takto dál, budou na silnicích jezdit vozítka, která i při lehkém střetu nabudou nových nevídaných tvarů v neprospěch posádky.
Když uvážím, že za ty peníze se dá sehnat krásné Volvo S40, sice jeté, ale věrný sluha a ochránce, říkám si, kam lidi dali rozum, pokud si kupují tato vozítka. Pokud je jedním z hlavních kupních argumentů, že to je nové, no potěš koště...
a kdoví jak je na tom s bezpečností, když do něj zezadu narazí větší auto, tak z něj udělá placičku o to před ním. Zrovna tu v ulici stojí jeden nabouraný a žádné ohnuté plechy, ale roztřískané plasty.
Navíc Indové v tom svém Tata budou při dopravním blázinci, co tam mají, jezdit stejně pomalu, takže moc smrťáků v tom nebude.
Větší auto zmastí Smarta stejně,jako Fabii,Punto či pažouta 106ku či jiné podobné káry!
autorovi uniká, že spousta Indů si může dovolit max. tak takovéto auto. Za 115.000 rupií (nějakých 43.000 Kč) mají prostě nové auto. Není to Bentley. Ale není to ani motorka či skútr.
nemyslim, ze by mu neoc unikalo. To ze to auto kritizuje(dokonce rika, ze je 70000 kc za tohle auto hodne) neznamena ze nesouhlasi s tim, aby se takova auta vyrabela
na stahování oken...no to je ostuda
dle článkiu to má elektrické ovládání oken.
Babetu a koupil auto. To je jízda co? Děcka maj dost místa, nosič netlačí do zadku a neprší na nás....
... Nano nelze naprosto odsoudit na zaklade srovnani s "normalnim" autem jak to dela autor.
Podle samotneho vyrobce je Nano alternativou ke skutrum a motorkam ktere obycejne indicke rodiny pouzivaji jako "rodinny vuz".
Navic ohledne prostoru- indove jsou mensi, hubenejsi a sladnejsi.
Bezpecnost- na 95% indickych cestach se neda jezdit rychlosti ktera by hrozila nejakym rozsekanim auta po evropskem zpusobu, ve mestech totez diky zacpam atd.
Samozrejme, opet pokud srovname se skutrem, bezpecnost je logicky mnohem vetsi.
P.S. je to asi stejne jako kdyby pisalek psal recenzi na Velorex a dosel k zaveru ze automobil velorex se naprosto sileny automobil naprosto nedosahujici standardu WV Golfu vyrabeneho ve stejne dobe