- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je asi z filmu bohové musejí být šílení :-D
A to jste k tomuto mikročlánku nemohli dát aspoň fotek z toho srazu?
Defend nic moc, lepší lend od toyoty J78....tedy až na tu spojku ta je na prd
Potom když jsem už nějaké auto na bláto potřeboval, šel jsem si Defendra prohlédnout a rychle jsem si našel jiný typ auta. Tolik v terénu nejezdím, abych na silnicích se třásl jako v žebřiňáku. A když jsem zjistil, že auto nemá ani blbé opěrky hlavy pro spolujezdce, tak to na naše cesty není to pravé.
Tak dělat v lese a vozit v autě pilu, basu piva a domu dřevo.
že na silnicích je "dnes nebezpečno" a tak si koupím třítunový tank a jsem spasen. Pokud takto uvažuje žena, ještě to pochopit dokážu, ale u chlapa mě takové uvažování silně zaráží. A nebudu tp rozebírat! To po mě nechtějte.
reaguju na ten nesmyslně zavádějící a provokující nadpis
už ten nadpis...řeší silnici. Takhle silnici vlastně řeší hlavně pisatel článku. Nevím, proč tak manipulativní nadpisy tady na idnesu mají rádi, vážně nevím.
Úžasné auto do terénu. Na silnici děs a běs. Na dálnici je to pojízdná rakev. Pasivní bezpečnost posádky na úrovni z 60. let. Teprve nové modely mají snad dokonce i jeden airbag u řidiče. Ale to už není zase ta romantická "safari" klasika.
Tohle auto je celkově generačně v produktivním věku dnešních důchodců, ale bylo dělané tak, aby přežilo všechno a (s výjimkou vozů z "bmw odbobí") se správnou (a nijak rozsáhlou) péčí vydrží desítky let. Pravda, co není z hliníku, to rezaví hůř a rychleji než sklenička v myčce bez somatu, ale jinak je to perfektní stroj.