Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Při nakládání auta myslete. Těžká octavia hůř brzdí i zatáčí

Auto naplněné dovolenkovou výbavou se chová úplně jinak, než je řidič zvyklý. Test německého autoklubu ADAC zkoumal, jak se mění chování Škody Octavia Combi s nákladem. Při vyhýbacím manévru rozkymácela ze strany na stranu a dostala smyk. Pozornost je třeba věnovat i rozmístění nákladu. Nepodceňujte váhu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dvořák pravdu nesnáší

Jak 75ti kilový řidič?

To si mám uříznout nohu? ;-D

0/0
14.7.2011 11:57

cetkaatretka

,,,...,,,

Pche, vezl jsem Favoritem půl palety dlažebních kostek a 2 metráky cementu 50 kiláků a bez problémů, tyhle nový auta nic nevydrží.

0/0
13.7.2011 23:48

Dvořák pravdu nesnáší

Re: ,,,...,,,

Favoritem jsem postavil barák R^;-)

0/0
14.7.2011 11:56

Santa1

Se stabilitou problémy nemívám,

kompenzuji přetížení přiměřeně pomalou jízdou, ale z protisměru na mě vždycky vztekle blikají, protože je asi oslňuji a to mám světla sklopené až na doraz, tak kdyby mi na tohle ADAC mohl něco poradit, aby přetížená škodovka nesvítila do nebes.

0/0
13.7.2011 23:10

Barbucha_the_bearspook

Nojo,

ale oktávií bych na dovolenou v životě nejel, protože bych v tom nevydržel ani cestu do Beskyd...

0/0
13.7.2011 19:09

Fungy

Re: Nojo,

navíc na obrázku je fiat

0/0
13.7.2011 19:14

Lobos

Re: Nojo,

No...podle toho na ktetrem... ja na videu videl skodu penez a pod ni byl obrazek skody penez ze predu?  az pote byl obrazek  polorozebraneho auta o kterem psali zo to byl stary Fiat.....Ze jsis nevzal bryle?

8-o

0/0
13.7.2011 19:39

xcruz

Re: Nojo,

Vidíš a já bych na dovolenou zase s Octáviou Combi jel :-) S první i druhou jsem projel podrobně celou Evropu a nikdy mě nezklamala :-)

0/0
13.7.2011 22:46

kajak v zakoně

Re: Nojo,

je to tak.. Kolega zřejmě vlastní některou z levnějších verzí BMW řady X ze druhé ruky..;-(

0/0
13.7.2011 23:07

Lobos

Takze na cestu do Chovatska

nenakladat toliko konzervama...;-D To chtel ten clanek napovedet!!!;-D

0/0
13.7.2011 16:23

Antonín, topič

--

A lehká jako brzdí či zatáčí nějak dobře?

0/0
13.7.2011 14:54

kajak v zakoně

Re: --

jo, líp i couvá.. Zkoušel jsem to..R^

0/0
13.7.2011 15:02

28.nick nepoučitelného diskutéra

To dá rozum

že s takhle naloženým autem nebudu dělat p*čoviny typu prudký trhání volantem při vyhejbání se něčemu.

Když naložím do svý feldy 4 betonový překlady, kde každej má přes metrák, tak to auto taky neoplývá komfortním ovládáním, o brždění nemluvě. Ale dokud se tomu nerozjedou kola do stran, tak proč ne? :-)

0/0
13.7.2011 14:13

děteněkam

Jó vědcí!

Už se těším, co budou zkoumat příště.

0/0
13.7.2011 13:46

randomofamber

Test s přeloženou octavií

;-Dcitace: "Test s přeloženou octavií" ;-D To by mě zajímalo kolikrát nebo kam tu Oktavii přeložili... ( Možná by bylo správnější napsat "přetíženou"... )

0/0
13.7.2011 11:56

nnyky

Re: Test s přeloženou octavií

Bacha na zdejší "morální arbitry". Dnes slouží jeden obzvlášť "inteligentní" ;-)

+1/0
13.7.2011 12:00

Johann Gambolputty........of Ulm

Pulitzerovu cenu pro autora!!!

Neuvěřitelná zjištění, doporučuji vytisknout a vozit všude s sebou.

0/0
13.7.2011 11:14

osk

Re: Pulitzerovu cenu pro autora!!!

