Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bestie z manažerských garáží se těší do zeleného pekla: BMW M5

Nové BMW M5 bude od příští sezony dovádět na severní smyčce legendárního okruhu Nürburgring. V Mnichově už na další generaci manažerského superexpresu, který se rozjede na stovku za 4,4 sekundy, sbírají objednávky. Na rozloučenou s menší M3 si pak automobilka připravila speciální edici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mak1_re

Sabina je skvělá

viděl jsem jí v Top Gearu, kdy to jela s Tranzitem a dávala na zadek Poršákům. Tahle ženská teda umí řídit

0/0
1.7.2011 14:05

FastDriver

Re: Sabina je skvělá

Sabine je fakt fdobrá, ale nevěř úplně všemu co vidíš v televizi. Že předjela Transitem pár důchodců v 30 let starých Carerrách zase tak moc neznamená.

0/0
2.7.2011 17:58

mak1_re

Re: Sabina je skvělá

No - dala to těsně nad 10 minut, což je průměr nad 120 km / h - což mi teda na Transit přijde být bomba

0/0
5.7.2011 16:14

Jops81

Nurburgring

Prvni pulku trate znam z Gran Turisma 5 na jednicku, druha pulka je podstatne horsi, protoze tam uz se moc nedostavam :))))

0/0
1.7.2011 13:47

svobodnik Halik

Re: Nurburgring

Nevím jak na GT5,ale na GT4 byl závod 1000 mil na Nurburgringu...a to je celkem solidní masáž...V první třetině opatrná jízda,ve druhé už ostřejší tempo a v poslední části plný knedlik...Parádní trať

0/0
1.7.2011 14:04

danhar1

Re: Nurburgring

také tu trať mám rád v GT4 R^:-)

0/0
1.7.2011 14:56

zly.previt

pod pojmem

bestie manažerských garáží nějak nevím, co si představit. Snad nějaký alien, který sežral pana generálního? Jinak bavorák pěknej.

0/0
1.7.2011 12:00

untermenschvonsocdem004

krása, již se nemužu dočkat chvile když na podzim

novou M5 nastartuji a proženu kolem Karlštejna, jenom doufám , že nová převodovka bude svižnéjší jak předchozí model SMGR^V

0/0
1.7.2011 11:27

Rafaelou

Re: krása, již se nemužu dočkat chvile když na podzim

Také se nemohu dočkat okamžiku až novou M5 vytáhnu s krabičky,něžně pohladím a postavím na poličku mezi ostatní autíčka...;-D

+2/0
1.7.2011 11:45

untermenschvonsocdem004

Re: krása, již se nemužu dočkat chvile když na podzim

na rozdíl od tebe to není sen anebo fantazírováni z horečky, a svou sbírku angličáku si lešti sám:-P

0/0
1.7.2011 12:23

svobodnik Halik

Re: krása, již se nemužu dočkat chvile když na podzim

jaké bylo vysvědčení?

0/0
1.7.2011 13:15

21century_schizoid_man

Re: krása, již se nemužu dočkat chvile když na podzim

moc to s tim prohanenim nehrot, budou te bolet zada a pr*el

0/0
1.7.2011 12:08

untermenschvonsocdem004

Re: krása, již se nemužu dočkat chvile když na podzim

M5 je komfortní vuz, žadnej kostitras.... podvozek je prosté R^

0/0
1.7.2011 12:24

Phantom2005

To je ...

... tragédie - M3 CTS, pohotovostní hmotnost přes 1500kg a oni o tom mluví jako o zázraku ;-(. Jak by tady psali o Lotusech s hmotností pod tunu? Nebo Ascari, Noble nebo TVR?

0/0
1.7.2011 10:08

ununun

Re: To je tragéd...

zkus si představit vedle sebe e90 a ten tvuj lotus. pak ti možná dojde, proč je ten lotus tak lehkej

0/0
1.7.2011 10:34

Tvuj_Omyl

Re: To je tragéd...

mno já si spíš představim E30... čekal jsem tak nějaký větší úbytek hmotnosti, kolem 100-200kg... tohle je vážně jak když místo špekatýho kámoše vemeš za spolujezdce přítulku. Nioc víc :( Tim nechci M3 hanit, ale vim co dělaj kila...

0/0
1.7.2011 10:52

radaumacher

Re: To je tragéd...

A když si vezmeš tohle a holku necháš doma, jsi ještě lehčí;-D

0/0
1.7.2011 14:27

hives

Re: To je tragéd...

Bohužel po M3 GTS v limitované edici a s extrémní cenou si nemohli dovolit naštvat zákazníky a vypustit něco ještě lehčího a lepšího. CRT je čistě marketingový auto. Aneb ti co jste nestihli GTS, podívejte, máme pro vás jen o trochu horší a přitom levnější a taky limitovanou verzi. Škoda, že místo GTS nevzniklo CSL...

