- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Průzkum, který je prováděný v Praze někde na jižní spojce dopadne jinak než třeba někde na Prachaticku nebo Jesenicku. Ale to se netýká jenom aut. Většinou je nějaký lokální politik z Prahy jeden z nejoblíbenějších politiků v ČR atd. Opravdu si někdo myslí, že u nás jsou v průměru stejně stará auta jako v Rakousku a Německu?
proc si to nechala zpracovat RSD, ma to snad vliv na stavbu a udrzbu silnic?
Konečně někdo přišel na to, že ta hodně stará auta jezdí reálně jen velmi málo kilometrů za rok, a proto není skutečné průměrné stáří aut na našich silnicích 14 let (jak stále podsouvá lobby výrobců nových aut, protože chce, aby stát stále více perzekuoval majitele starších vozů),
ale reálně jen 7,5 roku.
Takže je všechno v pořádku a žádný další státní teror proti lidem, kteří mají rádi své staré auto, nebo jenom nemají na novější není potřeba
Pokud by tomu tak skutečně bylo tak je to výborná zpráva. Jednalo by se tím pádem o oktavii 1, Fabii 1 a Superba 1, což jsou bezpečná a ekologicky šetrná auta. Bohužel skutečnost bude o pár let horší.
Skutečnost není horší, podívejte se kolem sebe na jakékoliv dálnici nebo silnici 1. třídy, kolik relativně nových aut projede na jedno projíždějící staré.
Stará auta sice jsou v registru vozidel, ale denní nájezd kilometrů mají velmi malý.
no co, už nějaký čas je ve škole prosazováno a zaváděno, že děti se nemají biflovat info nazpaměť, ale mají se učit informace hledat a použít. Autor vyhověl..............
Podle dlohodobého sledování zdejších diskusí musím oponovat,protože zde má skoro každý minimálně trojku BMW.
neblázni. trojkový bávo používají jenom socky. místni diskutující maj minimálně sedmičku a to jenom jako druhý auto do rodiny, kterým jedej jenom v nouzi.
Proč se ptáš?
Vidíš jich kolem sebe denně tuny.
Je to normální megatschurák co jezdí zásadně v levém pruhu ačkoli k tromu nemá žádný důvod, při odbočování a přejíždění z pruhu do pruhu zásadně nedává blinkry, parkuje tak aby se vešlo co nejméně aut, když tě odře na parkovišti tak ujede a vizitku na pojišťovnu nenechá apod...
Stačí?
1) ve městě jsou lidé bohatší a mají mladší auta
2) na dálnicích je třeba, aby auto mělo dálniční známku a kdo by ji kupoval na vrak...
Netvrdím, že starších aut jezdí hodně, spíš jezdí jinde, než se dělal ten průzkum.
Přesně tak, 20 let starou plečkou nejezdí lidi denně 50-100km po dálnici ale 5-10km ze vsi do vsi za prací.
Velkej bratr a media nam jeste podsouvaj ze to je v poradku a normalni. Jak je mozny ze nekde naky RSD si zaznamenava udaje o me a mym aute. jak je tohle vubec mozny.
Doporučuju ti odstěhovat se na nějakej neobydlenej ostrov, tam si můžeš jezdit nepozorován od rána do večera
"Před deseti lety na tuzemských rychlostních komunikacích jezdilo 22 až 25 procent osobních aut nesplňujících emisní normu Euro 3, na vedlejších komunikacích byl podíl těchto vozů dokonce 60 procent." To je opravdu zvláštní informace, když vezmeme v úvahu, že Euro 3 začalo platit před 11 lety.