Obávám se že je spoustu lidí kteří jsou schopní tyhle blbosti dělat, ti si to ale bohuže lasi nepřečtou. Ale jinak to opravdu žádná užasná nová informace není.

0/0
13.7.2011 11:23

schima

Ha Ha

No to jsou mi ale novinky, koho by to napadlo, třeba i u dodávky nebo kamionu?

;-D

0/0
13.7.2011 10:32

bukovski

Re: Ha Ha

Co vím, tak u nás policie nekontroluje správné zajištění nákladu a po přejetí hranic, když dojde na kontrolu třeba v Německu, tak se tamní policie nestačí divit. Mluvím teď o nákladní dopravě, ale kontrolovat by se mohly i osobní auta.

0/0
13.7.2011 12:19

rogerer

vicemene nic noveho....

pokud nekdy nekdo jel shodne nalozenym autem (treba pri stehovani) tak zmeni vlastnosti poznal uz pri rozjezdu a take na prvni krizovatce....staci tomu prizpusobit jizdu....co se tyce ESP - zde je aspon videt ze neni vsemocne jak se vetsina ridicu mylne domniva......kdyz jedete hodne rychle tak vam nepomuze sebelepsi esp a pri celnim narazu nad 80kmh ani tank ;-)

0/0
13.7.2011 10:16

Nitramdor

Re: vicemene nic noveho....

:) No tak zrovna tank by teda asi pomohl, pokud byste celne nenarazil do jineho tanku, ale tankem opravdu moc lidi nejezdi ani do Hornbachu.

0/0
13.7.2011 15:52

Podrazza

Recyklovaný článek

Proč mám vždycky na idnesu pocit, že jsem ten samý článek četl před měsícem jinde, nebo před týdnem na idnesu s jinou větnou skladbou?

0/0
13.7.2011 9:15

bitkar

Re: Recyklovaný článek

uz se o tom psalo a mam dojem ze tak pred rokem na idnes.

0/0
13.7.2011 9:29

johny55555

Re: Recyklovaný článek

polovina článků v létě se opakuje každý rok... ale stejně to nestačí, někteří jsou vůči dobrým radám imunní

0/0
13.7.2011 10:03

mak1_re

Že by ADAC objevil USA ?

tohle je snad jasné každému člověku, který má IQ vyšší, než je dnešní datum .....

0/0
13.7.2011 7:50

osk

Re: Že by ADAC objevil USA ?

No vto mpřípadě je hodně lidí v te druhé skupině, to byste se divil kolik je volů kterým je to jedno jak moc a jak to naloží.

0/0
13.7.2011 11:25

panzic

Re: Že by ADAC objevil USA ?

2011? ;-D

0/0
13.7.2011 18:37

Fungy

Re: Že by ADAC objevil USA ?

tak to nedám ;-(

0/0
13.7.2011 19:16

Fotze

Dukátová past-zkusme to jinak

Velice pěkný článek,moc děkuji za radu proč si nekoupit škodovku.

0/0
13.7.2011 7:48

roxxor

Re: Dukátová past-zkusme to jinak

Zatimco jina auta jsou k fyzikalnim zakonum imunni........

+1/0
13.7.2011 7:59

stefi_ul

Re: Dukátová past-zkusme to jinak

jaky je rozdil mezi pretizenou skodovkou a tim spatne nalozenym fiatem???

Pokud umis cist, poslouchat a dokazes k tomu jeste myslet, dobre zjistis, ze o typ auta tu moc nejde.

Naopak v tom videu jasne vysvetlili, co se kam normalne ma davat...

Ale chapu, se senikem v dutine lebecni se da taky solidne zit. Takze bud v klidu.

0/0
13.7.2011 8:40

k o z a k 5 2

na rozdíl od kterých vozů ?

;-D

0/0
13.7.2011 7:46

yrral

Re: na rozdíl od kterých vozů ?

třeba tatrovka by s takovýmhle nákladem jela pořád stejně

0/0
13.7.2011 8:15

bitkar

Re: na rozdíl od kterých vozů ?

R^;-D

0/0
13.7.2011 9:30

flajboj82

Re: na rozdíl od kterých vozů ?