0/0
2.7.2011 0:00

FastDriver

Re: To je ...

rozdíl je v tom, že M3 je pořád auto na běžné ježdění a poskytuje veškerý komfort

0/0
2.7.2011 17:55

tonny.p2

m5 stara

m5 je nejlepsi generace E34

R^

http://www.sportovnivozy.cz/18568-bmw-m5    

V

0/0
1.7.2011 9:58

untermenschvonsocdem004

Re: m5 stara

stará plečka pro kšiltovkářeRv

+1/0
1.7.2011 11:29

anncz

hehe M5

M5 na Nurburgringu vyklepla nejen 2011 Corveta, ale i takovy Cadillac CTS V... to uz je z ostudy kabat. Zaplatit o milion vic a ani to nejede poradne, by se Helmuti meli vic snazit s novym modelem.

0/0
1.7.2011 9:55

tonny.p2

Re: hehe M5

copak milion... nova M5 bude stat pres 2 miliony v zakladu8-o

0/0
1.7.2011 10:00

honza158

Re: hehe M5

No trochu soudnosti pri hodnoceni... M5 4 dverova komfortni limuzina, vami zminovana auta jsou 2 dverova, hrajici si na super sport/gt, atd. uplne jina kategorie, to ze maji podobny cas je spise jejich ostuda, navic ten cas u M5 neni oficialni, byl soucasti testovani, oficialni ostre kolo se teprve pojede a je jiste, ze bude o neco lepsi nez tento cas.

0/0
1.7.2011 10:58

detour

Re: hehe M5

Zajeďte si na stránku Cadillacu, ať se podíváte co to je CTS-V (stojí v základu 63K USD). Prodává se jako coupé, sedan i combi.

0/0
1.7.2011 11:26

honza158

Re: hehe M5

No a my se bavime o Cadilacu ktery ma lepsi cas nez M5

0/0
1.7.2011 12:01

detour

Re: hehe M5

Ten budou mít lepší všechny tři verze a ještě ušetříte mega  ;-D

0/0
1.7.2011 15:25

hives

Re: hehe M5

Odkdy je pro "rychlé" manažery to nejdůležitější při koupi prestižní limuzíny cena a čas na Nordschleife? Možná pro ty, co si to auto koupí později jako ojetinu. Design, technika, kvalita, prestiž apod. jsousnad zadarmo?

0/0
2.7.2011 0:11

detour

Re: hehe M5

Máte pravdu, proto taky me málo našich společností pod vedením "rychlých managerů" vypadá jak se říká - "nahoře huj a dole fuj".

0/0
2.7.2011 1:51

svobodnik Halik

Severní smyčka

Mám dojem,že autor článku trošku přehání co se týče Nordschleife.Měl jsem tu možnost se před 4i lety po Nordschleife projet.Že by se tam někdo doslova proháněl se říct nedá.Na té trati platí přísná pravidla provozu (vyjímkou je jen rychlost) a i u té je člověk upozorněn,že má jet tak,aby nikoho neohrozil.

Pokud budu mluvit sám za sebe....Kdo na NS vyjede,tak si to především maximálně užívá a nemá potřebu se někde rozšvihat o svodidla..Na člověka dýchne neuvěřitelná atmosféra okruhu.Všem doporučuju,je to zážitek na který se nezapomíná.

0/0
1.7.2011 9:17

svobodnik Halik

Re: Severní smyčka

jinak 7:55 není nic moc čas...lepší průměr

0/0
1.7.2011 9:20

Phantom2005

Re: Severní smyčka

:-):-) - Sabine Schmitz to dala za 10:06 s Fordem Transitem.

0/0
1.7.2011 10:10

hives

Re: Severní smyčka

Nic moc čas? Ve srovnání s čím? Se supersporty? Vždyť je to v současnosti nerychlejší čas čtyřdveřové limuzíny...

0/0
2.7.2011 0:27

21century_schizoid_man

proc radeji neudelaji poradne auto?

V manazerske M5 se po ringu moc casto prohanet nikdo nebude tak proc radeji neudelaji poradne okruhove auto a vedle toho pohodlny vykonny sedan a ne tohoto na okruh naladeneho mutanta

0/0
1.7.2011 8:33

hives

Re: proc radeji neudelaji poradne auto?

Protože M5:-) To nikdy nebylo auto naladěné hlavně pro jízdu na okruhu a stejně na tom bude určitě i nová generace.

0/0
2.7.2011 0:19

damianx

:-)

Pro velké fandy BMW asi dobrý,ale za ty peníze jsou lepší možnosti.

0/0
1.7.2011 7:10

svobodnik Halik

nic nové....

...pořád to samé

0/0
1.7.2011 6:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.