- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
19hodin, řídil jsem sám-jsem hrdina
Prešov (SK) - Calafell (E) = 2.350 km dva roky po sebe, stále 26 - 28 hodín s krátkymi prestávkami na cigaretu, WC, tankovanie a jedlo. V pohode. Chce to ale auto s dobrými sedadlami a hlavne podvozkom. S koncernovým autom by som si netrúfol.
Tak my jsme jeli cela rodina (ja s manzelkou a 3 deti)do Italie na Gargano cca 1530 km a ridil jsem jen ja a dal jsem to v klidu za 20 hodin a prestavky jsme meli podle stavu nadrze,takze ne po 1.5 hod a prislo me to v klidu,(jestli proto ze jsem zvykly na nocni smeny,nevim)no si na dve hodiny schrupnul a malem jsem nato doplatil,takze muj nazor je urcite nespat,ani ty dve hodky behem jizdy,moc to nepomaha,aspon me teda..
jednu přestávku na 1530 nevěřím. Nebo jste jeli trábošem? Ten má malou nádrž.
PS : děkuji = autem k moři OPRAVDU NE ! ! !
k moři jezdím autem, během 14 dnů dovolené utratím(mimo ubytování a nákladů na cestu) okolo 8.000€. Nepřipadám si jako socka.
Kdyz nekdo chce taky stravit cas na dovolene a nejenom na ceste...
akorát na 10 hod. jízdy.
... a to v každém ohledu ... Každý má jet tak, aby v prvé řadě nikoho nesramoval. -
Jedu podle nádrže. Vzhledem k tomu, že mi auto bere na dálnici kolem 11 litrů a nemá zas tak velkou nádrž, tak je to i docela často...
pokud bude kazdy zastavovat 1 a pul jizdy, tak do toho Chorvatska ty konzervy a rizky v alobalu tezko priveze....
jo jo zrovna sem to chtel napsat , pak redaktor je hustej teoretik ale v tom aute by se s tema prestavkam possral :-) ale on to umi jenom na papire :-) to mu de, kdyz ma v hlave nablito
vysypal, to je prostě nesmysl, zastavuji jen na tankování a jinak jedu, abych dojel co nejdříve, protahovat se můžu klidně za jízdy stejně tak proč bych měl cestou kupovat nějaké pití, když si ho vezu s sebou a to navíc to co mám rád a co mě osvěží. V praxi tedy zastávky tak co 600 - 800km, záleží na tom jak rychle se dá jet a tím pádem jaká je spotřeba.
no 600-800 km, to je tech 1,5 hod jak se pise v clanku, ze
bez tempomatu a automatické klimatizace bych si to fakt už nedokázal představit.. cca 10ti minutové zastávky dělám po cca dvou hodinách, vždycky ale někde u bělehradu zastavím na 2 hodiny a zchrupnu.. teď když jsem jel zpátky, tak mi ve dvě hodiný ráno nepomohl ani red-bull. Vypil jsem ho v jednu, počkal 40 minut, nic.. zastavil jsem a okamžitě usnul
jedna krize přichází kolem 2-4 hodiny ranní, a další krize - bacha na ni - přichází často kolem 6-7 hod. ráno, přesněji před vašim běžným časem ranního vstávání..
1500 km do chorvatska jde zajet naráz, ale 1500 je o poznání větší oříšek.. navíc srbsko a fyrom má všude omezení mezi 80-120, tak se pod 16 hodin (bez spánku) nedá dostat.. zato se tam dá jet za pusu.. moje dvěstěkoňové benzínové turbo jelo 700 km za 6,8 l/100km :)
*oprava 1000 km do chorvatska