Moskvich jakbysmet...R^

0/0
13.7.2011 20:31

Pushkin

Při nakládání auta myslete. Těžká octavia hůř brzdí i zatáčí

Nemělo by to být náhodou obráceně? Neměl by člověk myslet hlavně u jízdy s naloženým autem a přizpůsobit váze a upevnění nákladu styl a rychlost jízdy??

Rv

0/0
13.7.2011 7:18

johny55555

Re: Při nakládání auta myslete. Těžká octavia hůř brzdí i zatáčí

přece nepojedu na dovolenou celou dobu 70kou.... ale myslet se má na obojí

0/0
13.7.2011 10:01

pokladník

pohotovostní hmotnost

> ... pohotovostní hmotnost 1 270 kilogramů. V té už se počítá se 75 kilogramů těžkým řidičem.

To jste si jisti? Já si myslím, že pohotovostní hmotnost je rozhodně "bez řidiče".

0/0
13.7.2011 6:27

WIFI

Re: pohotovostní hmotnost

taky se mi tonezdálo, ale tato informace mě nalomila, že to může být dobře:

"v souladu s Evropskou směrnicí 95/48/EC je pohovostní hmotnost stanovována v EU jako hmotnost vozidla se standardní výbavou, veškerými provozními náplněmi (např. motorový olej, chladicí médium, palivo) + 75 kg (jako hmotnost řidiče). V této hodnotě není zahrnuta hmotnost cestujících a nákladu"

0/0
13.7.2011 8:54

Nahlas se ti směju 2

Re: pohotovostní hmotnost

Myslíš špatně.

0/0
13.7.2011 10:26

tata01

jo jo

tak mám pocit, že se autor zrovna včera vylíhnul:-/

0/0
13.7.2011 2:30

Thor Steinar

Jen Octavia?

Ten zasadni objev je v tom, ze to plati jen pro Koktavii, pro jine vozy ne. Nepochopili jste genialni mozek autora a jen zbytecne rypete;-D

0/0
13.7.2011 2:23

Praotec

Re: Jen Octavia?

To plati na vsechny mrskonosky v EU, nejenom SKODA.V[>-]

0/0
13.7.2011 3:14

orangexx

Re: Jen Octavia?

Většiny aut se to týká ve výrazně menší míře...

Octávka je totiž bohužel naroubovaná mega karosérie na pidi podvozek.

V okamžiku, kdy ji naložíš je těžiště vozu doslova uplně v prd.eli.

Většina ostatních automobilek totiž má rozum a na proporce auta nastaví odpovídající podvozek...

0/0
14.7.2011 14:55

poly_

Samozřejmost

Já nechápu jak vůbec tohle někdo může dát jako článek. Je snad jasný když mám v autě 5 lidí a kufr po střechu, že to nepojede stejně jako když v tom jedu sám. :-/

Faktem bohužel je, že asi bude dost lidi kvůli kterým se to musí napsat [>-]Rv

0/0
13.7.2011 1:32

stefi_ul

Re: Samozřejmost

No chlapce, budes se divit, ale drtiva vetsina lidi si nelame hlavu, jak nalozit auto... vubec ze vseho nejlepsi jsou tvrdy krabice s dortama nebo podobnejma potravinama na zadnim desce u skla :-) A ze takovejch vidis na silnicich. To musi bejt zazitek pri maly srazce... jednou mi nedala na krizovatce prednost uplne stejna fabie. Ja jel pri desti nekde kolem 35+- Z boku vylitlo auto a ja ho trefil na predni levy blatnik. Nikomu se nic nestalo, ale i v ty pidirychlosti to byla rana jak prase. Od ty doby pripotavam pasama i lehky veci na sedackach. Pokud se vam neco nevejde do kufru a mate tam treba batoh, tak ten je uplne idealni na sedacku pripasat jako sedici postavu. Drzi to uplne skvele a muze byt i tezsi. Na jeho miste pak muze byt neco v kufru.

0/0
13.7.2011 8:47

kajak v zakoně

chcete tím snad naznačit...

že plně zatížené auto, má horší jízdní vlastnosti, než prázdné...?8-o A má i větší spotřebu...?8-o

+1/0
13.7.2011 0:46

Škubi

Re: chcete tím snad naznačit...

R^

0/0
13.7.2011 8:55

f0rr35t

.

A proto na dovolenou zásadně jen trocha čistýho prádla v příručním kufru a kreditka v kapse :-)

0/0
13.7.2011 0:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.